Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kim345

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:57

Ik snap de bedoeling niet helemaal van het topic maren,
Wil je dat iedereen daar ze mening kan geven over het fjordenpaard??

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 17:02

Ik snap je idee niet Maren...ik zie hier de laatste tijd geen itp topics over het fjordenpaard langskomen ofzo....dus mij lijkt het niet nodig...

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 17:04

Snap je idee ook niet helemaal maren

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 17:08

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 17:17

Ja maar die itp topics zijn al van een paar jaar geleden....lijkt mij niet nodig om dan een discussie topic te openen want dan maak je bij voorbaat al een rel-topic.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 17:22

Ja inderdaad, dan krijg je meteen een zeik het fjordenpaard af topic.
We moeten ons er bij neerleggen dat er gewoon een groep is doe volledig anti is ;)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 17:24

Jah idd....

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 17:27

Een leraar van mij is een btj dom....ik vroeg maandag aan hem of ik de toets deze donderdag misschien al mocht maken anders moest ik aankomende maandag 3 uur heen en 3 uur terug reizen alleen maar voor de toets....nou dit kon niet want hij was er niet donderdag...ik gistermiddag nog een mailtje gestuurd of hij de toets niet aan mijn mentrix kan geven (of iemand anders) zodat ik dan toch donderdag die toets kan maken. Krijg ik net een mail dat die ervoor heeft gezorgd dat ik de 14e (dus dat is vólgende week donderdag) de toets kan maken! Jah haaallooo daar vroeg ik tog niet om, dan moet ik toch alsnog heen en weer reizen.....loser! Dus ik dat maar weer terug gemaild, en ik hoop nu maar dat die alleen maar de verkeerde datum heeft opgegeven en dat die dus wel deze donderdag bedoelt.....

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 17:28

pff hoop ik ook voor je linn

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 17:30

vooral als het van die zelfde toetsen zijn als groenhorst.. ( 10minuten per toets :P)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 18:17

Nee deze toets duurt schijnbaar wel 2 uur (voor mij dan wss iets korter omdat ik altijd sneller klaar ben...)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 20:04

Pfff iemand in het zitcompetitie topic zit te miepen, ze kan dr niet bij dat ze niet door is en is het totaal niet eens met dr punten. En ze geeft de schuld aan het paard en de jury....

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 20:12

Bah, daar hou ik helemaal niet van. De meeste fouten die je paard maakt doe je vaak zelf :(

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 20:19

Zij zat schijnbaar op een paard wat best stijf was en hoog opgooide...jah dat is dan pech geweest maar ook daar moet je op kunnen zitten. Kan je dit niet, dan zit je toch niet goed genoeg. En dan zegt ze dat de jury hier niet rekening mee houd...onzin natuurlijk. De jury ziet echt wel dat dat paard niet lekker zit.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 20:24

Met me oefendressuur zie je sas ook een paar keer met middengangen aandraven/galoperen. Ben ik gewoon te fanatiek met me been en zit er van voor te voorzichtig aan.

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 20:48

Jemug, wat kletsen jullie veel :P haha ik heb t nu best druk, dus had even niet bij gelezen, jeutje haha! Leuke verhalen allemaal! Ella, wat gaaf als je m koopt zeg !! :) & Rianne; baaaaalen van je rijbewijs! Wel ontzettend leuke foto met je broertje !
@ Maren; ik snap dat je graag t fjordenpaard wil 'verdedigen', maar je zal het altijd houden dat mensen ertegen zijn en dan dnek ik dat je het beter gewoon lekker zo kunt laten. Wij weten wel beter !
Ik kom net van Ruby, had een paardrijbroek van mn buren gekregen om te kijken of die paste. Ik dacht van wel, maar ik stapte op en voelde al snel dat ie voor geen meter zat! Haha, dat rijdt echt vervelend ! Dus maar kort gereden en lang ernaast gestapt!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 21:14

Ik heb ook zin om te rijden!!! Ik wilde miss dinsdag ook gaan rijden, maar me baas belde vanmiddag opeens of ik dinsdag van half 1 tot klaar kan werken (klaar is tot de meeste drukte voorbij is, meestal zo'n 9 uur....maar dit is een dinsdag dus dan wss wel eerder). Maarja ik durf er niet op te rekenen dat ik dan op tijd ben...

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 21:23

hihi, ik ga morgen weer rijden. Gister anderhalf uur net salsa zitten vechten. Hopen dat ze zich morgen gedraagt :P

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 21:46

Rianne; wat ontzettend balen! Nouja, nu eerst lekker genieten in Frankrijk & daarna rustig nog een x proberen :)! Komt goed!
Ella; dat zou wel super gaaf zijn als het zou lukken! ; D

Nou, ik ben weer thuis.. Morgen eerst langs reem <3 hihi

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:24

Ja ik hoop ook echt dat het wat gaat worden! Morgen ga ik bij hem kijken :D

Moest net werken maar het was echt rustig....

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:27

Zou echt leuk voor je zijn Ella! hou ons op de hoogte

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:29

Ja idd :D heb echt al vanalles uit gezocht qua kosten enzo. Ga nu nog een paar keer bij hem kijken en het ea met de eigenaresse bespreken over de koop en zulke dingen. Krijg zijn zadel er ook bij, maar ze weet niet zeker of die goed past maarja maakt niet uit dan kan ik hem gewoon omruilen voor een ander

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:38

Moet het alleen Wietse nog even vertellen :=

FeeKoolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:43

Hee allemaal!
Even een klein verslagje:
Zaterdag iedereen weer gezien, leuke leidinggroep en de kids zijn ook heel leuk, wel jong, maar erg gezellig!
Ik ging die avond met groep 2 mee met saxie, was gewoon een leuk kort ritje, gezellige mensen.
Zondagochtend met groep 1 mee met hannie, volgens mij vonden ze me wel leuk want moet perse deze week nog een keer mee, in de middag moest ik helpen bij el rancho en in de avond namenspel, op een enkel foutje na ging het goed!
Maandag gingen de kids eerst naar roden, dus wij konden even relaxen, koken en schoonmaken, in de avond met quatro met groep 3 mee, super leuke rit, ging heel goed ook, veel gedaan en daarna met alle groepen door het water, wat een gaaf gezicht, paar foto's gemaakt door het meer en ik met een mega groep erachter, gave foto's dus! Helaas wel meisje eraf bij het water, die daardoor iets van een lichte hersenschudding had(moest kotsen etc) maar gaat nu weer heel goed. Vandaag thuisgebleven, dus wat schoongemaakt, daarna met de kids naar rono, heeeerlijk weer was het! Daarna eten en spelletjes. De paarden wilden niet echt mee werken alleen, eerst moppie die gooide er iemand af en toen dapper gehaald ik proefrondje, bokken en toen liet meisje los en draaide die keihard om, lag ik in het zand hahahaha. Daarna sneljo die was wél goed! Nu lekker slapen, morgen dagtocht, ik ga mee met de heenrit.
Voor suus en britt ik heb al rond gekeken en deze lijken me nog leuk om te rijden: dingo, plu, jazz:)
Noou ik ga slapen xxxxXx

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:50

Klinkt bijna allemaal leuk Fee. Geen pijn gedaan toen je viel?