Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
taverno schreef:Wat ben je vroeg op As?
desyma schreef:Morguh!
Voor mij ook weer een vroege dag. De rust is thuis een beetje terug gekeerd maar een nachtje doorslapen zit er vannacht nog niet in. Zit nu aan de koffie met een gevoel of er een vrachtwagen over me hen is gereden. (heen en terug!) BAH! Maar ja, ik werk parttime dus dat is dan wel heel fijn.
IJzers, ik hoop dat Malvin er nog even zuinig op is. Ik zou graag dit weekend graag weer eens gaan rijden. Het zal me niks verbazen als hij dan nou net een ijzer heeft verloren....
oberon schreef:Ik kan je de hand schudden voor wat betreft ijzersIk zou met Oob (met m'n bijrijdster
) en met Pop naar buiten gaan. We waren er helemaal klaar voor toen bleek dat deze keer oob een ijzer kwijt was ...
taverno schreef:Ik was vandaag niet in vorm,het was ook erg warm toen de paarden naar binnen gingen,ze kwamen vrij tam binnen.Heb dus niets met tence gedaan vandaag.
De baas moest kortebanen,was in ieder geval bij de laatste 4 die over waren,dus vierde is hij in ieder geval,daarna weet ik het niet.
Noah2006 schreef:Hoi allemaal, ben een tijdje weggeweest, compu was stuk.
Woogy wat balen zeg, soms zit alles in 1 keer even tegen he haha. Wel erg leuk dat je voor je werk paarden rijdt, ik zou ook voor wit kiezen voornamelijk voor je pensioen en verzekeringen!