ik was vandaag in een restaurant waar ze zadels ipv barkrukken hadden
vet hip
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vet hip
Westernstijltje?
ik en gusta.. ik had echt een prutdag.. mijn houding is bagger

ik had een baaldag
en iedereen heeft nu heel comentaar op mijn houding haha ik heb zelfs een beginers zit
ik snap dan alleen niet waarom ik dan nooit val als mijn paard in een keer onder mij vandaan schiet
en waarom ik niet val als ik op een bokkend paard zit.. goed ik ben dan wel eens gevallen omdat een paard heeel hard en gemeen bokte.. maarja dan valt ook bijna iedereen
maar dat is toch niet onstabiel?? ik vind onstabiel als je niet goed je evenwicht kan bewaren en er afdonderd bij het minste of geringste verkeerde beweginkje 
laat haar maar leker praten
morgen worden er mooie foto;s gemaakt doro iemand met mooie camera en dan zet ik ze wel weer neer

ze is al heeel lang bij mij op stal
maar nee... ze wou niet lekker mee buigen.. snapje? ze hoefde dat nooit zo.. ze liep nooit mooi stelling in een volte.. nu wel!
ze loopt nu heerlijk soepel de volte's op en lekker ontspannen enzow.. alleen zenuwen slaan over haha
Lekker losse beentjes, handen over de hals, teugels te lang, zonder zadel en hoofdstel. Kan ik al beginnen?
kan ik mijn hakken niet meer optrekken en mijn handen inet te hoog houden
haha

wel heel heet
hoort bij de Hilton-keten )
en ja hoor suus moet je weer duur doen