Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JoJz schreef:De zaterdag 4 uur les kan je makkelijk in hoor! En ander is er af en toe op zondag een caprillilesje, de vorige keer was daar veel animo voor, dus wilde ze misschien vaste prik van maken! Anders kan je ook nog zelf een keertje een caprillilesje prikken, ik doe wel mee!
En priveles kan volgens mij ook gewoon!

! Wat een mooi paard waar je op moest
! Fabienne_Z schreef:JoJz schreef:De zaterdag 4 uur les kan je makkelijk in hoor! En ander is er af en toe op zondag een caprillilesje, de vorige keer was daar veel animo voor, dus wilde ze misschien vaste prik van maken! Anders kan je ook nog zelf een keertje een caprillilesje prikken, ik doe wel mee!
En priveles kan volgens mij ook gewoon!
Kan je dat zelf aanvragen dan? Dat zou wel gaaf zijn, lekker 3 x in de week rijden heuujj. Maar dan moet je cker wel bodyprotector kopen cker??
Maar wil je echt een vaste les of gewoon een keertje? Want ik weet niet of een vaste les kan hoor! Ik weet wel dat er behoefte is aan een vaste les waarbij de hindernissen nog niet te hoog zijn, maar dat je ook niet tussen die pony's springt zeg maar
)
maar dat wist je al
!
foto's op me hyves

en als je je verveelt.......we hebben altijd ringmeesters nodig
voor 1 a 2 uurtjes en sommige hebben voorlezers nodig 
Voorlezen vind ik eng dus dat word hem sowieso niet
en om half 6 vanaaf nog 22 graden in de zon.. Heerlijk geskied, morgen aaf weer richting huis...
Fabienne_Z schreef:Haha ik kijk wel even hoe mijn planning wordt Louise, misschien wil ik wel ringmeesteren, ben nu na vorige week toch een pro daarin gewordenVoorlezen vind ik eng dus dat word hem sowieso niet