Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joyceee86

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:01

Nee daan ik doe denk ik vrijdag niet mee.. mo mag er wel mee springen haha

Daan_ielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:18

Ben benieuwd of Ol dan ook zo braaf is als vandaag Bloos .. Hoop dat ik vrijdagavond nog even langs kan komen, weet iemand tot hoe laat t ongeveer gat duren?? Zaterdag ben ik er iig!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 23:01

ik heb me net afgemeld, Vos is bekapt en heel erg gevoelig Verdrietig

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 08:30

Lielle heeft weer pech begrijp ik, mocht hij toch op tijd hersteld zijn dan bel je maar even.
Geen idee tot hoe laat het duurt vrijdag Daan, dat weet je nooit met het oefenspringen. Bel anders even voor je komt dan weten we het waarschijnlijk wel.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 09:25

ben bang van niet A-M. Ik heb er sinds vorige week zondag al niet meer op gezeten, door de smid en de vorst. Dus zelfs als hij weer goed loopt, is het te kort dag.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 23:44

Nou ik vandaag Gorez weer gelongeerd (ff maar) GJ kwam ff mee kijken en hij liep weer recht.. in langzame draf en een wat vluggere draf was niks te zien.. Morgen weer en dan weer rustig opbouwen ( maja dat moet ik niet te hard roepen Knipoog )

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 10:13

Joyceee86 schreef:
Nou ik vandaag Gorez weer gelongeerd (ff maar) GJ kwam ff mee kijken en hij liep weer recht.. in langzame draf en een wat vluggere draf was niks te zien.. Morgen weer en dan weer rustig opbouwen ( maja dat moet ik niet te hard roepen Knipoog )

gelukkig tenminste toch weer wat positief!
gaat er nog iemand vrijdag naar de hengstenkeuring?

Daan_ielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 14:26

Helaas L. ik moet gewoon werken.. Boos! Gelukkig issie weer goed Joyce!! Ik zal met je mee hopen dat t zo blijft!!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 16:17

Ik ben vrijdagavond van de partij met de hengstenkeuring, samen met Djoontje. Wordt weer leuk, heerlijke avond altijd.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 17:03

Geen HK dit jaar. Indoor gaat voor.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 17:59

Jaaaaa Hengstenkeuring aanstaande vrijdag, ik kijk er alweer een aantal weken naar uit. Prachtig evenement, vorig jaar was het helemaal top toen HPM zo vaak in de prijzen viel. Hij was echt mijn favoriet Haha!.
En natuurlijk altijd spannend om te zien welke prachtige dieren zich bij de stamboekhengsten mogen voegen.

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:18

djoontje schreef:
Jaaaaa Hengstenkeuring aanstaande vrijdag, ik kijk er alweer een aantal weken naar uit. Prachtig evenement, vorig jaar was het helemaal top toen HPM zo vaak in de prijzen viel. Hij was echt mijn favoriet Haha!.
En natuurlijk altijd spannend om te zien welke prachtige dieren zich bij de stamboekhengsten mogen voegen.

Moet je op alprostables.nl kijken dan zie je wanneer HP in levende lijve op de wub is te bewonderen Haha!

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 21:12

unbelievable schreef:
djoontje schreef:

Moet je op alprostables.nl kijken dan zie je wanneer HP in levende lijve op de wub is te bewonderen Haha!

Ja I know, 15 maart staat alweer in mijn agenda, maar zit helaas vast aan school en allerlei verplichte practica. Ik heb laatst moeten spijbelen om toch maar een clinic te kunnen bijwonen Bloos
Even de gedachtegang horen van iemand die zo prachtig kan rijden Haha!. Als het kon zat ik elke clinic langs de bakrand, maar helaas moet ik ook investeren in mijn toekomst Tong uitsteken (of nou ja..examencijfers in dit geval Haha!:D)

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 09:51

Gisteren van 8-9 bij Naad een keer in de les meegereden, Ik mocht op Letta.
Eigenlyk vond ik dat niet zo leuk, want ik zag haar altijd alleen maar hardhardhard gaan, en bij ons in de les moesten ze zelfs ruilen omdat hij te sterk was.
Maja met volle moed ging ik erop,natuurlyk heel zijn uitrusting aan.
Wat een beestje, RELAXT!
Écht, hij kan echt wel rustig draven/galoperen.
Super fijn beestje.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:13

Ik heb vandaag weer prive-les gehad.. H. was vandaag van het voorwaartse (en daarna de impuls) dus ik heb flink moeten werken Tong uitsteken (elke week wel hoor) Op het einde vroeg ze of ik moe was, haha als ik er soms 3 te doen heb wel, maar met 1 privé lesje toch niet haha

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 08:11

Nou Joyce, ik neem de tank eens voor een lesje, dan weet je meteen hoe je van 1 paard wel moe kunt worden.....

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 13:47

jaa jij Tong uitsteken nee grapje, maar ik kan er goed tegen en Olympus hoef je niet zo heel veel te drijven alsie eenmaal loopt

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 00:33

Nou Olympus was superbraaf » bij mo (hij ging zelfs een paar keer terug naar draf in plaats van kei harde galop..) Op de laatste hindernis nam ie een balk mee, maar dat kwam ook doordat ie vantevoren in draf zat

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 23:37

zo Indoor zit er weer op.
Vier drukke maar ontzettend gezellige weekenden gehad, met als klapper dit weekend. Meer dan 600 starts.... en het is nagenoeg vlekkeloos verlopen.
Joyce nog bedankt voor je hulp en de gezelligheid. Tot van de week, het zal wel weer even wennen zijn zo'n kale manegebak.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 00:05

Ja ik zij al.. Nu gaan de paarden weer schrikken omdat ze geen vreemde dingen meer zien haha

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 11:27

Gelukkig maar dan dat het vlekkeloos verlopen is met de vele starts. ik wilde afgelopen zaterdag nog komen kijken, maar ik had helaas geen tijd vanwege school.
En de paarden zullen nu inderdaad wel weer raar kijken ja, maar ja daar zijn ze ook weer zo aan gewend.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:11

Super dat er zoveel inschrijvingen waren. Dat zal wel een heksenketel geweest zijn maar ik lees dat het gezellig was, dus dan maakt dat al niet meer zoveel uit.
Zaterdag weer lekker rijden in een kale bak waar geen irritante opwaaiende vlaggen hangen, hoewel ik de aankleding wel erg leuk vond dit jaar.

Sjaslique en ik waren nog naar de Hengstenkeuring geweest, en er zaten een paar erg mooie paarden bij de selectie van dit jaar.
Veel nakomelingen van Jazz, die dat ook duidelijk lieten blijken Haha!
Altijd leuk een beetje spektakel Clown

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 19:45

Gaan er nog mensen hier naar indoorbrabant?
Ik wel, heb van mijn baas waar ik werk ( hengsten), voor alle 4 de dagen gekregen Haha!

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 19:48

Doe mij ook zo'n baas en een niet-zeurende school Clown Knipoog
Echt leuk voor je Jill! Veel plezier op IB alvast.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:13

Nounou wat een saaie bedoeling hier.. Ik heb mijn privé les voor morgen afgezegd ik ga ziek worden Gaaaap Boos! Nu ff vlug naar de manege en dan lekker onder een warme douche kijken of het wat minder word