RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 16:33

Je bent top! :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:02

melina <3

ik had 2 jaar terug helemaal geen moeite met de rem? is dat veranderd?

RW heb ik ook geen miscommunicaties mee gehad, die had ik alleen met partyman, die krijg ik niet lekker aan het lopen..

is de kanjer tekening gelukt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 21:36

Hihi meh, ben niet tevreden over de tekening dus ik ga overnieuw beginnen of 'm in ieder geval onthoofden }>

RW voelt het meteen als ik twijfel. Als ik denk "ojee, als 'ie maar niet gaat bokken als ik in galop wil aanspringen" dan was het natuurlijk weer raak :+ . Denk dat ik 'm dan ook iets teveel tegenhield van voren ofzo. Ini had het ook in de gaten en schreeuwde altijd uit het niets [***], GALOP! Dat hielp wel, hihi. :D Ik moet gewoon niet nadenken.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 11:57

*Zweeft topic binnen op haar roze wolkje <3*

Wat een héééééééérlijke les vanmorgen in de buitenbak. Mocht vandaag voor de 2e keer op Ottoline <3 rijden! Wat een super paard zeg! Helemaal toppie. Heeft ook een grote sprong omhoog gemaakt op mijn favo-paarden lijstje. Voor de galop had ik wat moeite haar tempo onder controle te houden, na de galop ging het super! Echt helemaal top!

*Zweeft verder op haar roze wolk <3*

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 10:25

Natuurlijk weer op Kanjer. :D Lekker buiten in het zonnetje, heerlijk. Beetje jammer dat het niet allemaal ging zoals ik wilde. Hij was niet echt vooruit te krijgen en ik werd doodmoe van zijn zogenaamde 'schrikmomenten'. We stapten achter in de bak bij het huisje en ik zie die oortjes al helemaal geprikt naar voren staan en hij ging langzamer lopen, dus ik por hem zo naar voren en dan heel voorzichtig schuifelde die zo achteruit.. :+ En gewoon in iedere hoek, kijken of die opzij kon springen, maar je zag het al van verre aankomen dus al paar keer tik op de hals gegeven en wat extra been maar het mocht niet helpen. Kanjer vond de les blijkbaar maar saai en besloot hem zelf op te leuken. :Y) Toen kwam de galop, ik had zo'n voorgevoel dat die daar ook wel in de hoeken zou wegspringen en dan waarschijnlijk met een leuke bok ofzo, maar ik dacht, ik probeer het gewoon en we zien het wel. En dat ging eigenlijk prima, gewoon door de hele bak, door de hoeken. Dus dat was dan wel een vooruitgang. :D Maar het wilde gewoon allemaal niet zo lekker, kan ook gebeuren, volgende keer beter. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 14:30

Hihi! Gekke Kanjer. Beetje late reactie, maar wat leuk dat het zo heerlijk ging op Ottoline, Jenny!
Voorlopig kom ik toch maar geen foto's maken, ik heb het erg druk met mijn studie en moet nog van alles regelen. Dus waarschijnlijk kom ik pas in juni :+ . Bereid ze maar voor op braaf zijn in de buitenbak, hihi! Ik heb een flinke lens, Tamara, dus ik kan stiekem op een afstandje foto's maken zonder dat Kanjer op elke foto zijn oren strak op de camera gericht heeft :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:51

hahahaha, dat is fijn eef. ;-) Ik kan me de vorige keer nog herinneren toen je vader foto's kwam maken inderdaad. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:13

Hihi ja! Daar ging onze roze-wolk-les :P

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 21:55

loveshadow schreef:
Hihi! Gekke Kanjer. Beetje late reactie, maar wat leuk dat het zo heerlijk ging op Ottoline, Jenny!
Voorlopig kom ik toch maar geen foto's maken, ik heb het erg druk met mijn studie en moet nog van alles regelen. Dus waarschijnlijk kom ik pas in juni :+ . Bereid ze maar voor op braaf zijn in de buitenbak, hihi! Ik heb een flinke lens, Tamara, dus ik kan stiekem op een afstandje foto's maken zonder dat Kanjer op elke foto zijn oren strak op de camera gericht heeft :D

Is het misschien een idee dat je op zaterdag 2 juli komt? Die dag is er wedstrijd voor de volwassenen en ik zou best een paar rijfoto's van mezelf willen hebben. Kan ik eens zelf zien hoe ik op het paard zit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 22:09

Aiiii, nee, sorry! Ik zou graag willen maar dan zit ik in Italie. Maar juni kan wel! Kun je voor de wedstrijd al zien hoe je op het paard zit! :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 22:14

Laten we de Kanjersleur eens doorbreken, dachten ze op de manege waarschijnlijk want ik stond opeens ingedeeld of Ottoline! Ik dacht echt: What tha Fock! Whahaha, zag dat totaal niet aankomen. Moet zeggen dat ik me wel vereerd voelde dat ik erop mocht en vond het ook zeker leuk voor een keer, maar jeumig wat een machtig, krachtig, sterk paard is dat! Zulke grote, krachtige passen, pff kon het in het begin amper bijhouden. Had echt het gevoel dat ik veel te langzaam was, en dat Ottoline veel te hard ging. Maar dat ging ze totaal niet, ze liep gewoon goed voorwaarts. Nou oké, prima, toch had ik er niet helemaal lekker gevoel over en toen kwam de galop. Eigenlijk wilde ik niet maar ik wist ook wel, als ik niet ga dan wordt ze alleen maar meer hyper. Dus ik ging het proberen, 'Zodra je je benen eraf haalt en ho roept staat ze meteen stil en Ottoline gaat er niet vandoor met je hoor.' aldus Inge, wat allemaal niet waar was. :Y) Ik sprong aan en voelde meteen al, GAS! Dus ik trek der op de volte, wat niet helemaal super ging aangezien er een halve hindernis stond waarop Inge gilde en ik dacht:"Niet op de hindernis af!" whahaha, nou dat ging nog wel, maar toen kwam de lange zijde, de heeeeeeeeeele lange zijde waar mevrouw dacht even mooi te gassen. Jeumig, die schoot er opeens vandoor. Naja, niet echt vandoor, want ik had nog wel het gevoel dat ik er terug kon krijgen uiteindelijk, maar ze zat echt als een huis! Als Kanjer wegsprint dan weet je gewoon, ojeej. Hier was het meer, hoe krijg ik der ooit stil, vallen was geen optie. :+ Ze deed geeneens een poging tot bokken ofzo, ze wilde gewoon der benen strekken. Nou, ik Inges advies, benen eraf en ho roepen, hielp dus niet. }:0 Na wat getrek en veel hoooo hooooo stonden we stil. Nou dat was de galop, wat ik ook verder niet meer deed dus. :+ Vond het niet geheel verantwoord.

Nee, Ottoline is echt een schat van een paard, doet geen stap verkeerd. Maar is gewoon echt een springpaard, die lekker doorloopt in de draf en galop. In de stap was ze dan ook niet vooruit te branden, echt heel raar, want zodra je dan been aanlegde voor de draf, spurt.. was mevrouw weg. :P Maar echt wat een kracht zit er in dat paard, wist niet helemaal hoe dat onder controle te krijgen. Cynthia zei al dat er een slof om moest maar volgens Inge was dat niet nodig. Ik dacht, 'maar beter ook' want ik weet toch niet hoe om te gaan met een slof plus ze leek wel aardig rustig. Kom ik de bak in, hadden Otske en Isa wel een slof om. }:0 Naja, weet niet of het geholpen had, kan er toch niet mee omgaan, maar misschien had ik dan het tempo wat meer en beter kunnen regelen. Al met al, vond het echt een hele gave ervaring, maar op dit moment nog niet echt mijn paardje.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 11:05

.Tof he! Jij op Ottoline! Heb er ook a 2x op gereden, met slofje en idd is krachtig en sterk. Maar wel super gaaf. Ik begin haar nu langzaam aan iets meer door te krijgen. Ze klimt in ieder geval op mijn favo paarden lijst!
Hopen dat dat bij jou ook nog eens gebeurt.

Ik heb vanmorgen niet gereden, zit nog in Zwolle. :\ Was afgelopen dinsdag jarig en krijg vanmiddag mijn vrienden op bezoek. :) Maar volgende week 2x rijden is ook niet erg :D

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 18:07

Ottoline moet je indd leren rijden, ik woon ongeveer op dr (elke week? :') ) en als je dr eenmaal door hebt kan je dr op je stem rijden en loopt ze zo relaxed!

Ik gisteren (en die week daarvoor) op Liena!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 18:54

Ja idd, Ottoline moet je denk leren rijden. Weet alleen niet of ik er nu vaker op zal komen. Was vrijdag niet echt een enorme held. :')

Maar Liena is zoooo gaaf! :D Heb daar één keertje op mogen 'inrijden' waaronder ook draven, wauwie! :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 20:39

loveshadow schreef:
Aiiii, nee, sorry! Ik zou graag willen maar dan zit ik in Italie. Maar juni kan wel! Kun je voor de wedstrijd al zien hoe je op het paard zit! :D

Juni is ook goed, dan kan ik misschien nog een en ander aanpassen aan mijn houding en zit. Hoor wel wanneer je dan langs komt, dan poets ik mijn cap en laarzen nog ff extra op :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 21:04

FF een snelle vraag: zijn er in dit topic nog meer mensen die op 2 juli meedoen met de proefjes? En zo ja op welk paard, welke proef etc. Gewoon ff lekker kletsen over de wedstrijd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 15:58

Beetje late reactie, maar Ottoline klinkt tof! En Liena natuurlijk ook! :D

Wie heb jij ook alweer gekozen voor de wedstrijd, Jenny?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 16:16

1e keuze: NINI natuurlijk! <3 Kies ik eigenlijk altijd, ook al alle treetjes van erepodium mee gezien. Kan lezen en schrijven met haar.
2e + 3e keuze: Okke 8-) en Partyman :D

Heb trouwens ook al wat inkopen gedaan! Moest een nieuwe wedstrijdblouse hebben (topje was niet meer schoon te krijgen in de was...). Heb er gelijk een plastron met speldje, een poetsblok en een rode poetstas bij gekocht. Had voldoende geld gehad met mijn verjaardag, dus daar hoefde ik het niet voor te laten. Proefje heb ik ook gedownload, kan ik nog ff bestuderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 10:33

Wauw, optimaal voorbereid dus! :D Ik zal alvast een beetje oefenen met mijn camera, heb er nog te weinig mee gedaan. Jammer dat ik er niet bij kan zijn bij jullie wedstrijdje :j

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 10:39

Ik doe niet mee aan het proefje, vind het altijd beetje weinig meerwaarde hebben. Zeker aangezien ik maar één keer in de twee weken kan rijden en dan voor de 15 minuten een les te laten afschrijven, hmmm. Plus het proefje gaat nooit zoals ik wil, nee geef mij maar gewoon een uurtje les. :)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 11:09

Idd zeg dat, optimaal voorbereid. Heb al ff op youtube filmpje gekeken van iemand die proefje reed. Maak altijd ff checklistje zodat ik niets kan vergeten en alles piekfijn in orde is. Voorkomt een hoop zenuwen bij mij. Wel zo prettig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 11:13

Dat is fijn, dat scheelt heel wat zenuwen inderdaad! Gewoon lekker rustig aan en alles op tijd voor elkaar. :j
Tamara, ik begin in juni weer overnieuw met Kanjer (take 3 :') ). Misschien moet ik eerst maar eens goede foto's van 'm maken, hihi.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 11:20

Whahahaha, Eef! Je stelt je veel te veel aan. :P Maar oké, ik ben ook wel voor een fotoshoot. ;-) Meneertje beetje mooi maken etc en dan ergens op mooi stuk op de manege fotos maken. Ik ben voor!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 11:27

Leuk idee dames, beetje tutten is geen enkel paard ooit minder van geworden! Succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 11:31

:D