Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mireille1970 schreef:Ik hoop het ook, maar ik ben bang dat het niet gaat gebeuren.LIQUITA schreef:Ik hoor genoeg mensen die wel rond de tafel zouden willen, maar het is tot nu toe nog niet gebeurd.
Dan hoop ik dat één van die mensen snel opstaat...
(zodat meer leegloop en onvrede uitblijft)
Mireille1970 schreef:En niet roken in de buurt van de stallencomplexen
Maar ehm, is het niet eens tijd voor een gesprekje? Ik kom er bijna nooit, maar alleen al met wat ik hoor kun je een vergadering vullen.
-Communicatie
-Regels nastreven
-Hooi-kwaliteit
-Personeel en de benadering van de klanten
-Lestijden
-Toekomst (Nieuwe binnenbak? zodat de pensionklanten meer rij-tijd krijgen)
-Bodems dagelijks vlakken en hoefslag naar binnen gooien
-Vegen na het mesten en hoeven uitkrabben bij het verlaten van de bak/box
-Terrein onderling schoon houden
-Onderlinge sociale controle -> hou elkaar aan de regels en help elkaar waar nodig (er hoeven toch geen 3 paarden per dag gemiddeld los te breken)
etc etc etc
winnitou schreef:Vast niet.Mireille1970 schreef:En niet roken in de buurt van de stallencomplexen
Maar ehm, is het niet eens tijd voor een gesprekje? Ik kom er bijna nooit, maar alleen al met wat ik hoor kun je een vergadering vullen.
-Communicatie
-Regels nastreven
-Hooi-kwaliteit
-Personeel en de benadering van de klanten
-Lestijden
-Toekomst (Nieuwe binnenbak? zodat de pensionklanten meer rij-tijd krijgen)
-Bodems dagelijks vlakken en hoefslag naar binnen gooien
-Vegen na het mesten en hoeven uitkrabben bij het verlaten van de bak/box
-Terrein onderling schoon houden
-Onderlinge sociale controle -> hou elkaar aan de regels en help elkaar waar nodig (er hoeven toch geen 3 paarden per dag gemiddeld los te breken)
etc etc etc
Is er al eens onderzoek gedaan naar de huidige hooikwaliteit?

LIQUITA schreef:Mireille1970 schreef:Ik hoop het ook, maar ik ben bang dat het niet gaat gebeuren.
Dan hoop ik dat één van die mensen snel opstaat...

Mireille1970 schreef:Geen idee.
Ik zou zeggen -> checken
Ik hoor over gistende zwarte en witte schimmel -> gif dus.
xan schreef:Mireille1970 schreef:Geen idee.
Ik zou zeggen -> checken
Ik hoor over gistende zwarte en witte schimmel -> gif dus.
Dat klinkt eng

Mireille1970 schreef:Dan hoop ik dat één van die mensen snel opstaat...
Mireille1970 schreef:Hahaha, dit verwachte ik alLIQUITA schreef:Ik hoop het ook, maar ik ben bang dat het niet gaat gebeuren.
Niets voor jou?
. Maar nee hoor, daar ben ik helemaal niet goed in. xan schreef:Nog 10 dagen en dan krijgt ze gelukkig 4 dagen goed hooi

LIQUITA schreef:xan schreef:Nog 10 dagen en dan krijgt ze gelukkig 4 dagen goed hooi
??? Vertel....
. 
Mireille1970 schreef:xan schreef:Dat klinkt eng
Let wel: "Ik hoor" dus als het niet klopt dan lieg ik in commissie
maar als het wel klopt -> dan is het niet best nee... gewoon nat ingepakt vorig jaar en gaan gisten...

LIQUITA schreef:Ik ga m'n bedje opzoeken. Morgen lekker werken.
Weterusten voor straks, en voor morgen SUCCES met het zoeken van de eieren!
Tot Bokt
LIQUITA schreef:Mireille1970 schreef:Dan hoop ik dat één van die mensen snel opstaat...
(zodat meer leegloop en onvrede uitblijft)Mireille1970 schreef:Hahaha, dit verwachte ik alNiets voor jou?. Maar nee hoor, daar ben ik helemaal niet goed in.

Mireille1970 schreef:Ik heb Diana een hele nette mail gestuurd.
En ik vind het leuk dat je het verwachtte dat ik jou zou aanwijzen hihi... Ik denk namelijk dat je dat best heel goed zou kunnen
xan schreef:Ik denk dat ze bij Bartelse toch wel behoorlijk hooi en ander eten hebben.![]()
Je krijgt (dacht ik) zelfs een zak gratis voer mee als je tevreden bent over wat ze daar te eten krijgen (allemaal reclame natuurlijk maar toch) Ik denk dat ik wat balen hooi mee ga nemen![]()
![]()
. Dat klinkt goed, alhoewel ik totaal geen klachten heb over het hooi. Liquita eet het goed, en ze ziet er prima uit.....gelukkig
.

Mireille1970 schreef:LIQUITA schreef:Hahaha, dit verwachte ik al. Maar nee hoor, daar ben ik helemaal niet goed in.
Ik heb Diana een hele nette mail gestuurd.
En ik vind het leuk dat je het verwachtte dat ik jou zou aanwijzen hihi... Ik denk namelijk dat je dat best heel goed zou kunnen

Mireille1970 schreef:Welterusten
En dan kan het goed dat het Hooi-verhaal is opgeblazen...
Feit blijft dat de communicatie punt van aandacht is, duidelijkheid ook verschaft moet worden en de leegloop tegengehouden moet worden van de pensionklanten...
Ik ga slapen,
welterusten