Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

In het begin liep hij erg gespannen, maar al snel liet hij z'n hals heel goed vallen! Hij was nu zich ook gewoon heel netjes aan het concentreren op het werk in plaats van bakkabouters of eenden in de sloot. Hij dus dus geen één keer gaan rennen en ook niet geschrokken van een spook. Tis wel een heerlijk beest om te werken zeg, merk elke keer dat ik hem longeer weer dat hij super vooruit gaat! Vandaag niet kunnen oefenen met gaan zitten, heb gekneusde ribben ofzo...
Ik ga nu gewoon een beetje testen met dingen om het longeren uitdagend voor hem te maken, gewoon rondjes huppelen vindt hij NIET leuk
Vandaag was het dus met bijzetjes, de volgende keer misschien met een balkje oid

haha ik mocht op Rover en da's een palomino van 1.45/1.50 zo ongeveer denk ik, lekker stevig ding maar nog wel erg jong. Ben helemaal verliefd op hem
hij heeft het concentratievermogen van een vlieg maar he daar ben je ook nog een puppy voor
op het eind ging ie lekker ontspannen en kwam hij ook fijn zelf naar beneden. Ja fijn ding, zou er best volgende week nog wel een keer op willen

moest ik op Wieger, vrij grote tuiger. Mijn god wat een paard xD vrij wiebelig in ze gangen en echt een mega galop xD voelde me wel een beetje een kluns... En toen gingen we springen, nouja oke hindernisje prima, werd het gewoon n 2sprong! En zo'n beetje 2x O hoog als wij normaal thuis op de manege springen hahahaha zat ik daat als dressuurmiep die altijd graag even gewent is op een paard voor ze gaat springen hahaha. Ik vond dat dr nog n boel verbeterd moest worden, maar blijkbaar was t wel beter dan t voelde want hij werd steeds maar n stukkie hoger hahaha. En toen ging de volgende cursist lesgeven en zouden we meer gaan dressuuren
maar neeeee hoor moest ik weeeeeeer springen hahahah maar wieger was wel n bietje moe dus hoefde maar 3x ofzo hahahaha was wel echt vet grappig en leuk om te doen! 
? Mag je nu ook vaker mee of het het eenmalig?
volgens mij is t nu de bedoeling dat ik met t examen ook ga gastruiteren
hiphip

was wel grappig, 2 van de meiden waar ik veel mee omga in mn les zaten ook op een pony (op Luuk en Falcon) dus toen waren we de ponyclub