Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimberley

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 09:17

whhaha jahh hahaha, dat zal vast wel lukken hihi, wel een week niet naar de manege, voor de derde keer weg al dit jaar maar goed.. wel leuk maar ook weer minder leuk eigenlijk

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 09:19

hahha heb je moeder nou al je oorbellen enzo en je freddy kettingje terug gevonden of nog steeds nie??

maar wat was der nouw met andy??

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 09:23

Hahahaha, nee nog steeds niet, ze liggen volgens mij gewoon nog in griekenland .. en mn kettingkje die ik 100 jaar geleden heb laten maken hihi, maar goed, gaat freddy strax weg hea..
dr was nix met andy?

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 09:25

ja weet ik veel iedereen heeft het hier over andy dus ik dacht wat is der nouw weer
maar goed laat je toch gewoon een nieuwe maken

( en je moeder laten betalen )

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 09:26

nee d'r is niks met andy, alleen stond ie gisteren opeens bij Joy en Tino in het land. En hij is zo zielig dik, maar dat is niet de schuld van Marijn.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 09:26

hmm, nou denk niet dat ze dat doet haha, toch best duur als je het allemaal bij elkaar rekent maar goed..

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 09:29

DeedeJee schreef:
nee d'r is niks met andy, alleen stond ie gisteren opeens bij Joy en Tino in het land. En hij is zo zielig dik, maar dat is niet de schuld van Marijn.

nee dat is zo maar hij krijgt ook gewoon veelste veel te eten volegnds mij
veel kuil
en ook nog de hele dag op de linie vind je het gek dat hij dan zow dik wordt!!

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 09:31

hasten schreef:
hmm, nou denk niet dat ze dat doet haha, toch best duur als je het allemaal bij elkaar rekent maar goed..

zij vergeet ut toch mee te nemen!!
maar goed jij had der ook wel op kunnen letten of nie

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 09:31

wiens schuld is het dan? ofzo?
mss krijgt ie wel te weinig beweging ofzo, ik zie m bijna nooit lopen, maar ben er 's avonds bijna nooit dus dan kan het ook natuurlijk..

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 09:32

marijn rijd der vaak op !! smiddags ofzo weet ik veel maar beweging krijgt ie wel hoor
ik denk dat als hij wat meer beweging krijgt het wel beter gaat dan ofzo

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 09:36

ik zie dr nooit 's middags, mss paar keer gezien ofzo, maar ja weet ik het
Ohh wat heb ik toch lekker eerste 2 uur vrijjj, en ik heb 75min. rooster, dus eigenlijk 1e 3 uurrr .. hihi

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 09:37

pff ik moet nu gaan wordt zo op gehaald en ik ben echt vet misselijk heb helemaal geen zin maar ja tis net 2 weken school ik heb geen zin om me nu al ziek te melden nou doei doei tot vanmiddag !!

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 09:42

haha, zwakkeling jij had gister vrij puh..
en jij fietst tenminste niet alleen, ik moet helemaal alleen hihi, want dr woont bij mij niemand, en ik moet verder dan jou hahahaha, nou ja, boeiend, ben blij dat ik nog op het nieuwediep zit, studiehuis lijkt me saai.. lkkr boeiend dit weer

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 10:22

Ik zit weer fijn op school nu

Ik heb wel 1 uurtje les en nog ANW ook, de helft van de klas zit in de mediatheek voor een computeropdracht... Niemand doet eigenlijk iets, ik start bokt ook gewoon weer lekker op dan Had het toch al af

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 12:23

Foei toch zusje...

Otje is nu met mama en zusje richting dierenarts, ik ga zo richting Amsterdam...

Dat ben ik ja Hasten

Luxemburg is heel leuk! Je komt alleen met slaaptekort terug en je kunt geen kerk meer zien(maar misschien hebben jullie geluk zonder stam en hoeven jullie niet al die kerken in)
Helvrich ken ik niet Stam was 'in mijn tijd(:P )' het VWO-opperhoofd van gebouw 1(aan de overkant, wat er nu niet meer staat)

Jammer dat het niet zo fijn ging gister Deedejee. Volgende keer beter Wel fijn dat het lekker rustig was

laatmederin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 13:42

Hahaha, dat reisje na Luxemburg heb ik indertijd ook gemaakt (ja, kinders, lang, lang geleden). Stam heeft me later nog verteld dat hij die verhalen over die alleen verteld om de bus vol half katerige leerlingen bij de les te houden, zodat ze niet een voor een over beginnen te geven (want ja, als de kinders bij paps en mams weg zijn komt de drank er aan te pas natuurlijk ).
Eigenlijk jammer dat Stam weg is, hij begreep het tenminste als ik zij dat ik niet naar gym ging, omdat ik de stal nog moest mesten

En ik ben hier inderdaad om een onderzoek te doen Gomir, binnen mijn stage. Maar ik werk niet met paarden, maar met kippen (ook leuk, en minder kans op omver geduwde eigenaars aan het einde van de proef)
Die onderste foto is echt mooi, bestellen die hap (anders win je nog maar een kado-bon )

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:24

Dan waren wij zeker een heel braaf jaar Laatmederin Volgens mij zijn er bij ons hooguit drie kinderen wat minder braaf geweest en die werden nog gepakt ook 's avonds...
Ik vond Stam nooit zo begrijpend hoor, maar problemen heb ik ook nooit met hem gehad

Kippen zijn ook veel makkelijker te hanteren Lijkt me een leuke stage!

Ik denk dat ik die foto nog wel bestel van het najaar, hangt ervan af wat er nog van de crossen online komt.

Update Ot:

Veearts heeft een scan gemaakt van het been en alle pezen waren in orde!
Hij heeft een bloeduitstorting(wsl gestoten met rollen ofzo). Ik moet twee keer per dag afspuiten en stappen. Hij mag gewoon buiten lopen. 's nachts inbandageren ivm tegendruk.
Valt dus weer alles mee

Hoe gaat het met Laaf Denise?

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 17:05

Oooh meneer Stam... de enige leraar waar ik ooit bang voor was. Ik kreeg altijd al de zenuwen als ik bij hem moest komen.. en als ik zenuwachtig ben ga ik lachen Vond hij niet zo leuk... ging schreeuwen en van de zenuwen barstte ik in een slappe lach uit. Vre-se-lijk-e man. Als ik hem nu op straat zie lopen krijg ik nog de kriebels.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 18:57

Dat zie ik helemaal voor me Flair...Ik kwam hem nog weleens tegen in de duinen als hij met zijn hondje aan het lopen was

Denise; ik weet niet of jullie nog met Laaf naar de kliniek willen? Ik heb iig maandag vrij(verder weet ik het niet ) en mag van mijn moeder wel rijden als ik kilometervergoeding krijg. MOet je maar even overleggen als het nog nodig is.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 20:44

Hallo allemaal..

Wat was er dan met andy gebeurd deedejee?
Mooie foto's inderdaad gomir!!
Ja ik ben ook naar luxemburg geweest toen ik op het nieuwediep zat en inderdaad met meneer stam whaha...enig he!!
@ Denise: ja ik hou er niet van om met Bink en Luc te lopen...zeker niet als ie een beetje loopt te klote..
Nou heeft ie alweer wat...zijn hoeven zijn zo erg gescheurd dat hij kreupel loopt..zielig he..dus ik heb Slijker man gebeld en die kon morgen niet want dan is hij de heele dag weg en ach ja zondag heeeft ie natuurlijk ook vrij dus hij kon maandag pas komen..maar dat vidn ik dan nog aardig trouwens!!! ja toch!! Dus maandag blijft hij binnen want je begrijpt wel dat ik Luc nooit eerder van het land kan halen..dus daar heeft hij zichzelf mee...nou dan gaan we savonds wel even longeren en ik hoop dat yaquinda misschien vrij is en hem even in de paddock kan zetten een uurtje ofzo..is ie tenminste wel even buiten geweest! Maar sneu hoor..ik hoop dat t weer helemaa goed komt met zijn hoefjes..
Nou prettig weekend iedereen..

Doei doei..

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 20:51

Hmm maandag is wel mest dag..nou dan hoop ik dat die mieden hem ook even in de paddck zetten...zal ik wel zeggen dan!!
Oh deedejee: hartstike bedankt voor die leuke cd..je missie is bereikt..je hebt me opgevrolijkt...echt super nummers haha en Bink vind het nijntje nummer en het teletubbies nummer ook enig hihi...en oja ook de smurfen vind ie leuk..en ik vond het leven is poedersuiker ook een erg leuk nummer!! Thanks iniederegval..heel lief van je..

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 21:49

toch blij dat ik die stam niet heb
Ookal zijn er nu ook wel erge leraren hoor.. Helvrich gadverdamme, hoe saai kan een mens wezen.. maar ja, ik zit ook best wel in een saaie klas.. hoop dat het een beetje leuk wordt.. maar ja, zien we dan wel weer.. ofzo.
wat poedersuiker zeg van Luc !! Weer iets anders.. hoop dat het niet al te erg is ! toch wel sneu dat ie het land niet inkan..

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 21:51

Ik heb btw ook hele leuke gymleraren, die man mocht mij echt niet.. hij zette me vorig jaar altijd voor banketstaaf voor de hele klas, zo grappig altijd..

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 21:55

ik had vandaag ook voor ut eerst gym en we hebben toch een leraar hij is echt vet cool gewoon alles mag bij hem enzo hij had ook iets heel grappigs verteld maar dat zal ik maar niet zeggen want als ik ut zeg is ut niet grapig

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 21:59

hmms.. okeee.. ik wil ook een leuke leraar.. ik heb nu zo'n hele dikke, met echt zo'n rotkop.. volgens mij is ie al 60 ofzo