stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bloempie186

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:10

dat komt daan vast zelf snel wel vertellen Haha!
iig goed Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 08:15

Môgguh!!

Gelukkig Marjolein.. dan horen we het wel! Haha! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 08:44

Moge.

Vandaag krijgen we te horen of mijn moeder haar vinger ok is of niet. Spannend dus! Heb best wel een knoop in mijn maag.....
Ze moest om 09.15 in t ziekenhuis zijn, dus ze zal het al wel weten...

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 09:00

Wat heeft je moeder aan haar vinger dan...?

Ik ga nu naar stal! toedeloooooeeeeei Doei, doei

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 09:07

Gieltje2002 schreef:
Dus eigenlijk is ze in materieel opzicht (als je een paard daar ook toe rekent) super verwend, maar emotioneel en sociaal gigantisch verwaarloosd. Nou, dan heb ik het liever andersom. Mijn ouders zijn er altijd voor me. Moet er niet aan denken dat ze er niet voor me zouden zijn.

Helemaal met je eens Esther en daarom vind ik het ook echt een stakker. Zij is ook een slachtoffer van haar opvoeding. Ik heb het ook liever andersom.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 09:08

Dat weet ze dus nog niet maar het weefsel was te onrustig dus hebben ze t op kweek gezet.....

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 09:14

Spannend Shir. Hou je ons op de hoogte. Duim voor je moeder!!

We zaten maar tot 22.30 uur in de kantine hoor Bloos Haha! Was daarna alleen te druk om nog op bokt te komen, anders lig ik weer zo laat in mijn bed.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 09:28

poedersuiker! Loop ik even naar een andere klant in de gang hier, heb ik de tel v mijn moeder gemist! Ze sprak alleen in dat ze later nog een keer belt....... ze klonk wel vrolijk maar als t ok is kan ze dat toch meteen zeggen?????

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 09:29

Sterkte Shirley!

@ Anky: Bokt lag er gisteravond ook een tijdje uit, dus al had je willen posten was het waarschijnlijk niet gelukt.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 09:31

Ik ben altijd vrij op dinsdag, vandaar dat ik overdag kan posten Haha! .

Niet dat jullie denken dat ik mijn arme kindjes aan het werk zet en dat juf dan in de klas achter bokt.nl zit... Bloos

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:18

Is niet goed met mijn moeder.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:19

poedersuiker zeg shir!! Wat is er dan Verward

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:31

Wat is er aan de hand shir??

Inderdaad esther. We waren gewoon om half 11 weg, maar toen ik later nog even op bokt wilde kijken (nadat mijn moeder eindelijk stopte achter de comp) Lag bokt eruit Boos!

En tja.. over Gladys. Je kan haar ouders de schuld geven, maar ik heb voor haar ook geen goed woord over!
En vind haar zeker geen stakker!
Zo verwend, en de manier waarop ze beide! paarden verwaarloosd heeft..

Ben blij dat ze er nu gewoon dagelijks uitkomt bij jou Wil tot de verkoop.
En hoop dat ze snel een nieuw baasje vinden.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:33

Dat dat kind zo verwend is dat komt door haar ouders, die hebben haar gewoon verkeerd opgevoed waardoor zij een verwend nest is geworden. Ik kan het haar niet kwalijk nemen, haar ouders wel. Dat kind is pas 14 jaar ofzo.... I.p.v. dat haar ouders haar iedere keer verbieden om naar haar paard te gaan als ze weer eens straf heeft zouden ze haar juist verplicht naar stal moeten brengen en eisen dat ze eerst haar paard doet voor ze voor straf op haar kamer moet zitten!!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:37

Ja, daar heb je gelijk in. Ik wil ook niet zeggen dat ouders in zo een situatie als deze onschuldig zijn.
Maar ze is inmiddels geen 14 meer hoor. Dat blijft ze niet.

Ze heeft ook nog toegegeven dat de jongens om de hoek kwamen, en dat ze er 'even' geen zin in had.
Dat vind ik niet normaal.
Ik heb Fury ook al vanaf mijn 10e, maar ik heb dat nooit gehad hoor.. dat ik een periode van 6/7 weken even geen zin had om te komen.

Haar ouders hebben ook een behoorlijke fout gemaakt inderdaad, maar ik heb voor beide geen goede woorden over.
Ze zouden haar idd dan moeten verplichten, maar er welk elke keer zelf bij moeten blijven. Als ze haar namelijk zelf weg sturen naar haar paard gaat ze naar vriendjes/vriendinnetjes en komt ze echt niet naar stal.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:40

bloempie186 schreef:
enne daan: succes/sterkte straks he! donderdag liggen we weer lekker in dat zwembad! Haha!

*LOL*

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:45

Ja maar jij bent ook heel anders van karakter. Wat ik om me heen heb gezien dan worden de meeste pony's/paarden verwaarloosd zodra de jongens om de hoek komen kijken. Zij heeft daar idd ook de leeftijd voor en zal het daar ook wel druk mee hebben.

Hoe is het nu Shir:? Trek je het nog een beetje:?

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:49

Ja, dat is zo! Ik zie dat ook bijna overal.
Ik heb dat nooit gehad, en snap het dus ook niet zo. Ik vind dat toch best kwalijk maarja.
Ik ben er verder over uitgepraat.. heb er niet veel over te zeggen.

Shir, gaat ie nog?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:59

Ach, wat zal ik zeggen........ voel me nogal verdoofd. Ik weet t even niet.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 11:04

Ja, kan ik me voorstellen!
Wel belachelijk hoor daarzo...

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 11:34

ik denk dat ik maar naar t ziekenhuis ga..
Moet zsm weer bloed laten prikken voor de internist zodat hij vergelijkingsmateriaal heeft over 4 weken.
Ben er niet echt blij mee.
Moet vandaag of morgen. Maar als ik t nu weer uitstel zit ik er morgen mee!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 13:17

poedersuiker, Shirley, van je moeder Verdrietig Ach gut

En jij, Daan? Wat heeft de internist gister gezegd, of heb ik daar nu overheen gelezen..?

Vanmorgen was er ook wat aan de hand op stal. Chantal, van Wovaldi is in elkaar gestort. Ze huilde al van de pijn in haar rug, en toen gingen haar benen tintelen, en boem, daar lag ze. Pia liep naast haar, maar het ging zo snel, ineens lag ze. Op straat, naast de binnenbak.
Ambulance is gebeld, maar hebben haar niet meegenomen, omdat ze morgen al een afspraak had in het ziekenhuis, om een scan te laten maken. Haar vader heeft haar mee naar huis genomen. Arm kind! Ik heb een tijdje voor haar gestaan, zodat ze in elk geval met haar gezicht uit de zon lag. Ze heeft er toch wel een dik half uur gelegen denk ik.
Hoop dat ze snel weer de oude is.

Ik heb Bella gereden, in de binnenbak, was wel warm, maar dat is het buiten ook. Je moet toch wat he. Haha!
Bella was heel braaf, en heeft goed gewerkt voor me.
Donderdag heb ik weer les, sinds een week of 6... Haha! jippie!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 13:38

Wat een nare dingen allemaal!

@ Daan: Ik vind dat er ook geen enkel excuus is om je paard zo te verwaarlozen. Ook al heb je mot met je ouders (zullen hier beiden schuld aan hebben), je paardje mag er nooit de dupe van worden! Ik wil Giel ook zeker ieder dag zien en heb er al moeite mee dat hij in de winter op een dag maar twee keer uit stal komt en de overige uren op stal moet staan en zij kijkt gewoon 7 weken niet naar haar paard om. Gelukkig zijn er andere mensen die zich om het beestje hebben bekommerd.

@ Shirley: Wat ontzettend rot voor jou, je moeder en familie. Wat gaat er nu gebeuren?

@ Dabo: Dat was zeker schrikken vanmorgen. Was ze al vaker zomaar weggevallen omdat ze al een afspraak met het ziekenhuis had? Je zal dat hebben als je op je paard zit. Moet er niet aan denken.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 14:08

@Ellen; Ik PM je straks wel even. Ik ga niet meer in t topic erover blijven praten namelijk Knipoog

Fijn dat Bella zo lekker liep trouwens. En lekker dat je weer kan gaan lessen.

Ik was net in t ziekenhuis zo grappig!
Gister kwam ik daar ook al iemand tegen die ik ken, en hij werkt daar nu sinds kort.
En nu werd er bloed geprikt door een jongen. Heel aardig, niet zo oud. Ik schat ergens midden 20 (misschien wel achter in de 20)
Keek hij na het bloedprikken op mijn formulier.. zei hij opeens: mevrouw punt Pling
Dus ik zei ehh ja Pling
Zei hij: ik heet ook punt.
Was wel een goede.. we waren alle 2 even verbaasd, want zoveel punten zijn er niet namelijk.
Misschien is hij wel ergens familie, ik ga volgende keer maar even vragen hoe hij heet. Dan weet mijn vader het wel.

Wat naar van chantal Ellen; lijkt me wel n klote gezicht. Liep pia al naast haar omdat ze zo een last had of toeval?
Moet ze naar t ziekenhuis voor n scan van haar rug ofzo?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 14:27

Ik heb vroeger ook met een Puntje op school gezeten, Marian heette ze. Misschien ook wel familie van je. Ze had 1 of 2 broers weet ik ook nog wel Haha!

Wat er precies met Chantal aan de hand is weet ik niet. Brenda vertelde dat ze een whiplash gehad heeft (hoelang geleden..?) en dat ze sindsdien klachten heeft. Dus of ze specifiek voor haar rug naar het ziekenhuis gaat morgen, of voor een gehele scan weet ik dus niet.. Ik ken haar ook niet zo goed..
Ik weet ook niet waarom ze daar liep met Pia. geen idee, sorry!

@Daan; is goed hoor, ik lees het zo wel dan Haha! thnx!