Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
)
. Ze was echt super braaf.....alleen die boom hè
. Oliebol is het dan hoor ze loopt er bijna tegen aan en als er iemand of iets langs loopt is dat zeeeeer interessant. Maar ja dat mag ze is pas 2,5 dus.....Heel wat anders dan spetter die vanmiddag weer giga irritant was
. Hij had er na een tijdje schoon genoeg van en dacht.....ik ga rechtdoor dat is veel leuker en kan ik lekker eten. Arme Kayleigh
, ze had hem nog nooit zo gezien.....Morgen hebben we weer les van Hellen maar ik ga hem denk ik daar maar weer longeren, kunnen we weer lachen (maar niet heus)
.
. Ze springt altijd als een idioot op mijn bed en kruipt dan (als uit een kanon geschoten) tegen de muur aan en nu was het boem.......vandaar dat ze zoveel sliep en zoveel moest overgeven
.....voel me wel een beetje schuldig....zo'n kleine meid en dan ook nog meenemen op de fiets....terwijl ze zo'n hoofdpijn had......mooie tante ben ik...gelukkig mag ze nog wel komen hoor
, kan altijd gebeuren. Heb Layla nog even aan de telefoon gehad en gelukkig wilde ze nog wel met me praten......
Geef haar maar een dikke knuff van ons!!
wat zielig voor je nichtje!!! Ik hoop dat ze snel weer opknapt.
vera23 schreef:hallo.....![]()
vraagje weet toevallig iemand de kosten al voor het ënten voor a.s. maandag....ik ben er komende 2 dagen niet ...dan kan ik het zaterdag meenemen voor kim
doeii

Xeen schreef:Whooow nog hipper
Ik morgen spetter
en noes met een beetje hulp van mij Vesra
ennemm ...
Ze mocht er nog een x op rijden
Dus noes als je wil rijden
gaje gang