Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joyceee86 schreef:Nou ik vandaag Gorez weer gelongeerd (ff maar) GJ kwam ff mee kijken en hij liep weer recht.. in langzame draf en een wat vluggere draf was niks te zien.. Morgen weer en dan weer rustig opbouwen ( maja dat moet ik niet te hard roepen)
djoontje schreef:Jaaaaa Hengstenkeuring aanstaande vrijdag, ik kijk er alweer een aantal weken naar uit. Prachtig evenement, vorig jaar was het helemaal top toen HPM zo vaak in de prijzen viel. Hij was echt mijn favoriet.
En natuurlijk altijd spannend om te zien welke prachtige dieren zich bij de stamboekhengsten mogen voegen.
unbelievable schreef:djoontje schreef:Jaaaaa Hengstenkeuring aanstaande vrijdag, ik kijk er alweer een aantal weken naar uit. Prachtig evenement, vorig jaar was het helemaal top toen HPM zo vaak in de prijzen viel. Hij was echt mijn favoriet.
En natuurlijk altijd spannend om te zien welke prachtige dieren zich bij de stamboekhengsten mogen voegen.
Moet je op alprostables.nl kijken dan zie je wanneer HP in levende lijve op de wub is te bewonderen![]()