What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 21:51

xan schreef:
_sandra schreef:
is natuurlijk wel zo, dat de manege moet zorgen dat mensen uit de voeten kunnen met hun paard. vandaar ook dat ik al eerder schreef dat de paddocks in orde moeten worden gemaakt. dan heeft ook niemand meer de singel nodig om paard los te zetten.

Daar ligt ook al nieuw zand. En ik hoorde Grardus iets brommen over nieuwe lijnen die er moeten komen.
Dus wellicht begint hij daar ook binnenkort aan (als het toch 10 graden gaat worden :D kan je weer wat makkelijker werken)

was misschien beter geweest om nog ff te wachten met singel gebruiks klaar te maken tot hij de paddocks in orde had, dan was er minder last geweest. tja, met veel mensen op een manege zal het vast meilijk zijn om iedereen te plezieren.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 21:52

xan schreef:
_sandra schreef:
is natuurlijk wel zo, dat de manege moet zorgen dat mensen uit de voeten kunnen met hun paard. vandaar ook dat ik al eerder schreef dat de paddocks in orde moeten worden gemaakt. dan heeft ook niemand meer de singel nodig om paard los te zetten.

Daar ligt ook al nieuw zand. En ik hoorde Grardus iets brommen over nieuwe lijnen die er moeten komen.
Dus wellicht begint hij daar ook binnenkort aan (als het toch 10 graden gaat worden :D kan je weer wat makkelijker werken)

Ik mis de paddocks bij ons achter wel hoor.tegen de tijd dat ik voor ben staat er alweer iemand.dat was zo fijn van die daar achter kon ik haar ook altijd in de gaten houden.Van mij mag er als de binnen bak er staat ,gekeken worden of er paddocks tegenaan kunnen gemaakt worden :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 21:52

_sandra schreef:
ach, had ook al gezegd tegen mezelf, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat singel weer bedorven is, nou heeeeeeeel snel dus!

Oh nee }> haha we zullen eens laten zien dat we echte "schatjes" zijn.

whahaha krijg ineens zo'n beeld voor me dat iedereen wegschiet als wij (de schatjes) het erf oprijden. _O-
hihihihi alle paarden direct uit de cirkel, snel aanharken en alle mest eruit :D

_sandra

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 21:53

ik hoop nog altijd op een uitloop stal hahahahaha, met bankje! en als het ff kan verwarming in mijn stal! whahahahahahaha

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 21:53

_sandra schreef:
je hebt gelijk hoor peet, maar ik spreek morgen grardus wl aan op het feit dat er dus weinig controle is ! hij was zo stellig zaterdag!

vandaag was er ook niet echt personeel op de manege
maar jeetje het zijn toch geen kleuters ze kunnen toch lezen
}>

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 21:54

Nicole1995 schreef:
Ik mis de paddocks bij ons achter wel hoor.tegen de tijd dat ik voor ben staat er alweer iemand.dat was zo fijn van die daar achter kon ik haar ook altijd in de gaten houden.Van mij mag er als de binnen bak er staat ,gekeken worden of er paddocks tegenaan kunnen gemaakt worden :D

Wellicht een goed idee om in de ideeenbus te doen.
De vraag of er wat meer paddocks kunnen komen.

Nicole1995

_sandra schreef:
ik hoop nog altijd op een uitloop stal hahahahaha, met bankje! en als het ff kan verwarming in mijn stal! whahahahahahaha

hhahahha,bankje is zo te regelen daar waar je staat toch,complkeet met hanging baskets .hebben we het vorig jaar al eens over gehad weet je nog :D :D :D :D :D

_sandra

xan schreef:
_sandra schreef:
ach, had ook al gezegd tegen mezelf, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat singel weer bedorven is, nou heeeeeeeel snel dus!

Oh nee }> haha we zullen eens laten zien dat we echte "schatjes" zijn.

whahaha krijg ineens zo'n beeld voor me dat iedereen wegschiet als wij (de schatjes) het erf oprijden. _O-
hihihihi alle paarden direct uit de cirkel, snel aanharken en alle mest eruit :D

dat zou toch mooi zij whahahahahaahahaha, als ze dan ook nog ff mijn paard poetsen en rij klaar maken, ben ik helemaal tevreden. en natuurlijk mijn kopje thee klaar zetten!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 21:55

ook al zijn de padocks klaar er zijn altijd mensen die toch de longeer circel gebruiken
Laatst bijgewerkt door ATE op 21-02-10 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

xan

Hé Ate, dus nog niet aan het bevallen ???
(hihi Zoë natuurlijk :D )

Nicole1995

xan schreef:
Nicole1995 schreef:

Wellicht een goed idee om in de ideeenbus te doen.
De vraag of er wat meer paddocks kunnen komen.

Nou,je zegt het.Leeft de ideeenbus nog ?anders ga ik er een briefje in doen

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 21:56

xan schreef:
Hé Ate, dus nog niet aan het bevallen ???
(hihi Zoë natuurlijk :D )

nee hoor nog niet en dan nog zou ik tussen door berichten kunnen zetten hoor vorige keer duurde het tussen de pups door ook 45 min

_sandra

Nicole1995 schreef:
_sandra schreef:

hhahahha,bankje is zo te regelen daar waar je staat toch,complkeet met hanging baskets .hebben we het vorig jaar al eens over gehad weet je nog :D :D :D :D :D

hahahahaha, ja weet ik nog, blijf ook gewoon door dromen hahahahahah, weet dat de meeste dromen bedrog zijn, maar je weet nooit! kabinet is gevallen, wie weet mijn staatslot ook! whahahahaha

xan

_sandra schreef:
dat zou toch mooi zij whahahahahaahahaha, als ze dan ook nog ff mijn paard poetsen en rij klaar maken, ben ik helemaal tevreden. en natuurlijk mijn kopje thee klaar zetten!

:D je kan natuurlijk een héél klein beetje overdrijven :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 21:57

ATE schreef:
ook al zijn de padocks klaar er zijn altijd mensen die toch de longeer circel gebruiken

Er moet meer disipline komen,en uitgedragen worden door het personeel en grardus.is het zo over.Meer aanspreken en regels treffen als het niet gedaan word.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 21:57

_sandra schreef:

Dat bedoel ik...dan mogen er helemaal geen paarden los in de buitenbak. Ik zeg er rustig wat van...krijg toch een bak herrie over me heen (degene moest wel de volgende dag vetrekken en verdient nu d'r geld heel ergens anders mee ;) ). Een maand later mogen er wel wer paarden los, alleen onder toezicht. Heb ik dus voor niks m'n mond open getrokken. Enneh...ik zeg best af en toe nog wat hoor. Zo gisteren nog tegen meisjes gezegd dat ze niet op de hooibalen mogen spelen, en ook uitgelegd waarom. Ze bedankte me zelfs, hihihi.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 21:58

xan schreef:
_sandra schreef:

:o hoezo??? 8-) ;) :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 21:59

xan schreef:
_sandra schreef:

Hihihihi,misschien sta je dan toch verkeerd hier hoor san 8-)

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 21:59

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:

Dat bedoel ik...dan mogen er helemaal geen paarden los in de buitenbak. Ik zeg er rustig wat van...krijg toch een bak herrie over me heen (degene moest wel de volgende dag vetrekken en verdient nu d'r geld heel ergens anders mee ;) ). Een maand later mogen er wel wer paarden los, alleen onder toezicht. Heb ik dus voor niks m'n mond open getrokken. Enneh...ik zeg best af en toe nog wat hoor. Zo gisteren nog tegen meisjes gezegd dat ze niet op de hooibalen mogen spelen, en ook uitgelegd waarom. Ze bedankte me zelfs, hihihi.

hahahahahaha, ja , stel je voor dat ze dan allemaal ander werk gaan zoeken! ooooooooooh, hihi.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 22:00

verkeerd, hoezo? kan dat dan niet??? whahahahahahahaha

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 22:01

gradus zou van de week nieuw band om de padocs zetten hij heeft besteld zei hij

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 22:01

Uitloopstallen zijn bij ons ook te realiseren :j

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 22:02

LIQUITA schreef:

waar dan ?

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 22:02

_sandra schreef:
verkeerd, hoezo? kan dat dan niet??? whahahahahahahaha

hahahaha dan moet je ook "ander" werk gaan zoeken San
Zijn vast erg duur dat soort stallen met dat soort "service" ;)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 22:03

ATE schreef:
LIQUITA schreef:

waar dan ?

Gewoon voor m'n stal :P