Ireen_ schreef:gecondoleerd mariska..
van Evietje haar staartharen wordt een armbandje gemaakt, deze waarschijnlijk met haar naam erin gegraveerd, mooi he
heel mooi ireen
hoe gaat het met je
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amanda1980 schreef:Maris, gecondoleerd met dit vreselijke gemis. Ik weet uit ervaring hoeveel pijn je hebt.
Pres, bedankt voor het vullen van de waterton. En tuurlijk hoef jij niet voor de kosten van de tonnen in de paddock op te draaien. Ik zie je alleen bijna nooit op stal om je geld daarvoor te geven. Vind een envelop een goed idee! Nu dus 2 € in doen? Weet alleen niet welke kast van jou is

Princesspres schreef:heeeeeel mooi die armband met die haren!
Erg gaaf geworden!
levertijd is iets van 6 weken en hij wordt in belgie gemaakt. Maar het zal wel zoiets worden, Evita haar staart was ook niet helemaal wit maar met een beetje bruine en zwarte (grijze
) haren er doorheen.marissie170 schreef:Ik kom beneden mama weg papa weg.
zus is aan het huilen,
het is gebeurd,
opa is overleden.
ik zal hem nooit vergeten!
Ireen_ schreef:gecondoleerd mariska..
van Evietje haar staartharen wordt een armbandje gemaakt, deze waarschijnlijk met haar naam erin gegraveerd, mooi he
Ireen_ schreef:Princesspres schreef:heeeeeel mooi die armband met die haren!
Erg gaaf geworden!
dit is hem nog niet hoorlevertijd is iets van 6 weken en hij wordt in belgie gemaakt. Maar het zal wel zoiets worden, Evita haar staart was ook niet helemaal wit maar met een beetje bruine en zwarte (grijze
) haren er doorheen.
Dank je wilma, ben nog steeds heel verdrietig maar dat zal ook nog wel even duren. Het is ook heel vreemd om zo veel tijd over te hebben, ik weet nog niet of ik misschien een paard wil gaan verzorgen of niet. Eigen paardje ooit, weet ik ook nog niet.. voorlopig niet, ik zou me kapot ergeren aan een ander (eigen) paard omdat ie nooit zo leuk en betrouwbaar kan zijn als Eviet was.
Binar schreef:die regendeken is echt wel stevig genoeg hoor!
Ik heb ook zo'n deken en die heeft t altijd overleefd
Willen de dames van de ruinengroep op t water letten?? ik heb vd week al aantal x de bak gevuld omdat die kurkdroog was, zelfs vanochtend was die leeg... anders missch optie om 2 bakken neer te zetten??

.. weet niet hoe of wat maar echt super erg voor je.. sterkte
!! amanda1980 schreef:Die witte zak boven in die strohokken. Anders krijg ik de laatste plakken stro niet te pakken hahaha. Vandaar dat het stro nu in een witte zak ligt.
Maar zou echt super zijn als jij cas ff wilt doen. Alvast onwijs bedankt!!!