Je hebt pb (ben helderziend
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 
Maar idd, erg naar dat het allemaal zo gaat

Hij kon wel goed hekkenklimmen

Maar ik word gewoon een beetje depressief van mensen die zeggen dat Anky en RY het wel beter zullen weten. Kortom: Wij moeten niet zeuren want wij weten toch niets van paarden. Natuurlijk weten profs meer dan ons maar dat hoeft nog niet te betekenen dat wij het overal maar mee eens moeten zijn. Nouja, ik denk dat wij maar blij moeten zijn dat wij tenminste nog voor onszelf kunnen denken

. Wel heerlijk even zo'n discussie tussendoor en op een volwassen niveau ook nog! Hoewel het denk ik afwachten is hoe lang dat zal duren. 

Miss_Montana schreef:Nee dat was ook vrijwel onmogelijk. Ik vind het toch altijd zo grappig dat sommige mensen zo zeker van hun zaak zijn met dat soort uitspraken. Terwijl ze de helft van alle trainingsmethodes zelf niet eens kennen
Hahaha! Tuurlijk niet, maar wat dat betreft is niemand heilig. Ik kan me geen paardensport bedenken waar sommige trainers hun paarden niet voor hun 3e inrijden. 

Jus_dOrange schreef:Nee tuurlijk niet, maar ik heb d'r zo'n hekel aan als mensen d'r zo heilig van overtuigd zijn dat hun idool zoiets niet zou doen.

Jus_dOrange schreef:*Valt opeens iets op*
Waarom rijden ze eigenlijk telkens in de roundpenn?

Ik vond ze d'r overigens al flink stuurbaar uit zien.