Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 20:48

Pfff de hele dag binnen zitten is inderdaad geen grap, zeker niet met het mooie weer vandaag, ik ben veel buiten geweest maar eigenlijk ook regelmatig binnen voor de was:S..
Achja, ik hoop ook maar dat het dit weekend nog een beetje mooi weer blijft!! Ga het hele weekend naar Walibi en om dan alleen amar regen te hebben is ook niet zo leuk..

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 20:52

Nee hoor dat niet.
Ze staat bij iemand thuis

mustang123

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 20:54

Citaat:
ik ben veel buiten geweest maar eigenlijk ook regelmatig binnen voor de was:S..

Het was goed weer voor de was! Bij mij draait-ie nu maar ophangen wordt morgen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 20:55

Ja precies! Het was lekker snel droog, dus heb toch nog 5 wassen kunnen wegwassen/drogen en kunnen vouwen, schiet dus altijd wel lekker op

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 07:26

Mogguh

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 07:30

Good morning!

Gaan jullie nog iets doen vandaag? Er is wel van alles te doen geloof ik...Ik moet helaas de hele dag werken, misschien loop ik in de pauze even naar het museumplein oid.

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 07:54

Morge!

Ik ga de hele dag in Loosdrecht zitten... ofzo..
Maar denk niet dat we naar A'dam gaan.
Heb eigenlijk geen zinin met de komende warmte tussen de mensen te gaan staan/zitten!

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 08:01

Ik zoek.. en zoek..

Maar kan de zon niet vinden hoor..

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 08:03

Ik moet gewoon werken... Vind het eigenlijk niet zo erg, er is toch geen hond op het werk vandaag... Lekker rustig

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 08:26

Dit is gewoon gemeen! De hele week is het prachtig weer en zit ik volgepland met college's, essay's en dat soort ongezellige dingen. Vanaf maandag heb ik me al voorgenomen om Mandorra eens door de wasstraat te gooien en nu doet het zonnetje het niet meer zo goed. ..

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 09:22

Bah, ik heb vanochtend/vannacht weer eens een t-shirt verpest in de was... En dat was ook nog een van mijn favorieten Heeft nu lichtblauw grijzige mouwen in plaats van creme witte... ik ben ook zo een kluns

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 09:26

Das k*t Manic!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 09:29

hehe, dat zijn van die vreselijk vervelende ongelukjes maar je leert er wel van. Ik heb ooit eens een witte werkbloes gewassen met andere witte was...met een rode sok. Toen was alles roze. Voor mijn spullen was het niet zo'n enorm probleem maar mijn broertje en vader waren minder blij....

Trouwens zijn er nog menners onder jullie, of kennen jullie die? Mijn p-sportvereniging organiseert een rit langs bejaardentehuizen volgende week zondag, er op oudt! Meeste mensen vinden het prachtig dus...

scooby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 09:32

Joehoe!!

Ken geen menners, vind het wel heel erg jammer dat sinds een paar jaar de jaarlijkse koetsentocht door Amsterdam niet meer gereden wordt.
Of ze hebben een andere route gekozen, ze kwamen iig altijd langs mijn huis

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 09:41

Ja, het is echt een ontzettend leuk gezicht! Vorige maand hadden we een 11 dorpentocht met +/- 20 aanspanningen, van alles wat. Zo'n leuk gezicht!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 09:43

Ik wil ooit mijn paard nog wel eens in het tuig zetten, maar ik heb zelf daar absoluut geen ervaring mee... Weet dus niet echt waar ik moet beginnen.

Wel gaaf trouwens, zo een veelzijdig paard

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 10:05

Ik had een paar jaar geleden allemaal Haflingers & trekpaarden in Onstwedde gezien.
En dat waren totaal iets van in de 1000 paarden! (denk ik)
Was best mooi

mustang123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 10:12

Citaat:
Ken geen menners, vind het wel heel erg jammer dat sinds een paar jaar de jaarlijkse koetsentocht door Amsterdam niet meer gereden wordt.

Die wordt nog wel gereden hoor, maar heeft inderdaad een ander startpunt (en misschien ook wel een andere route). Misschien vind je wat op de site van de Hoofdstadaanspanning. De volgende nachtrit is ergens in juli, meen ik.

En voor de klagers over weinig zon: het is nu lekker buiten hoor! Wij gaan zo naar Heemstede, fietsen langs bollenvelden en jonge beestjes (eendjes, meerkoetjes). Veel plezier allemaal vandaag.

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 10:34

Hey, kijk nou! Von moet ook in de Arena starten dit weekend :-D

Collega zijn vriendin moet ook starten en een stalgenootje... k denk dat ik maar een halstertje en een fles drinken meeneem en lekker met mijn paardje een dagje uit doe :-]

Mendi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 10:45

Pluutje schreef:
Good morning!

Gaan jullie nog iets doen vandaag? Er is wel van alles te doen geloof ik...Ik moet helaas de hele dag werken, misschien loop ik in de pauze even naar het museumplein oid.

Hé, waar werk je dan? Mijn kantoor (makelaar) zit nl in de Paulus Potterstraat, dus vlak achter het Museumplein. Ik wilde ook wel even gaan kijken wat er te doen is

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 10:51

Flesje rose, lekker op het Museumplein op het grasveld, croissantje van de AH, fruithapje...

Yum yum...

En ik zit hier de hele dag met betonhamers opgescheept. Weet niet wat ze allemaal aan het doen zijn, maar het maakt me toch een herrie... De radio kan er niet tegenop.

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 11:45

Ik werk aan de andere kant van het museum, weteringschans (advocaten kantoor). Zit nu helemaal alleen, iedereen is aan het lunchen. Nou ja, we zijn hier op de afdeling maar met z'n 3en, vanmiddag komt er nog iemand anders werken.

Weer ziet er erg fijn uit, ze zijn pas net weg maar zodra ze terug zijn ga ik ook even lekker naar buiten!

Menners zijn er op de Ruif wel een aantal, je zou eventueel een mailtje kunnen sturen of bellen. Zijn er ook bij die meedoen met de hoofdstad aanspanningen.

Mendi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 12:16

Ik zit hier nu in de Bevrijdingsdag-herrie! Kan luide muziek horen, ga zo ook maar even kijken om het hoekkie!
Bij mij op de manege (spaarnwoude) zijn ook een paar menners, maar die doen niet mee met optochten, alleen wedstrijden.

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 13:18

Zo ben net asociaal lang wezen lunchen. Er is hier toch geen hond op kantoor :-]

x_moontjuh_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 13:59

Haha,,
K wil me nieuwe telefoon halen,,
en wel NU,,
is denk alleen beter als ik er niet om ga zeuren kan ik het zeker wel vergeten

Groetjes Ramona,,