Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Redlich

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 10:41

Tja Woogy, weer een gevoelskwestie?
Een wit baantje is ook niet slecht, ook al zijn de werktijden langer.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 11:38

tja..... dit is puur mijn mening. Ik ben niet zo van het zwart werken en zou het echt nooit doen. Ik vind een klusje van een paar uur best kunnen, maar als dit echt je vaste baan wordt is het echt te link (grotere pakkans belastingdienst). Het gaat namelijk gewoon opvallen. Daarbij heb je bij het witwerken een CV die je bij een vervolgbaan kan gebruiken, dit kan ook bij een zwart werken, maar misschien is je volgende werkgever daar niet zo van gecharmeerd en loop je misschien in de toekomst een hele leuke baan mis.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 14:21

ik heb 's avonds wit werk in de schoonmaak en dat blijf ik dan doen(ben geen zwart werk+ww-er).
Uiteraard is wit werk veel beter maar ja het is punt 1 een heel eind weg ken de mensen niet heel goed voornamelijk van hey hallo en ten tweede de tijden zijn ontzettend lang en ik werk alleen wat ik ook niet alles vind.
Het andere baantje ken ik de mensen(daar rij ik de peerdjes zo af en toe op de baan uit) en kan ik 's middags naar m'n eigen poownies en daarna m'n uurtjes werken...heb nog tot oktober tijd, maar als ik moet nadenken over toch een hele grote stap komt oktober toch in een rap tempo aansnellen...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 15:34

Ik zou toch altijd kiezen voor wit werken.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 16:28

voor en nadelen he, heb zelf ook veel liever wit werk maar ja er zitten een stuk nadelen aan vast ook, dus nog even goed flink nadenken.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 20:39

Vandaag geen wilde parkrit Haha! maar een stapritje op de dijk met Laptop gedaan,was gezellig en de paarden konden het goed met elkaar vinden.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 22:33

verdories nog aan toe!! mijn tag komt me m'n neus uit, m'n pony word ik gek van en flap gedroeg zich ook weereens abnormaal.
Tag is wéér!!! een ijzer kwijt( de een eronder de ander eronderuit!).
Pony heeft de bilkoord van d'r deken mol gemaakt en zich suf gezweet eronder dus die krijgt pas als ze weer in het hok staat d'r dikke jas aan en verder heeft ze joggingspakken.
Flap moest weer zo nodig opstandige bui hebben
Pony trok ik vorige week uit de klei met allemaal schrammen op d'r kop waar ze nu nog steeds pijn aan heeft maar ze jeuken gigantisch door de genezing dus ze wil schuren maar durft niet goed.
Gewoon helemaal spuugzat al die beesten vanavond!

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 07:04

Ik kan je de hand schudden voor wat betreft ijzers Huilen Ik zou met Oob (met m'n bijrijdster Knipoog ) en met Pop naar buiten gaan. We waren er helemaal klaar voor toen bleek dat deze keer oob een ijzer kwijt was ...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 07:50

Wat ben je vroeg op As?

Ik heb op het moment geen ijzer,deken,schrammen problemen(klop het af).

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:01

taverno schreef:
Wat ben je vroeg op As?

Altijd Bloos 7 uur is uitslapen voor mij ... Heerlijk hoor, 's ochtends vroeg met een kopje thee eerst even rustig de dag beginnen ...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:03

Doe ik met een kopje koffie,ik slaap altijd uit tot 7.30u KnipoogAfbeelding

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:11

voor mij drie keer per week vroeg opstaan verder lekker rustig aan. Rustig wakker worden voor mij is een paardje galoperen, ben ik de hele dag fit Knipoog
Ben er weer overheen, was gister avond zo ontzettend geïrriteerd en m'n beesten zo ontzettend zat. Heet je wat nou zo frustrerend is, het feit dat pony nu al drie weken met rammel ijzers loopt en tag pas beslagen is...pony kan prima zonder(wil ze dan ook al drie weken eronder uit hebben) en tag juist weer helemaal niet...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:33

Lastig is dat als ze steeds die ijzers verliezen,Tence kan ook niet zonder en de kwaliteit van zijn voeten zijn zeer matig.Gelukkig verliest hij niet vaak een ijzer.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:38

Mogguh Haha!
Omie is altijd heel zuunig op dr schoenen gelukkig.. Maar ja, wijsheid komt met de jaren, en beslaan vind ze geen feestje, dus hoe langer ze eronder zitten hoe minder vaak je naar de schoenmaker hoeft Clown Snugger..

Je kan merken dat de vakanties over aan het gaan zijn, ik stond voor t eerst weer in de file... blegh..
*gaat weer hard aan t werk*

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 08:43

Venga heeft gelukkig nog geen ijzers en zolang hij ze niet nodig heeft krijgt ie ze ook niet. Haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:02

File,jekkie!Hoe lang stond je er in?

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:20

Morguh!
Voor mij ook weer een vroege dag. De rust is thuis een beetje terug gekeerd maar een nachtje doorslapen zit er vannacht nog niet in. Zit nu aan de koffie met een gevoel of er een vrachtwagen over me hen is gereden. (heen en terug!) BAH! Maar ja, ik werk parttime dus dat is dan wel heel fijn.
IJzers, ik hoop dat Malvin er nog even zuinig op is. Ik zou graag dit weekend graag weer eens gaan rijden. Het zal me niks verbazen als hij dan nou net een ijzer heeft verloren....

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 10:34

desyma schreef:
Morguh!
Voor mij ook weer een vroege dag. De rust is thuis een beetje terug gekeerd maar een nachtje doorslapen zit er vannacht nog niet in. Zit nu aan de koffie met een gevoel of er een vrachtwagen over me hen is gereden. (heen en terug!) BAH! Maar ja, ik werk parttime dus dat is dan wel heel fijn.
IJzers, ik hoop dat Malvin er nog even zuinig op is. Ik zou graag dit weekend graag weer eens gaan rijden. Het zal me niks verbazen als hij dan nou net een ijzer heeft verloren....

Ik zal duimen dat hij ze onder laat zitten Knipoog Doe je een beetje rustig aan Ach gut

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 11:45

oberon schreef:
Ik kan je de hand schudden voor wat betreft ijzers Huilen Ik zou met Oob (met m'n bijrijdster Knipoog ) en met Pop naar buiten gaan. We waren er helemaal klaar voor toen bleek dat deze keer oob een ijzer kwijt was ...

O, dus daarom zag ik jullie gisteren de slootkanten afzoeken. Ik dacht "wat zij die aan het doen?"
Een paar weken geleden deed ik precies hetzelfde.
Malvin staat graag tot z'n knieen in de modder van de slootkant om ook elk graspietje daar te maaien.
Een ijzer + zool is hij daar verloren. Ik heb deze dus ook niet meer terug gevonden.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 12:33

ik ben in totaal denk rond de 8-9 ijzers verloren in het land(voor en achter van beide meisjes) en daarvan heb ik er denk 2-3 terug gevonden...de rest is spoorloos

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 19:23

Hoi allemaal, ben een tijdje weggeweest, compu was stuk.
Woogy wat balen zeg, soms zit alles in 1 keer even tegen he haha. Wel erg leuk dat je voor je werk paarden rijdt, ik zou ook voor wit kiezen voornamelijk voor je pensioen en verzekeringen!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 19:34

Ik was vandaag niet in vorm,het was ook erg warm toen de paarden naar binnen gingen,ze kwamen vrij tam binnen.Heb dus niets met tence gedaan vandaag.

De baas moest kortebanen,was in ieder geval bij de laatste 4 die over waren,dus vierde is hij in ieder geval,daarna weet ik het niet.

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 21:53

taverno schreef:
Ik was vandaag niet in vorm,het was ook erg warm toen de paarden naar binnen gingen,ze kwamen vrij tam binnen.Heb dus niets met tence gedaan vandaag.

De baas moest kortebanen,was in ieder geval bij de laatste 4 die over waren,dus vierde is hij in ieder geval,daarna weet ik het niet.

De baas was 3 !!!! Ik ben net terug uit Purmerend Knipoog

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 23:39

Noah2006 schreef:
Hoi allemaal, ben een tijdje weggeweest, compu was stuk.
Woogy wat balen zeg, soms zit alles in 1 keer even tegen he haha. Wel erg leuk dat je voor je werk paarden rijdt, ik zou ook voor wit kiezen voornamelijk voor je pensioen en verzekeringen!

ach vanmorgen was het alweer een stuk beter beetje gekloot met m'n drie meisjes(flap reken ik ook als een van m'n meisjes) en best naar m'n zin gehad in de klamme warmte.

Heb trouwens wel weer een beestje voor een vriendin die weg moet ze beschreef haar als zijnde 5-6 jarige vos merrie mag weg voor recreatief gebruik of fokkerij(zeer goed papier). KWPN ongeveer 1,65, kuikenmak kan er kleine kindjes op zetten. functioneerd momenteel als manege paard maar kan het manege werk niet aan. Heeft een chip in 1 van de pootjes maar er is er niet kreupel aan behalve bij zwaar en hard werk. Roep maar als je iemand weet die een lief beestje zoekt, ik krijg zeer snel foto's en verdere details over het peerdje.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 08:46

Ach! klink weer als een heel leuk paard! Ik had in de trekking van deze week van de staatloterij maar 5 euro gewonnen. Lang niet genoeg dus om 2 paarden te kunnen onderhouden.