ja ik zoek ook nog een voorlezer hihi
ben er weer lekker snel mee;)
ik moet om 11 uur startte en om uhmz..
10 voor half 12 
ben benieuwt of de pony het nog gaat doen;)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
10 voor half 12 
)
loveseben schreef:ach, arme sandy met die dikke kont van jou![]()
heb je wel overlegd met de fanclub, en dan met name het erelid
loveseben schreef:@wanda, Jewel schopt ook vaak tegen de deur als hij veel mensen of eten ziet
met als gevolg bloeduitstortingen op zijn hoef en wat nog meer
dat had hij bij v/d vlugt ook al
een box aan de kant van zoran zou dan een ideale oplossing zijn, omdat het daar nooit zo erg druk is
ik hoop voor die meiden dat ze een box aan die kant kunnen bemachtigen

0Whisper0 schreef:Nou mijn kleine draak lag vandaag dus weer vast in zijn stal:(
Hij gaat in die stal dus gewoon doorrollen, tis ook echt een lomperd ook zeg af en toe. Maar hij kwam dus echt niet makkelijk overeind en lag met zijn pootjes tegen de muur. Ik gelijk mijn pa geroepen. Angelo lag echt heel zielig te kijken! Gelukkig kwam die uiteindelijk wel zelf overeind maar was niet echt leuk om naar te kijken. Het is soms egt een eihoofd ook zeg dat paard van mij!
Noesie schreef:Als ze vastliggen is nooit leuk om te zien, maar ik blijf altijd eerst even uit de buurt als ze niet heel gevaarlijk liggen.. Als je ze te snel gaat helpen is het soms met gevaar voor eigen leven.. En als ze met de benen tegen de kant aanliggen schuiven ze zichzelf meestal wel opzij om op te kunnen staan..
Uprica schreef:0Whisper0 schreef:Nou mijn kleine draak lag vandaag dus weer vast in zijn stal:(
Hij gaat in die stal dus gewoon doorrollen, tis ook echt een lomperd ook zeg af en toe. Maar hij kwam dus echt niet makkelijk overeind en lag met zijn pootjes tegen de muur. Ik gelijk mijn pa geroepen. [***] lag echt heel zielig te kijken! Gelukkig kwam die uiteindelijk wel zelf overeind maar was niet echt leuk om naar te kijken. Het is soms egt een eihoofd ook zeg dat paard van mij!
Misschien kan je straks in de stal waar Wembley staat? die stalle zijn wat langwerperiger, die van ons natuurlijk meer vierkant!
Noesie schreef:Het kan ook juist nog erger worden in een langwerpige stal omdat hij toch om zal rollen maar dan dus juist weer eerder klem ligt..

ik heb nog zo gezegt tegen die man dat het donkerbruin moest zijn, maar nee wat krijg ik een beige broek, fijn dat ze al die broeken dezelfde naam geven alleen elke keer met een ander kleurtje? nu heb ik ze een mail gestuurd met daarin de foto en nu maar hopen dat ze hem in me maat hebben, anders moet ik toch ergens anders kijken? het schijnt dat het gareel ze ook heeft maar goed dat kan ook wel weer een andere kleur zijn??
Noesie schreef:haha das waar ook
Wat ik me af vraag... is dat je eigen oog in je avatar?
En waar komt je bokt-naam vandaan?
Bij de meeste mensen hier is dat me wel duidelijk namelijk, maar bij jou niet!
Uprica schreef:Ik heb me bestelde broek vandaag binnen gekregen en je raad het al! Het is de verkeerde kleur!!ik heb nog zo gezegt tegen die man dat het donkerbruin moest zijn, maar nee wat krijg ik een beige broek, fijn dat ze al die broeken dezelfde naam geven alleen elke keer met een ander kleurtje? nu heb ik ze een mail gestuurd met daarin de foto en nu maar hopen dat ze hem in me maat hebben, anders moet ik toch ergens anders kijken? het schijnt dat het gareel ze ook heeft maar goed dat kan ook wel weer een andere kleur zijn??
Eerst maar afwachten wat die andere zegt anders bel ik het gareel met de duidelijke vraag of hij grof geruit donkerbruin is!
loveseben schreef:carla, rij jij zondag dan ook met priscilla en mij mee
of wil je alleen
ik zou ook wel in de koeienstal willen staan, maar ik doe eep daar geen plezier mee
die vind het veel te gezellig al die paarden aan zijn stal
en ik kan hem niet bij zijn vrouw weghalen![]()
hij liet van het weekend zien wie de baas was![]()
hij was in een jolige bui en ging donna opjagen (voor zover je dat opjagen kan noemen bij eben, want hij is als de dood dat hij moe word)
hij dacht zeker, je word te dik, even wat aan de conditie doen