Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het duurt dus nog wel even voordat ik daar alle straten ken... Maar voor de rest viel het wel mee, ik hoefde alleen mee te lopen, zodat ik de route een beetje zou kennen en kijken waar de brievenbussen zaten (en ja, sommige mensen hebben die op de meest vreemde plaatsen zitten of ze zitten ongelooflijk verstopt). Morgen weer dus en dan hopen dat het ook niet sneeuwt! 
(spreekt uit ervaring)Janneke18 schreef:Verona bedoelde ik inderdaad
Citaat:fijn dat het toch niet echt koud was Emy! ik ben nu bij mn ouders en hier ligt helemaal geen sneeuw, in Nijmegen superveel!
Emytje schreef:Ik heb ook iets leuks gepost: [url]//www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=73&t=376976[url]

Die zul je hard nodig hebben.... Brrrrrr -12 dat is het hier nog niet eens s'nachts
Emytje schreef:Ik heb ook iets leuks gepost: www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=73&t=376976
Ik denk dat er misschien een lettertje, cijfertje of leesteken te veel of te weinig stond en dat ie het daarom niet deed?
Emytje schreef:Ja, op één of andere vreemde manier stonden er ineens twee // voor, kweet ook niet hoe dat kan, maar annie heeft em weer gefixt!![]()
Zo dapper is Luna trouwens niet hoor! Ze springt steeds in mn nek tijdens het wassen en met knippen probeert ze me te schoppen... Haha...!
Ach joh ik zou hetzelfde gedaan hebben als ik als cavia zijnde zo'n reuze schaar op me af kreeg
Janneke18 schreef:
gisteren weer een kijkavond gehad, ben 't weer niet geworden.. kheb dr nu 4 achter de rug.. is echt verschrikkelijk, bah.. echt zo'n vleeskeuringen.. ik hoop dat ik snel wat vind

Janneke18 schreef:morgen gaan we springen toch? claudia geeft toch weer les morgen? kben dat schema-ding kwijt![]()
anoek komt trouwens mee kijken
deedee19 schreef:Judith waar in Gennep is dat dan? Ons appartement is nog te koop *hint hint* En Marieke heeft een huis in Duitsland gekocht dus die gaat ook uit haar huurwoning in milsbeek (is particulier) misschien kun je daar in? Noem maar iets?
Dan kan ik Kabora nemen }>