Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

haha, geef nie hoor nel, we zien wel wanneer de cd der is *hoopt zo dat de show helemaal past op de muziek!!*
jaja! t artikel ging over de sfeer op stal en de persoon in t stukje vond t belangrijk dat er een goede sfeer was.. iig zij en haar man hebben bokt.nl opgericht *heel belangrijke info!*
Gezellie allebei naar Rotterdam!
Is al weer een tijdje gelee en ik mis t ijklontjes gooien dus t wordt weer tijd voor een avondje met emmers flugels 
)
) Maar wat ziet t paard er groot uit, geef mij maar een iets kleinere!
jippie ik heb dr zin in!Citaat:Zaterdag dus weer feestje? Ik ga eerst bij Marieke eten en idols kijken. En wat zijn jullie plannen voor de kerstnacht? Dat is echt de leukste avond om te stappen. En Annemijn, weet niet of je pa het leuk vindt, maar de kroegen zijn dan tot 4 uur open...
Ik heb er zin in!
Kijk al helemaal naar mn weekend uit!
) en savonds lekkr Stappen!
*Ik heb vrienden voor t leven!
Savonds nog even gezellie steengrillen om de verjaardag van de Sint te vieren en dan.... pff maandag weer vroeg naar school
haha! Mn pa weet er al van hoor.. ik zo: Goh pap, t cafe is dan wel langer open… tot een uurtje of 4, maar dan wil je me ook wel komen halen tog? (gesloten vraag: je stuurt het antwoord van de ontvanger al een bepaalde richting op
jaja op school hebben ze hele nuttige tips!) Maar dat wilde die wel doen hoor *de schat!* hij vond het belangrijk dat ik een fijne jeugd had en als ik van te voren aan gaf dat hij mij moest komen halen ging hij gwoon niet te laat naar bed. Van dat stukje slaap wat hij dan mist om mij te komen halen had hij dan tog geen last. Dus das allemaal al geregeld Thirz. Ik ben gwoon van de partij, zonder dat ik zelf moet rijden en kan dus gezellie mee drinken
Toppie, heb er nu al zin in!
Maar ze heeft nu een lichte roze stof besteld, die volgens de verkoper tog ook wel pittig was, dus we wachten af (3 euries de meter, dus das maar 15 euro! Mooi hè!) enne speltjes had ik er ook al 4, als ik er aan denk zal ik die zaterdag even mee nemen om ze te laten keuren
Zullen we dat doen? staat ook meteen lekkr vrolijk
iig volgens hannah werd de lijst met vrijwilligers altijd heel nauwkeurig bijgehouden en zodra je niet meer kwam werd je er meteen afgeschreven dus...

Citaat:annemijn wat kun jij een verhalen houden zeg haha, waar haal je de inspiratie vandaan?
tja ik heb gwoon een hoop te vertellen en te antwoorden 
hopen dat je wel meteen in 1 keer zonder al te veel vetragingen door kan rijden...
Blij met een vertraging, hoe diep kan je zinken...)
)
) En de dag na Indoor moet ik dus al om half 10 weer in Goes zijn.....dus dat wordt vroeg naar bed...want moe zal ik zeker wel zijn!
Citaat:En Cis/Bar/Nel, gaan jullie ook mee stappen??
Gezellie! (uhm Bar moest de volgende morgen weg en ging miss nog naar de dierentuin dacht ik en zou nog kijken of ze ons miss ging meeten in de nationaal... of heb ik dat verkeerd onthouden? ach weet t nie meer precies
)Citaat:daar aangekomen zag ik een oud-klasgenootje en dat was toch wel gezellie. Dus al met al is de dag reuze meegevallen: we hebben verschillende locatie bezocht
Heel goed! 
Daarna zijn we de stallen ingegaan, en op de foto geweest met Anza, die staat als het goed is vandaag in de krant en ik sta naast Gert (zo heet hij volgens mij), met een 3-kleur bruine jas

Hé mariek jij had ook nog hele snoezige foto's van anza, zijn ze nog een beetje leuk en scherp?
Bianz schreef:Whahahaa ik heb echt wat gemist!! Poedersuiker dat ik zoveel spannende dingen dan net niet meekrijg. Maar was wel blij dat ik niet mee was, omdat ik het echt niet had volgehouden, was zo ontzettend moe. Volgende keer ben ik er weer gewoon bij. Maar Thirz: who is Sander??? Enneh zit er schot in de zaak? Je onderschrift is trouwens echt cool!

Maar daar weet ik egt helemaal niks meer van *humz.. hoe noemen ze dat nou.. dement of vergeetachtig of zat
* Achjoh zat waarschijnlijk gwoon niet op te letten of verstond de helft nie.. Doof zijn kan ook wel eens, hè Thirz 
Alleen tja, of je nou perse:
(dus ik dacht nu galopperen er al 3 van de 5, dus ik zet mn paard ook even in galop, das wel zo leuk voor die andere paarden tog?
)
*jaja, foto's doen t um!*
Speciaal voor jou wil ik dan ook nog wel sproberen dit keer wel raak te gooien met de ijklontjes
Mariekje de volgende keer moet je vragen of Chris wat meer ijklontjes in zn drinken neemt
*meer ijsblokjes = meer kans
*
En gelukkig waren er bij mij geen enge regenbogen!
Ik wil wel een bak met ijsklontjes voor je vragen de volgende keer hoor, heb je er in ieder geval genoeg!!
Dus jullie doen maar gwoon mee met t ijklontjes festijn. Ik gooi en jullie ontvangen