Als je bij je post op 'geplaatst' klikt, zie je al je posts in dit topic!
Haha ik zag op facebook bij 'mensen die je misschien kent' Daphne staan.. Dus ik kijken of 't Daphne van JT was, even bij de foto's kijken. Zie ik ineens de profielfoto staan van een jongen die ik ken! Was een foto van één van de beste vrienden van mijn vriend, en die jongen is ook weer de broer van één van mijn vriendinnen.. Woont vlakbij. En zomaar met Daphne op de foto. Haha nee, zitten bij elkaar op school. Toeval.
ik had idd maandelijkse buikpijn, echt niet tof, word ook steeds erger. gisteravond ook niet kunnen slapen.. maar nu is het weg (en heb ik migraine..) ik heb net gewoon gedweild hahaha goed he! nu zo boodschappen doen want schoonzus komt eten ik ben bezit met surprises, had martijn bij ons thuis en het is bijna helemaal af! heb ook al een persoonlijk kado voor m (en ik kan nooit iets verzinnen dus ik ben op tijd!) de week erna hebben we surprise bij hem thuis, en ik heb zijn moeder, en ik heb al wel kado's maar nog geen idee wat ik moet maken ...
Tsja, school. Ik moet ook weer even goed m'n best doen. Maar dit is een korte periode met allemaal po's die we in moeten leveren. Dus aan huiswerk kom je bijna niet toe... En het zijn veeeeel hoofstukken van elk vak! Een heel schooljaar zegmaar..
Vorig toetsweek kun je gelijk stellen aan heel 4vwo. Komende toetsweek heel 5vwo. En de laatste toetsweek heel klas 6vwo.
Dus je krijgt ook maar weinig cijfers, maar ik wil wel goed staan! Want ik wil wel slagen, en zo hoog mogelijk staan voor loting Diergeneeskunde
Joaah, ik sta een 8 voor wiskunde Een 6 voor scheikunde, maar heb net PO ingeleverd, dus zal nog wel omhooggaan En een 5 voor Engels, maar heb net presentatie gehad, dus zal ook nog wel iets omhooggaan
Maargoed, ik moet nog wel even mijn best doen! Maar ben nu steeds aan het leren voor theorie-examen auto