Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
marjoleinft schreef:Hackie schreef:Ik zoek nog een Seatsaver (zo'n bontje voor OVER je zadel, gewoon de 'schaapie' kleurKan ik die van iemand over nemen
?
kijk eens op marktplaats
marjoleinft schreef:snapte um ff niet maar nu wel

op de bank.
hart getraint met ginger vandaag en weze wemmen

ATE schreef:xan schreef:
bijna laastehoeveel punten hadden jullie?
Wil je dat echt weten ??????
ja

Hackie schreef:Ik zoek nog een Seatsaver (zo'n bontje voor OVER je zadel, gewoon de 'schaapie' kleurKan ik die van iemand over nemen
?
xan schreef:ATE schreef:
Wil je dat echt weten ??????
ja

ATE schreef:en meelen waneer ga je op ate ??

ATE schreef:en meelen waneer ga je op ate ??

xan schreef:ATE schreef:en meelen waneer ga je op ate ??
Heb je het door Ate, op deze reageert ze niet![]()
Zeker bang dat we dan ook "toevallig" langs komen op de manege !!
winnitou schreef:Hackie schreef:Ik zoek nog een Seatsaver (zo'n bontje voor OVER je zadel, gewoon de 'schaapie' kleurKan ik die van iemand over nemen
?
Heb een ruiter in dezelfde rit 2 keer van haar paard zien glijden in een bocht, met dank aan het bontje over het zadel.
meelen schreef:ATE schreef:en meelen waneer ga je op ate ??
Als ik tijd heb.
Roep jij eens wat.

ATE schreef:xan schreef:Wil je dat echt weten ??????
ja![]()
Ik had er 185 en jij dan ?
marjoleinft schreef:of een speciaal zadel nemen of geen zadel

meelen schreef:Zeg "lieve meid" weet je wel hoedruk ik het hier heb? Ik zit berichtjes te lezen, te antwoorden en ik nog pm-metjes staan.
Antwoord heb ik ondertussen gegeven.
Hackie schreef:winnitou schreef:
Heb een ruiter in dezelfde rit 2 keer van haar paard zien glijden in een bocht, met dank aan het bontje over het zadel.
Echt waar? Wat erg, nu ga ik twijfelen, wou er een voor als ik daar trektochten ga doen, je kan ook zon gelpad erover doen maar dat gaat daar wel erg plakken
blijf je vanzelf vast zitten
Hackie schreef:Ik zoek nog een Seatsaver (zo'n bontje voor OVER je zadel, gewoon de 'schaapie' kleurKan ik die van iemand over nemen
?
winnitou schreef:Heb een ruiter in dezelfde rit 2 keer van haar paard zien glijden in een bocht, met dank aan het bontje over het zadel.
Hackie schreef:Echt waar? Wat erg, nu ga ik twijfelen, wou er een voor als ik daar trektochten ga doen, je kan ook zon gelpad erover doen maar dat gaat daar wel erg plakken
marjoleinft schreef:niet ik rij niet met 30 graden en ga ook niet 3 uur rijden
Bemoei je er dan a.u.b niet mee
Hackie schreef:marjoleinft schreef:of een speciaal zadel nemen of geen zadel
Tuurlijk, ga jij maar eens met 30 graden 3 uur zonder zadel rijden
winnitou schreef:Hackie schreef:Ik zoek nog een Seatsaver (zo'n bontje voor OVER je zadel, gewoon de 'schaapie' kleurKan ik die van iemand over nemen
?
winnitou schreef:Heb een ruiter in dezelfde rit 2 keer van haar paard zien glijden in een bocht, met dank aan het bontje over het zadel.Hackie schreef:Echt waar? Wat erg, nu ga ik twijfelen, wou er een voor als ik daar trektochten ga doen, je kan ook zon gelpad erover doen maar dat gaat daar wel erg plakken
Je billen goed inmasseren. Je hbet hiervoor speciale creme maar het gaat ook prima met suddocreme. en dan niet alleen voor de rit maar zorgen dat de bibs goed doorbloed is: dus 1x daags je laten masseren door zo'n lekker ding op het strand is een goede voorbereiding op de lange ritten.

xan schreef:meelen schreef:Zeg "lieve meid" weet je wel hoedruk ik het hier heb? Ik zit berichtjes te lezen, te antwoorden en ik nog pm-metjes staan.
Antwoord heb ik ondertussen gegeven.
Ja, dit is harder werken dan bij je baas![]()