Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marieke_ schreef:Idd jammer dat Jet er niet op kan. Vindt Zara het niet iets?
elady schreef:
Ireen: Denk je dat ze door de pessoa-teugel beter gaat lopen, of heb je hem gewoon gekocht om d'r achterhand meer te activeren? (gewoon nieuwsgierig)
heel raar maar wanneer ze hengstig is weeft ze vaak ook een beetje..
Hij stond gisteren zo alleen dat Evita en ik maar even een knuffel zijn komen geven

Heb gisteren iemand opgenomen die vrijwel meteen voor OK zou gaan. Leek me wel grappig om er bij te zijn, dus chirurg ed gebeld en het was geen probleem!
).
)
scopie betekend zeg maar kijken en een cholecystitis is een galblaasontsteking veroorzaakt door galstenen.
)
Daar doen ze dan de galblaas in en zo kunnen ze m eruit halen, even schoonspoelen vanbinnen, dichtmaken en klaar is kees 
maar t is idd heel interessant!

ben alleen bang dat ik tegen de vlakte ga haha dus ik hou het maar bij operaties op tv 

Sandreo kende ik niet eens eerlijk gezegd Ireentjuh schreef:ik heb eens een prachtig veulen gezien van Rubiquil, dus..Sandreo kende ik niet eens eerlijk gezegd

Banjer schreef:bij ons op stal staat een nakomeling van Rubiquil...
een geweldig lief ding, nog wel jong en onbesuisd, maar erg lief en geen greintje kwaad...
Qua karakter zou ik je Rubiquil aan kunnen raden...