manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:16

Hey Nel ik snap er niks van wat mogen we wel weten maar wil je hier niet vertellen..kunne jullie het hier misschien beter ook helemaal niet over hebben, vind dit heeeeeeeel erg vaag.......
Bianz het zwemmen was erg vermoeiend, maar wel leuk, niks bijzonders gedaan.......maar zij heeft wat meer tempo in dr les als die van de maandag, ook wel weer lekker, heb je tenminste echt het gevoel dat je wat hebt gedaan...

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:27

Heej is zeker zo Mariekje; Jud en ik gaan nu meestal ook op dinsdag en vinden het ook leuker dan. Volgende week gaan we ook weer op dinsdag; ik was deze week met Naomi (vriendin van Renate) omdat Jud niet kon. Hopen dat jullie er ook weer zijn!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 20:40

Zo ook weer thuis
"hij komt, hij komt, die goeie show CD.. lalalala " haha, geef nie hoor nel, we zien wel wanneer de cd der is *hoopt zo dat de show helemaal past op de muziek!!*
Super thirz en Bianz!
Heel goed van nusanna dat ze zo leuk mee wou op buitenrit en heel goed van Nero dat ie al bijna een volleerd dressuur paardje wordt!

Zat net in de trein de Amazone te lezen en daar stond een stukje in over bokt jaja! t artikel ging over de sfeer op stal en de persoon in t stukje vond t belangrijk dat er een goede sfeer was.. iig zij en haar man hebben bokt.nl opgericht *heel belangrijke info!*

morgen moeten mn pa en ik allebei naar rotterdam, alleen:
mn pa neemt om half 8 de trein en ik om 6 voor 8 (anders ben k 5 kwartier te vroeg op school, tja is ook zo wat....)
en trug neem ik waarschijnlijk de trein van 4 uur en mn pa zn congres is dan pas afgelopen en hij heeft dus waarschijnlijk de trein van half 5 Gezellie allebei naar Rotterdam!

nou bianz geniet van je vrije dag morgen! Have fun!
enne zaterdag avond gaan we dan stappen met zn allen? Is al weer een tijdje gelee en ik mis t ijklontjes gooien dus t wordt weer tijd voor een avondje met emmers flugels

(whieie! pagina 70... das al best veel & en allemaal geklets over manege pdoes )

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:48

op verzoek van bianz hier nog even een verslagje van mijn geweldige excursie naar de bereden politie groningen. Het was wel leuk grappig die politiemannen in rijbroek. Eerst begon die man met een uitleg over al hun taken enzo, voornamelijk bij evenementen en voedbalwedstrijden enzo.
En toen mochten we nog even in de stallen kijken, ze hadden maar 9 paarden, 8 KWPN en 1 duitser. Een agente was een paard met de pessoa aan het longeren niet zo heel boeiend.
En toen in de stallen stonden een aantal paarden, best groot haha (ze moeten minimaal 1,65 zijn). Een aantal liepen er nog in de stapmolen, en toen legden ze nog iets uit over hun speciale zadels enzo.
Het was vooral erg koud, maar wel leuk.
Dit was de enige merrie op stal en echt een heel leuk paard. (ze is niet moeders mooiste maar had wel een heel lief koppie)

Afbeelding

Afbeelding

en als bewijs dat ik er ook was:
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 18:26

Nou, na het zien van de foto geloven we je hoor Cis! (anders niet he! ) Maar wat ziet t paard er groot uit, geef mij maar een iets kleinere!

Ik heb mn uitnodiging voor mn kerstpakket binnen, jullie ook? Nog even kijken wanneer ik ga, want heb mn rooster nog niet voor dan. Heb de vorige keer al even kunnen rondneuzen in de intratuin en ze hebben best leuke dingen!

Zaterdag dus weer feestje? Ik ga eerst bij Marieke eten en idols kijken. En wat zijn jullie plannen voor de kerstnacht? Dat is echt de leukste avond om te stappen. En Annemijn, weet niet of je pa het leuk vindt, maar de kroegen zijn dan tot 4 uur open...

Nel, hou je ons niet langer in spanning?

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 19:43

Hahaha Cis, leuke foto!! Het was wel tof dus. Misschien kun je nog switchen: politie ipv diermanagement?
Gezellig zaterdag weer uit! Ik ben ook van de partij hoor! Ook leuk dat je bij Marieke Idols gaat kijken Thirz! Kerstnacht is ook een super plan; valt ook nog eens op zaterdag dit jaar!!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 20:20

Heej mariekje, ik stuur je wel even een privebericht!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 20:23

Euhm ja ik krijg toch geen kerstpakket van Arduin... want ik sta gewoon niet goed ingeschreven ofzo... maarja jammer dan!
Vandaag ging ik Shaar ff longeren in t bakje bij ons, want dat is lekker droog (het is gedrainneerd).... en ze ging crossen joh! Ik heb daar geen longeerlijn nodig want het is precies groot genoeg. Ik stond daar in t midden en nog voordat ik de zweep had gepakt vloog het zand al rond mn oren! Bokken joh dat ze deed! Pfoe op zo'n moment ben ik blij dat ik er niet op zit!
Morgen ochtend heb ik les, ben benieuwd hoe t gaat... ze heeft tenminste al lekker uit kunnen bokken!

Enneuh Nel waar hebben jullie t nu allemaal over? Ik snap er niets van namelijk!

Ik ben net 3 uur bezig geweest met eten koken, mn mams is vandaag 50 geworden en ik heb lekker eten voor dr gemaakt, dus t is hier 1 grote party!
Zondag gaan we lekker naar Antwerpen, shoppen en misschien naar de Zoo jippie ik heb dr zin in!
Euhm ik weet nog niet of ik er zaterdag ben, maar dan zoek ik jullie wel op (jullie zitten toch altijd in natio)!

Kusjes!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 20:30

Citaat:
Zaterdag dus weer feestje? Ik ga eerst bij Marieke eten en idols kijken. En wat zijn jullie plannen voor de kerstnacht? Dat is echt de leukste avond om te stappen. En Annemijn, weet niet of je pa het leuk vindt, maar de kroegen zijn dan tot 4 uur open...

Jaja Zaterdag PartY! Ik heb er zin in!
denkt al aan: lol, stingers, flugels, nog meer lol, ijklontjes, nog een extra emmer flugels en dus nog meer ijklontjes!! Whieie! Kijk al helemaal naar mn weekend uit!
zaterdag lekkr naar de manege, smiddags fijn de show oefenen (Hopen dat Colle en Balou nu al wat vriendelijker met elkaar om kunnen gaan ipv elkaar de keertwending door sturen door te happen en te bijten ) en savonds lekkr Stappen!
*Ik heb vrienden voor t leven!
Je Hebt Vrienden Waarmee Je Kunt Lachen & Waardoor Je De Tijd Snel Vergeet

en natuurlijk zondag 12 uur weer bijna fris en fruitig op naar de manege Savonds nog even gezellie steengrillen om de verjaardag van de Sint te vieren en dan.... pff maandag weer vroeg naar school

Enne mijn planning voor kerstnacht: STAPPEN! haha! Mn pa weet er al van hoor.. ik zo: Goh pap, t cafe is dan wel langer open… tot een uurtje of 4, maar dan wil je me ook wel komen halen tog? (gesloten vraag: je stuurt het antwoord van de ontvanger al een bepaalde richting op jaja op school hebben ze hele nuttige tips!) Maar dat wilde die wel doen hoor *de schat!* hij vond het belangrijk dat ik een fijne jeugd had en als ik van te voren aan gaf dat hij mij moest komen halen ging hij gwoon niet te laat naar bed. Van dat stukje slaap wat hij dan mist om mij te komen halen had hij dan tog geen last. Dus das allemaal al geregeld Thirz. Ik ben gwoon van de partij, zonder dat ik zelf moet rijden en kan dus gezellie mee drinken Toppie, heb er nu al zin in!

owja mn moeder heeft in mburg naar stoffen gekeken op de markt, alleen.. nergens was een felle roze stof te krijgen die ook nog te betalen was. wel een hele leuke schijnt van 7,50 per meter Maar ze heeft nu een lichte roze stof besteld, die volgens de verkoper tog ook wel pittig was, dus we wachten af (3 euries de meter, dus das maar 15 euro! Mooi hè!) enne speltjes had ik er ook al 4, als ik er aan denk zal ik die zaterdag even mee nemen om ze te laten keuren
en mn moeder heeft in mburg ook even gekeken naar die Arduin-feest kransen zegmaar.. in een carnaval-winkel hadden ze nog van die roze-hawai-kransen voor nie te veel geld (weet t precieze bedrag nie meer..) maar dan lijkt t mij wel heel erg leuk om allemaal ook nog met zo'n krans om te gaan rijden Zullen we dat doen? staat ook meteen lekkr vrolijk

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-05 20:40

Gefeliciteerd met je mammie! wat heb je der gegeven? een heerlijke maaltijd natuurlijk (wat heb je gemaakt ?)

Ja dat van die kerstpakketten logica snap ik niet zo heel veel.. Barbara kon niet ingeschreven worden omdat ze alleen in de winter werkt ofzo? en dan werd ze dus iedere zomer meteen weer uitgeschreven en nu was ze nog niet ingeschreven iig volgens hannah werd de lijst met vrijwilligers altijd heel nauwkeurig bijgehouden en zodra je niet meer kwam werd je er meteen afgeschreven dus...
waarom bar dan niet gwoon voor een half jaar ingeschreven kan worden snap ik nie, maar dat zal aan mij liggen

stoute shaar! maar wel lief dat ze zich alleen zo uitleeft als je der op de grond naast staat en niet als je der op zit, zou tog iets minder zijn ja

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 11:25

die lijst klopt niets van...ik kreeg toch ook nog een uitnodiging voor dat feest terwijl ik toch echt aan carola heb doorgegeven dat ik gestopt ben...nouja ik zal joyce nog wel een x een mailtje sturen erover ofzo.
annemijn wat kun jij een verhalen houden zeg haha, waar haal je de inspiratie vandaan?
nou ik ga om 14:15 nog naar school tot 16:00 (ik hoop dat we eerder klaar zijn) en dan ga ik de grote reis naar het zuiden weer beginnen. Het is hier trouwens wel koud! De sloten zijn al bevroren...
Bar: gefeliciteerd met je mams!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 14:40

hey hallo, zijn er nog mensen die foto's bij willen bestellen van het arduinfeest, ik ga ze namelijk wel bijna allemaal bijbestellen, en het is wel zo goedkoop als jullie er ook willen ik het dan gelijk doen.ik hoor het wel, tot morgen allemaal....wacht op je PM Nel, en is de cd af, willen morgen met muziek oefenen.......

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 17:55

Citaat:
annemijn wat kun jij een verhalen houden zeg haha, waar haal je de inspiratie vandaan?

haha goed hè, ben ook heel trots op me zelf tja ik heb gwoon een hoop te vertellen en te antwoorden
Heb best wel in in morgen, lekkr sinterklaas muziekje aan in de bak en relaxed spelletjes doen met de ruiters op pdoes! en dan nog ff de show oefenen smiddags en savonds natuurlijk stappen!

phoe Cis, dan ben je niet egt vroeg thuis als je pas om 16.00 uit bent.. hopen dat je wel meteen in 1 keer zonder al te veel vetragingen door kan rijden...
Vanmiddag had de internationale trein vanuit rotterdam wel een paar minuten vertraging (Helemaal niet erg want nu hebben we die trein wel gehaald en hoefden we niet nog een half uur te wachten in de kou op de intercity! Blij met een vertraging, hoe diep kan je zinken...)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 18:25

Nou, ik had vandaag dus een introductiedag van stichting AZZ, waar ik PER SE naartoe moest van een muts aan de telefoon...dus ik met tegenzin vanmorgen op mn fietsje gestapt.... daar aangekomen zag ik een oud-klasgenootje en dat was toch wel gezellie. Dus al met al is de dag reuze meegevallen: we hebben verschillende locatie bezocht, heel leuk om te zien en we kregen ook nog een rondleiding in het stadhuis (heeft er niets mee te maken, maar we zijn nu weer een stuk informatie over Middelburg rijker! )

De Kubus heeft weer wat vertraging opgelopen, dus we starten nu officeel op vrijdag de 13e (hele goede datum!! ) En de dag na Indoor moet ik dus al om half 10 weer in Goes zijn.....dus dat wordt vroeg naar bed...want moe zal ik zeker wel zijn!

Marieke: de foto's wil ik zeker bijbestellen, zal ik t morgen zeggen welke ik wil als ik bij jou ben? Heb nu niet zo snel de foto's voor me! En Cis/Bar/Nel, gaan jullie ook mee stappen??
Tot morgen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 18:34

Citaat:
En Cis/Bar/Nel, gaan jullie ook mee stappen??

Ja iedereen moet mee! Gezellie! (uhm Bar moest de volgende morgen weg en ging miss nog naar de dierentuin dacht ik en zou nog kijken of ze ons miss ging meeten in de nationaal... of heb ik dat verkeerd onthouden? ach weet t nie meer precies )

Citaat:
daar aangekomen zag ik een oud-klasgenootje en dat was toch wel gezellie. Dus al met al is de dag reuze meegevallen: we hebben verschillende locatie bezocht

Jij blij! wel beter dat de dag reuze meegevallen is, anders is een hele dag gwoon "verprutst" als je der niets aan vind en ze vertellen nie eens wat nuttigs.. maar daar had jij geen last van Zelfs nog een oud klasgenoot gemeet! Heel goed!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 08:28

Nou ik ga niet mee stappen, andere keer weer.
Ik heb geen geld en heel veel rugpijn.
Ga even een avondje platliggen!

Maar veel plezier!

Heranda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 12:11

Gister moest ik met school naar Paardoes (met de mensen die meer als €25,- opgehaald hadden), hadden we een loterij en de overhandiging van het bedrag dat is opgehaald: €4000,- Daarna zijn we de stallen ingegaan, en op de foto geweest met Anza, die staat als het goed is vandaag in de krant en ik sta naast Gert (zo heet hij volgens mij), met een 3-kleur bruine jas

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 14:02

haha zag je vanmorgen idd in de krant staan
Anza is egt zo'n lief foto-modelletje op de foto.. schatje Hé mariek jij had ook nog hele snoezige foto's van anza, zijn ze nog een beetje leuk en scherp?
Balen van je rug hoor nel! Hopen dat t snel weer wat beter gaat... Jammer dat je nie mee kan gaan stappen vanaaf.. Maarja je moet ook een beetje om je rug denken natuurlijk.

nou ik ga weer naar de manege
doegies!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 17:07

Nou dames sorry van de cd!
Maar als jullie van de week nog extra willen oefenen, dan wil ik dat best even aan joyce vragen of dat mag!
a.s vrijdag heb ik als het goed is maar twee lessen savonds dus dan zouden jullie ook kunnen oefenen!
Of een keer extra op zondag....
Nou kijk maar.
Ik geef de cd dinsdag aan marieke en hoop dat de muziek dan goed is voor jullie...!?
Veel plezier met stappen vanavond.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 13:05

Even een kort verslagje, het was een avond met:

* jongens die hun broek naar benee trokken..uiterst charmant!
* meisjes in niet zo goed passende kleding
* een tof type genaamd Sander
* en Annemijn die het toffe type zocht, maar hem niet zag staan, haha

Nu ga ik ff paardrijden! Doeg!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 18:39

Whahahaa ik heb echt wat gemist!! Poedersuiker dat ik zoveel spannende dingen dan net niet meekrijg. Maar was wel blij dat ik niet mee was, omdat ik het echt niet had volgehouden, was zo ontzettend moe. Volgende keer ben ik er weer gewoon bij. Maar Thirz: who is Sander??? Enneh zit er schot in de zaak? Je onderschrift is trouwens echt cool!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 19:49

Bianz schreef:
Whahahaa ik heb echt wat gemist!! Poedersuiker dat ik zoveel spannende dingen dan net niet meekrijg. Maar was wel blij dat ik niet mee was, omdat ik het echt niet had volgehouden, was zo ontzettend moe. Volgende keer ben ik er weer gewoon bij. Maar Thirz: who is Sander??? Enneh zit er schot in de zaak? Je onderschrift is trouwens echt cool!

haha Sander is t Toffe Type
Ja wist ik veel dat hij HET toffe type was, had die hele gast nog nooit gezien. Blijkt dat ze de vorige keer het toffe type ook al voor mij aangewezen hadden aan t einde van de avond Maar daar weet ik egt helemaal niks meer van *humz.. hoe noemen ze dat nou.. dement of vergeetachtig of zat * Achjoh zat waarschijnlijk gwoon niet op te letten of verstond de helft nie.. Doof zijn kan ook wel eens, hè Thirz

Haha ja bianz je hebt egt wat gemist Alleen tja, of je nou perse:
* jongens die hun broek naar benee trokken..uiterst charmant!
* meisjes in niet zo goed passende kleding
wil zien weet ik niet...

Zeg thirz hoe ging t rijden met nusanna? was ze een beetje braaf? Als ze net zo fris was als onze paardjes, was t vast een heerlijke les voor je handen. Pff.. regen en wind worden ze natuurlijk al druk van, maar nu hadden ze gister ook nog eens een spring-wedstrijd gehad op de manege (ofzo). iig op de bakrand was een "enge"-regenboog-spring-balk gezet. Een hoop paarden de eerste paar rondjes helemaal moeilijk doen om er vooral maar niet langs te moeten en als je ze der bijna voorbij had ineens opzij springen enzo.. Had je net je eigen paardje zo netjes onder controle dat ie er gwoon langs wou, springt er ineens zo'n rare haf weg van de regenboog vlak voor je neus en begint aan een sprintje door de bak.. De andere haf ook meteen mee en weg was de orde in de les (dus ik dacht nu galopperen er al 3 van de 5, dus ik zet mn paard ook even in galop, das wel zo leuk voor die andere paarden tog? )
Ben wel benieuwd hoe t bij jou ging hoor thirz. En je moet ook een keertje foto's plaaten *jaja, foto's doen t um!*
En bianz, kerstnacht haal je alle gemiste dingen gwoon weer in Speciaal voor jou wil ik dan ook nog wel sproberen dit keer wel raak te gooien met de ijklontjes Mariekje de volgende keer moet je vragen of Chris wat meer ijklontjes in zn drinken neemt *meer ijsblokjes = meer kans *
Dit verhaal is mede mogelijk gemaakt door DIE Annemijn _/-o_ Jaja de allom bekende Annemijn. Haha

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 20:28

T rijden ging bij mij wel goed, alleen de galop is nog erg lastig, het enige wat ze wil is heel hard scheuren! En ik zat er echt net op en t begint heel hard te regenen, dus dat was wat minder...hopen dat t mogen droog is, gaan we weer gewoon verder trainen En gelukkig waren er bij mij geen enge regenbogen!

Nou, Annemijn leeft zich tijdens de kerstnacht helemaal uit met de ijsklontjes....vind je t goed als ik dan ergens anders ga staan? Ik wil wel een bak met ijsklontjes voor je vragen de volgende keer hoor, heb je er in ieder geval genoeg!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-05 20:41

nee dat kan dus niet, want als jij ergens anders gaat staan (zal de rest ook wel mee gaan, om de een of andere reden..) en dan lijkt t net of ik Remi punten aan t sparen ben.. En dat wil ik helemaal nie Dus jullie doen maar gwoon mee met t ijklontjes festijn. Ik gooi en jullie ontvangen
haha maar ik was die ijklontjes op t Toffe Type zn nek aan t mikken, alleen.. ik kan nie zo goed richten, dus een beetje mis. Heb je ze nie zien vliegen, ongeveer een metertje naast het doel

Wel beter dat Nusanna niet te woest was ofzo, en tja dat galopje.. Veel trainen! Ik zal voor je duimen op goed/droog weer.
Je kan t!: Morge op naar een rustig hand galopje!

ik heb trouwens nog ff gekeken naar wat wol. Allerlei kleuren hebben we wit, zilver, blauw, oranje, egt vanalles alleen... Roze hebben we niet egt. Beetje jammer!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-05 21:17

Whahaha Annemijn, je hebt je duidelijk weer misdragen! En ja, ik wil dat je met kerstnacht je eens ff helemaal uitleeft; op onbekenden dan he! Je hebt 2 uur meer de tijd om zat te worden, dus dat moet goed komen! Doen we om half 4 de ijsblokjesraakgooicontest hahaha! Ik heb er nu al zin in! En tjsa, die vreemde geklede meisjes zie je ook elke week, maar mannen die hun broek naar beneden trekken niet hahaha! Weer wat gemist; daarvoor zou ik alleen al meegaan
Hahaha Thirz, we zijn hoe-krijg-ik-mn-paard-fatsoenlijk-en-hou-ik-m-fatsoenlijk-in-galop-partners! We gaan er gewoon een boek over schrijven ok?
Ondertussen ben ik wel bijgepraat over het grootste gemis van de avond: Sander! Ik bedoel maar; Thirz spot een tof type en ik ben er niet bij! Ik was desnoods nog in pyama gekomen als ik dat wist!! En dan Annemijn die ijsklontjes op m mikt; je wilde m meteen ff deel laten uitmaken van de groep door m in te wijden op jouw manier?!