ingedebruijn schreef:Goed.. volgens mij gaan hier een dingen beetje ver! Wil je me wurgen.. je doet maar.. lukt je toch niet. Nou verder.. ruiterpad.. maar al te graag maar dan lijkt t me handig als die er ligt. Je mag niet op een fietspad lopen dus dat nieuwe pad was geen optie en we moeten op de autoweg dus dan ga ik daar lopen. Sowieso omdat ik anders niet bij mn stal terecht kan komen dus als je een andere mogelijkheid vind om daar wel terecht te komen dan meld je t maar! Enne.. ik reageer hier omdat ik me aangesproken voel maar dat lijkt me wel logisch aangezien t over mij gaat..Nou iedereen fijne avond nog verder.. hoop dat t zo wel weer beetje klaar is
je kunt ook in de berm lopen!
wurgen inderdaad ja maar schijnbaar heb jij nog nooit gehoord van spreekwoordelijk en werkelijkheid
zal het maar niet uitleggen want dat snap je toch niet.
ben toch wel blij dat je je een beetje voelt aangesproken (zit er toch nog beetje mens in dat aso gedrag)
Zou zeggen reageer hier maar niet op dan is het bij deze klaar (voor dit onderwerp dan)
Nog fijne dag
oja autoweg daar mag je met je paard niet op hoor.
Is levensgevaarlijk daar rijden ze trouwens 100 km per uur staat aangegeven met zo'n blauw vierkant bord met witte auto erin