Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

dus ik dacht wat is der nouw weer
) 
maar goed..
DeedeJee schreef:nee d'r is niks met andy, alleen stond ie gisteren opeens bij Joy en Tino in het land. En hij is zo zielig dik, maar dat is niet de schuld van Marijn.
hasten schreef:hmm, nou denk niet dat ze dat doet haha, toch best duur als je het allemaal bij elkaar rekentmaar goed..

ik moet nu gaan wordt zo op gehaald
en ik ben echt vet misselijk heb helemaal geen zin maar ja tis net 2 weken school ik heb geen zin om me nu al ziek te melden
nou doei doei tot vanmiddag !!

jij had gister vrij puh..

Had het toch al af
Stam was 'in mijn tijd(:P )' het VWO-opperhoofd van gebouw 1(aan de overkant, wat er nu niet meer staat)
Wel fijn dat het lekker rustig was
alleen verteld om de bus vol half katerige leerlingen bij de les te houden, zodat ze niet een voor een over beginnen te geven (want ja, als de kinders bij paps en mams weg zijn komt de drank er aan te pas natuurlijk
).
)
Volgens mij zijn er bij ons hooguit drie kinderen wat minder braaf geweest en die werden nog gepakt ook 's avonds...
Lijkt me een leuke stage!

Vond hij niet zo leuk... ging schreeuwen en van de zenuwen barstte ik in een slappe lach uit. Vre-se-lijk-e man. Als ik hem nu op straat zie lopen krijg ik nog de kriebels. 
) en mag van mijn moeder wel rijden als ik kilometervergoeding krijg. MOet je maar even overleggen als het nog nodig is. 

hij zette me vorig jaar altijd voor banketstaaf voor de hele klas, zo grappig altijd..
en we hebben toch een leraar
hij is echt vet cool gewoon
alles mag bij hem enzo hij had ook iets heel grappigs verteld maar dat zal ik maar niet zeggen want als ik ut zeg is ut niet grapig

ik wil ook een leuke leraar.. ik heb nu zo'n hele dikke, met echt zo'n rotkop.. volgens mij is ie al 60 ofzo