Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Denk dat ik 'm dan ook iets teveel tegenhield van voren ofzo. Ini had het ook in de gaten en schreeuwde altijd uit het niets [***], GALOP! Dat hielp wel, hihi.
Ik moet gewoon niet nadenken.
*
rijden! Wat een super paard zeg! Helemaal toppie. Heeft ook een grote sprong omhoog gemaakt op mijn favo-paarden lijstje. Voor de galop had ik wat moeite haar tempo onder controle te houden, na de galop ging het super! Echt helemaal top!
*
Lekker buiten in het zonnetje, heerlijk. Beetje jammer dat het niet allemaal ging zoals ik wilde. Hij was niet echt vooruit te krijgen en ik werd doodmoe van zijn zogenaamde 'schrikmomenten'. We stapten achter in de bak bij het huisje en ik zie die oortjes al helemaal geprikt naar voren staan en hij ging langzamer lopen, dus ik por hem zo naar voren en dan heel voorzichtig schuifelde die zo achteruit..
En gewoon in iedere hoek, kijken of die opzij kon springen, maar je zag het al van verre aankomen dus al paar keer tik op de hals gegeven en wat extra been maar het mocht niet helpen. Kanjer vond de les blijkbaar maar saai en besloot hem zelf op te leuken.
Toen kwam de galop, ik had zo'n voorgevoel dat die daar ook wel in de hoeken zou wegspringen en dan waarschijnlijk met een leuke bok ofzo, maar ik dacht, ik probeer het gewoon en we zien het wel. En dat ging eigenlijk prima, gewoon door de hele bak, door de hoeken. Dus dat was dan wel een vooruitgang.
Maar het wilde gewoon allemaal niet zo lekker, kan ook gebeuren, volgende keer beter. ^^
. Bereid ze maar voor op braaf zijn in de buitenbak, hihi! Ik heb een flinke lens, Tamara, dus ik kan stiekem op een afstandje foto's maken zonder dat Kanjer op elke foto zijn oren strak op de camera gericht heeft
Ik kan me de vorige keer nog herinneren toen je vader foto's kwam maken inderdaad. ^^
loveshadow schreef:Hihi! Gekke Kanjer. Beetje late reactie, maar wat leuk dat het zo heerlijk ging op Ottoline, Jenny!
Voorlopig kom ik toch maar geen foto's maken, ik heb het erg druk met mijn studie en moet nog van alles regelen. Dus waarschijnlijk kom ik pas in juni. Bereid ze maar voor op braaf zijn in de buitenbak, hihi! Ik heb een flinke lens, Tamara, dus ik kan stiekem op een afstandje foto's maken zonder dat Kanjer op elke foto zijn oren strak op de camera gericht heeft
Ik sprong aan en voelde meteen al, GAS! Dus ik trek der op de volte, wat niet helemaal super ging aangezien er een halve hindernis stond waarop Inge gilde en ik dacht:"Niet op de hindernis af!" whahaha, nou dat ging nog wel, maar toen kwam de lange zijde, de heeeeeeeeeele lange zijde waar mevrouw dacht even mooi te gassen. Jeumig, die schoot er opeens vandoor. Naja, niet echt vandoor, want ik had nog wel het gevoel dat ik er terug kon krijgen uiteindelijk, maar ze zat echt als een huis! Als Kanjer wegsprint dan weet je gewoon, ojeej. Hier was het meer, hoe krijg ik der ooit stil, vallen was geen optie.
Ze deed geeneens een poging tot bokken ofzo, ze wilde gewoon der benen strekken. Nou, ik Inges advies, benen eraf en ho roepen, hielp dus niet.
Na wat getrek en veel hoooo hooooo stonden we stil. Nou dat was de galop, wat ik ook verder niet meer deed dus.
Vond het niet geheel verantwoord.
Maar echt wat een kracht zit er in dat paard, wist niet helemaal hoe dat onder controle te krijgen. Cynthia zei al dat er een slof om moest maar volgens Inge was dat niet nodig. Ik dacht, 'maar beter ook' want ik weet toch niet hoe om te gaan met een slof plus ze leek wel aardig rustig. Kom ik de bak in, hadden Otske en Isa wel een slof om.
Naja, weet niet of het geholpen had, kan er toch niet mee omgaan, maar misschien had ik dan het tempo wat meer en beter kunnen regelen. Al met al, vond het echt een hele gave ervaring, maar op dit moment nog niet echt mijn paardje.
Was afgelopen dinsdag jarig en krijg vanmiddag mijn vrienden op bezoek.
Maar volgende week 2x rijden is ook niet erg
) en als je dr eenmaal door hebt kan je dr op je stem rijden en loopt ze zo relaxed!loveshadow schreef:Aiiii, nee, sorry! Ik zou graag willen maar dan zit ik in Italie. Maar juni kan wel! Kun je voor de wedstrijd al zien hoe je op het paard zit!
Kies ik eigenlijk altijd, ook al alle treetjes van erepodium mee gezien. Kan lezen en schrijven met haar.
en Partyman
Ik zal alvast een beetje oefenen met mijn camera, heb er nog te weinig mee gedaan. Jammer dat ik er niet bij kan zijn bij jullie wedstrijdje
). Misschien moet ik eerst maar eens goede foto's van 'm maken, hihi.
Maar oké, ik ben ook wel voor een fotoshoot.
Meneertje beetje mooi maken etc en dan ergens op mooi stuk op de manege fotos maken. Ik ben voor!