Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:08

*LOL*

Je hebt pb (ben helderziend Clown )

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:08

Mijn internet knalt er telkens uit btw. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:14

Oei da's niet fijn van je internet Verdrietig Maar idd, erg naar dat het allemaal zo gaat

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:20

Ik ga de aflevering denk nog een keer rustig bekijken op internet, kijken of ik die hengst nog steeds de leukste vind Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:26

Hahaha nou, ik vond hem erg mooi maar niets voor mij Clown Hij kon wel goed hekkenklimmen Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:33

*Valt opeens iets op*

Waarom rijden ze eigenlijk telkens in de roundpenn? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:38

Zo, heb me weer even afgereageerd in het topic op iemand Schijnheilig

Ja, dat viel mij ook al op. Erg vreemd, zou RY dan niet eens over een bak beschikken? Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:43

Nou jij bent ook niet aardug tegen anderen. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:49

Ik ben nog best aardig gebleven hoor Schijnheilig Maar ik word gewoon een beetje depressief van mensen die zeggen dat Anky en RY het wel beter zullen weten. Kortom: Wij moeten niet zeuren want wij weten toch niets van paarden. Natuurlijk weten profs meer dan ons maar dat hoeft nog niet te betekenen dat wij het overal maar mee eens moeten zijn. Nouja, ik denk dat wij maar blij moeten zijn dat wij tenminste nog voor onszelf kunnen denken Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:53

*LOL*

Achja niet alleen wedstrijdruiters hebben blinde mensen achter zich aan rennen. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:59

Hahaha idd Nagelbijten / Gniffelen. Wel heerlijk even zo'n discussie tussendoor en op een volwassen niveau ook nog! Hoewel het denk ik afwachten is hoe lang dat zal duren.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:01

Hmm nouja kon die reactie van dat zou Anky niet doen (mbt jonge paarden), niet serieus nemen. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:05

Nee dat was ook vrijwel onmogelijk. Ik vind het toch altijd zo grappig dat sommige mensen zo zeker van hun zaak zijn met dat soort uitspraken. Terwijl ze de helft van alle trainingsmethodes zelf niet eens kennen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:09

Miss_Montana schreef:
Nee dat was ook vrijwel onmogelijk. Ik vind het toch altijd zo grappig dat sommige mensen zo zeker van hun zaak zijn met dat soort uitspraken. Terwijl ze de helft van alle trainingsmethodes zelf niet eens kennen

Als je kijkt wat die paarden van Anky op 3 jarige leeftijd hebben bereikt geloof ik ook nooit dat zij netjes met 3 jaar is begonnen. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:12

Hahaha precies op de 'verjaardag' dat ze 3 worden beginnen en binnen 2 maanden al een pirouette. Dat heet de v. Grunsven spoedcursus paarden inrijden Clown Hahaha! Tuurlijk niet, maar wat dat betreft is niemand heilig. Ik kan me geen paardensport bedenken waar sommige trainers hun paarden niet voor hun 3e inrijden.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:15

Nee tuurlijk niet, maar ik heb d'r zo'n hekel aan als mensen d'r zo heilig van overtuigd zijn dat hun idool zoiets niet zou doen. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:16

Ik vind het btw wel irritant dat er 2 gesprekken door elkaar heen lopen. Het ene gesprek gaat over het inrijden en het andere gaat over die audities met L. v L.

Nouja, ik ga e computer uitzetten voor vandaag. Ik heb morgen weer school dus tijd zat om lekker te bokken Clown

Doeiii!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:17

Jus_dOrange schreef:
Nee tuurlijk niet, maar ik heb d'r zo'n hekel aan als mensen d'r zo heilig van overtuigd zijn dat hun idool zoiets niet zou doen. Nagelbijten / Gniffelen

Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat zijn dus ook de types die klakkeloos achter iemand aan lopen en alles aannemen wat diegene zegt. Het typische 'van de brug springen' effect Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:18

Oke dagjes Doei!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:11

Jus_dOrange schreef:
*Valt opeens iets op*

Waarom rijden ze eigenlijk telkens in de roundpenn? Clown

Omdat je bij jonge en pas beleerde paarden altijd in de roundpen begint...het stuur zit er namelijk in het begin doorgaans nog niet zo goed op.
Vond de hengst trouwens ook het leukst, maar die had al flink last van zijn hormonen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 11:22

Oke dat klinkt logisch. Tong uitsteken Ik vond ze d'r overigens al flink stuurbaar uit zien. Ja

Heb vandaag weer een nuttig dagje school, 1 uur wiskunde gehad, nu media, ga zo eten op kantoor en dan heb ik 2 uur Nederlands waar ik alleen de leraar even hoef te begroeten en daarna weer naar huis mag. Rolleyes

En ik heb al zon gezien vandaag. Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 11:31

Ik ook...en moest zomaar de autoramen schoonkrabben omdat het had gevroren vannacht.

Zou het dan echt winter worden?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 11:36

M'n moeder hoefde niet te krabben, de kreeg de deur van de auto nog geeneens open... Clown
Die is maar op de fiets naar kantoor gegaan.

Ik wil wel een echte winter, met sneeuw, zonder sneeuw is 't niet leuk. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 12:00

Laten we hopen dat het eindelijk eens winter word! Ik moest vanmorgen ook goed oppassen op mijn fiets, het was behoorlijk glad Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 12:02

Nee...geen winter! Lekker temperaturen boven de 12 graden...daar kan ik mee leven. En mocht dat automatisch gepaard gaan met regen, hebben we altijd de binnenbak nog Haha!