Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. Hoop dat ik vrijdagavond nog even langs kan komen, weet iemand tot hoe laat t ongeveer gat duren?? Zaterdag ben ik er iig!!
) Joyceee86 schreef:Nou ik vandaag Gorez weer gelongeerd (ff maar) GJ kwam ff mee kijken en hij liep weer recht.. in langzame draf en een wat vluggere draf was niks te zien.. Morgen weer en dan weer rustig opbouwen ( maja dat moet ik niet te hard roepen)
Gelukkig issie weer goed Joyce!! Ik zal met je mee hopen dat t zo blijft!!
.djoontje schreef:Jaaaaa Hengstenkeuring aanstaande vrijdag, ik kijk er alweer een aantal weken naar uit. Prachtig evenement, vorig jaar was het helemaal top toen HPM zo vaak in de prijzen viel. Hij was echt mijn favoriet.
En natuurlijk altijd spannend om te zien welke prachtige dieren zich bij de stamboekhengsten mogen voegen.
unbelievable schreef:djoontje schreef:Jaaaaa Hengstenkeuring aanstaande vrijdag, ik kijk er alweer een aantal weken naar uit. Prachtig evenement, vorig jaar was het helemaal top toen HPM zo vaak in de prijzen viel. Hij was echt mijn favoriet.
En natuurlijk altijd spannend om te zien welke prachtige dieren zich bij de stamboekhengsten mogen voegen.
Moet je op alprostables.nl kijken dan zie je wanneer HP in levende lijve op de wub is te bewonderen![]()
. Als het kon zat ik elke clinic langs de bakrand, maar helaas moet ik ook investeren in mijn toekomst
(of nou ja..examencijfers in dit geval
:D)
(elke week wel hoor) Op het einde vroeg ze of ik moe was, haha als ik er soms 3 te doen heb wel, maar met 1 privé lesje toch niet haha
nee grapje, maar ik kan er goed tegen en Olympus hoef je niet zo heel veel te drijven alsie eenmaal loopt 

Nu ff vlug naar de manege en dan lekker onder een warme douche kijken of het wat minder word