xan schreef:_sandra schreef:is natuurlijk wel zo, dat de manege moet zorgen dat mensen uit de voeten kunnen met hun paard. vandaar ook dat ik al eerder schreef dat de paddocks in orde moeten worden gemaakt. dan heeft ook niemand meer de singel nodig om paard los te zetten.
Daar ligt ook al nieuw zand. En ik hoorde Grardus iets brommen over nieuwe lijnen die er moeten komen.
Dus wellicht begint hij daar ook binnenkort aan (als het toch 10 graden gaat wordenkan je weer wat makkelijker werken)
was misschien beter geweest om nog ff te wachten met singel gebruiks klaar te maken tot hij de paddocks in orde had, dan was er minder last geweest. tja, met veel mensen op een manege zal het vast meilijk zijn om iedereen te plezieren.
kan je weer wat makkelijker werken)
haha we zullen eens laten zien dat we echte "schatjes" zijn.
). Een maand later mogen er wel wer paarden los, alleen onder toezicht. Heb ik dus voor niks m'n mond open getrokken. Enneh...ik zeg best af en toe nog wat hoor. Zo gisteren nog tegen meisjes gezegd dat ze niet op de hooibalen mogen spelen, en ook uitgelegd waarom. Ze bedankte me zelfs, hihihi.
hoezo???