Ga jij nog een keer mee naar Azzie? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ga jij nog een keer mee naar Azzie?
Heet Sabien die gemaakt?
Hijs leuk hé!
Annie_ schreef:Hoe blijft het bit dan in zijn mond liggen? Yeaah we zitten nu in de taxi naar schipol!

skyline schreef:Ik vind het niet zo heel byzonder , ik ken genoeg mensen die alleen met een touwtje rijden ( dan niet op wedstrijd) , maar wel gewoon een parcourtje in de bak ofzo ,
Ik had ook zoon filmpje hier ergens op bokt gezien dat was een of andere kampioen van western ofzo die reen zonder zadel , hoofdsteldat droeg ze op aan der vader dat was wel heel mooi om te zien
?
Alleen hij houd af en toe vast linksom, dus als ik 'm dan iets stelling wil geven gaat ie al in galop
Next problem 

Bij die rechterfoto ging hij m'n muts op eten
Dus ik moest echt zó hard lachen, dat zie je echt op die foto
! IK hoop dat ik morgen weer kann!
Gewoon lol met je knol

En ik kon zo fijn zitten
Ik had echt zo'n grijns op me smoel
! Zal ik ook effe de foto laten zien die ik aan Rianne ga geven samen met de kerstkaart
!
Pebbs schreef:Jaaa ik was vandaag aan het galopperen en hij ging zoooo fijn rustig galopperen
En hij had maar die oortjes naar vorenEn ik kon zo fijn zitten

zitten.Broccoli schreef:Pebbs schreef:Jaaa ik was vandaag aan het galopperen en hij ging zoooo fijn rustig galopperen
En hij had maar die oortjes naar vorenEn ik kon zo fijn zitten
Lekker gevoel is dat hè
Zamora ging vandaag heeeeel hard in galop, maar ik moest ook lachen. Gek paard. 't Is een fijn dier. En dat maakte mij ook zo:zitten.
Wat een heerlijk gevoel kunnen paarden je geven.
Dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik waauuww wat istie toch mooi! 
tis zooo leuk dat hij er zo'n lol in heeft
En dan komen we op het rechte stuk en dan ga ik verlichte zit en beetje gas geven
en dan gaat ie wat harder maar nog niet echt heel hard.. en dan springt ie over en dan zie je 'm enigszins in paniek raken van oh sjit dit gaat niet
en dan kom ik in de bocht en dan changeert ie weer terug