Cool he! Alleen zijn ze best duur.. denk dat ik er 1 op canvas ga bestellen
nikkielvis
Geplaatst: 13-08-12 14:57
Onze 2de wedstrijd. Best nog wel zenuwachtig maar dat mag best. Om half 6 mijn bed uit aangezien ik alles nog moet inpakken. Alles ingepakt en rond kwart voor 7 ariveerde mijn grooms. Jawel had er gelijk 3
Elvis ingeladen en gaan op naar KWB. Rond kwart voor 9 kwamen we aan. Elvis gelijk naar zijn stal gebracht en even rustig alles klaar zetten. Nummer opgehaald en kaart. Op naar de voorkeuring. Hartslag 50 Helemaal nagekeken door een aantal dierenartsen en hij oogte toch wel erg allert. Dus ik mocht starten. Waarschijnlijk van de trailerrit en de stress toch zich op staan winden. Maar het zekere voor het onzekere heb ik wel lekker rustig aan gedaan.
We gingen van start...
Onderweg was meneer lekker voorwaarts. Hij had er echt zin in. Maar bij elk groompunt lekker gekoeld en hem even gecheckt. Hij had er nog steeds zin in en oogde goed.
Dus weer lekker verder gereden. Bij de P/A zou hij weer goed nagekeken worden door een DA. bij het bordje nog 2 kilometer voor de P/A nog even doorgedraaft en toen lekker gaan stappen. Hup van je paard af en singel losser. Hij had er nog lekker pas in al had ie ook wel zin om zo nu en dan een hap gras te pikken. Met een aardige stoet achter je zorgt dat nog wel is voor een kleine kettingbotsing
Bij de P/A weer goed gekoeld en even gewacht met aanbieden. Was er wel druk en waarschijnlijk was ik wel wat langer bezich. Aangeboden en een hartslag van 48. Hij zag er verder goed uit we mochten weer verder.
De laatste 11 kilometer hebben we nog steeds rustig aangedaan. Ook bij de groompunten hem rustig laten drinken en wat eten. Waardoor we uiteindelijk precies op tijd bij de finish waren...
Mijn papa rennend achter me aan met het water om te koelen. Want we moesten nog een paar meter voordat we echt bij de finish waren. Gelijk aangeboden en een hartslag van 60. We waren net op tijd dus precies 9,012 kilometer gereden Nakeuring was ook goed daar had ie een hartslag van 48.
Locomotion was bij voor en nakeuring een dikke A. Verder was hij ook helemnaal oke..
Ben super trots op mijn ventje en wat hebben we het naar ons zin gehad.
Bedankt organisatie en vrijwilligers voor deze geweldige dag. En had het niet kunnen doen zonder mijn super grooms...
Nicam
Geplaatst: 13-08-12 15:01
Weer een topverhaal Marlon. Jij kan schrijven zodat het lijkt alsof wij erbij waren. Zeker gave foto's zeg
taverno
Geplaatst: 13-08-12 15:40
leuk,dat jullie ook op de kiek zijn gezet,Elvis verdwijnt bijna in het hoge gras.
Amaye en ik nog even een paar jaar wachten...ze is nu nog te jong . Ik tegen die tijd misschien te oud
nikkielvis
Geplaatst: 14-08-12 07:38
Nicam schreef:
Amaye en ik nog even een paar jaar wachten...ze is nu nog te jong . Ik tegen die tijd misschien te oud
Dat valt wel mee hoor Nicolette. Je kan al met je paardje starten vanaf 4 jaar dus als je na de winter haar gaat trainen kan je volgend jaar gewoon mee doen. Dan is ze tegen die tijd 5 jaar
4 jaar zou ik te jong vinden, maar we zullen zien...gaat ook om hoe zij zich ontwikkelt in haar conditie. Ik ben dol op buitenritten dus we gaan gewoon aan de gang en dan zien we het vanzelf. Zaterdag heeft ze haar eerste stappen buiten op de dijk gezet (onder het zadel). zijn gek en op de dijk ook. Fietsers moet je nakijken en auto vind je gewoon . Heerlijk dier is het.....hahahaha.....weer vlieft
taverno
Geplaatst: 14-08-12 20:07
Tence vind witte kuilbalen maar gek,hij ging er eerst echt niet langs,4x omdraaien en achteruit lopen richting sloot.net toen ik het niet zo leuk meer vond liep hij door. Aan de andere kant van de baan keek hij er niet eens naar.
Ik ben helemaal voorbereid op de warmte. Ik werk vandaag thuis met open deur (schaduwkant nu nog). Boven is een monteur bezig met een lekkage in de badkamer. Tegels worden vervangen en Herm hoeft deze keer niks te doen. Hoe fijn is dat voor hem . Werk ze allemaal vandaag en ik hoop dat warmte op het werk allemaal meevalt voor iedereen
En dat mekkertje dan . Dat staartje gaat ook al als een raket in het rond....tis gewoon een duveltje. Schade valt mee hoor...gaat om twee rijen tegels die los zitten en een vloertegel geloof ik. Loodgieter is nu aan het schelden en tieren, want het is erger dan dat hij verwacht . Ik ben zo blij dat ik me daarmee niet hoef te bemoeien