Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jorine_Falco schreef:eena
DJoysDesignz schreef:Zo laatste dag vakantie vandaag
Twinklebel schreef:DJoysDesignz schreef:Zo laatste dag vakantie vandaag
Nee hoor, de eerste.
Twinklebel schreef:Ik heb me juist zes weken achter elkaar de tandjes gewerkt omdat er steeds collega's op vakantie waren. Nu is het meeste weer terug en heb ik nog een weekje.
DJoysDesignz schreef:Twinklebel schreef:Ik heb me juist zes weken achter elkaar de tandjes gewerkt omdat er steeds collega's op vakantie waren. Nu is het meeste weer terug en heb ik nog een weekje.
Zo wel even lekker hooren je kan overal heen
want de rest van de mensen zijn weer begonnen dan
DJoysDesignz schreef:Afrijden voor wat?
Stef_Winston schreef:OkeWeet iemand of de opendagen kloppen op ruiterpaspoort.nl ? Want er staat dat de opendag van de hoeve is op 31 aug 2009.. Moet dat geen 2008 zijn ? Want anders ga ik daar even heen
Twinklebel schreef:Nee, tweede keer. Vorige keer zat er een Smart in mijn achterbak.
Twinklebel schreef:Ik kwam van de snelweg af, moest beneden rechts af en het stoplicht deed het niet. Vanaf links kwamen er auto's uit een tunnel, die nog behoorlijk hard reden. Er reed er alleen 1 op links, en ik stond op de rechterbaan om rechtsaf te slaan, dus wilde doorrijden. Examinator trapt vol op de rem, want die vond dat ik beter/langer moest kijken. Degene voor me dacht dat ik doorreed, zat al naar links te kijken en reed er dus bovenop. Gelukkig niet hard en het was maar een Smart, maar was toch wel een beetje geschrokken.
Flurk schreef:
Stef_Winston schreef:Nee er was niksWel even charade enzo weer gezien
Ga er binnekort weer een les nemen denk
Kijken of het leuke lessen zijn