heey! ik heb je niet gezien! heb wel ff naar annemiek gekeken!! Met de nieuw voor t eerst in de B had ik balk op laatste maar vind t ook niet zo`n fijn paard...
Was zonde van die balk he in t L maar voor eerste keer, hij liep echt lekker hij was de B goed zat volgens mij haha
bokjes
Geplaatst: 09-03-09 10:34
Ha ha, mischien moet je nog een beetje een combi worden met die nieuwe! (heb die overigens niet gezien)
Ik denk dat hij 't L een stuk leuker vind zo'n groot paard stapt toch makkelijk over de hindernissen heen. Lijkt me alleen een beetje moeilijk sluiten tussen de hindernissen door, als ik het goed zag!
die duikt wat meer, word snel vlak, altijd door kerel gereden dus is beetje sterk voor mij... en die grote is gewoon mn maatje, sieb kan daar weer helemaal niets mee.
ja klopt, hij vind t ook leuker, en hij liep echt lekker, had t gewoon naar mn zin! Hij galoppeert ook heel groot, heb daarom nog weleens balken in mn dubbels, te groot over de eerste heen en dan tikt hij de 2e af :S maar die gingen nu beide goed, was echt super tevreden.
nou kan ik pas 4 april weer :S wanneer moet annemiek weer? kan geen wedstrijden eerder vinden?
21 maart is er oefenparcours op den goubergh vanaf 14.00 80-90-100-110-120 kun je vinden op de website van de goubergh, en als het goed weer is is dit al buiten.
Nee dat niet maar wel lekker ervaring op doen en voor de rest is er ook niet veel. Valt wel tegelijk met de dressuur wedstrijd van de schouwse voor het M en Z
Z heb ik mn punten, dus ben aan t trainen voor t Z2, en de rest is er nog niet klaar voor, zal denk ik komend indoor pas zijn ofzo
bokjes
Geplaatst: 09-03-09 11:43
Het gaat ook niet om jouw ervaring maar om die van de paarden natuurlijk
Jow
Geplaatst: 09-03-09 11:51
ja maar ik doe alleen met jonkies dressuren ey, de ene is 13 en L springen geweest, daarna fokmerrie en de ander 14 en Z springen dus ze hebben op zich wel ervaring zat. Vooral die grote word door veel springen vrij makkelijk :S