ging echt supergoed! alleen op t viaduct was ze een beetje gestrest maja dat snap ik ook wel!
sanne ik ga morgen! en wij hebben vip!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! 

en mn buik zat TE vol haha echt veelste veel gegeten...
mja nu heb ik weer honger dus ff wa eten dan ff beetje hier stofzuigen want als frank en mama terug komen moet alles wel beetje schoon zijn... en dan weet ik ff niet hoelaat het is en dan na eindhoven!
, waarom is het zo verleidelijk om te proberen een dagje vrij te krijgen! Of een halve met zo'n lekker weer. 

Dinsdag is marco jarig en mag ik oppassen op mijn nichtje en gaan we BBQen
En toen gingen we nog even naar de stad, kwam toen ook Ben met een vriend nog tegen. En heb Aniek en Lotte ook nog gezien natuurlijk!
haha gisteren maar ff geld gepint...
en dan ga ik zo richting laura!
mariki10 schreef:Vanmorgen al mijn paardje mooigemaakt!!
Hij mag dalijk samen met Weska meelopen in een optocht van het Gilde hier in Tongelre!
Ga zo even kijken of hij het goed doet
Dan vanmiddag gezellig een keer met Marco mee naar zijn laatste voetbalwedstrijd dit seizoen, lekker in het zonnetje
Morgen en dinsdag nog lekker vrijDinsdag is marco jarig en mag ik oppassen op mijn nichtje en gaan we BBQen

Daar hebben we maar meteen gebruik van gemaakt, was in de binnenbak aan het rijden maar was écht niet om uit te houden, dus heb Senda maar inde wei gezet.
!!
.
.
. normaal zijn we er wel al eerder. maarre was zeker geslaagd
!