Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maat 41 met wijde bovenkant... Tjee, ik weet niet meer hoe je die bovenkant van je laars schrijft...Duf...
djinnie schreef:Jee, om 8 uur vanavond ga ik kijken naar een stel mountain horse laarzen...Maat 41 met wijde bovenkant... Tjee, ik weet niet meer hoe je die bovenkant van je laars schrijft...Duf...
![]()
Afijn, het gaat erom spannen, dat wijde deel moet wel kloppen, maar die 41 is vraagteken... Ik heb normaal 41/42 dus dat is even afwachten. Duimen jullie mee dat ze passen en nog in nette staat verkeren?
Arme Shampoo!
sterkte
sterkte
) naar het paardje toe!
gek stel
djinnie schreef:Ik heb de laarzen!!! Ze passen goed en zitten heerlijk. Me is happy en nu kan ik morgen (ik kan weliswaar nog niet rijden, maar goed) in 'stijl' () naar het paardje toe!
help madje zoeken

madelon31 schreef:djinnie schreef:Ik heb de laarzen!!! Ze passen goed en zitten heerlijk. Me is happy en nu kan ik morgen (ik kan weliswaar nog niet rijden, maar goed) in 'stijl' () naar het paardje toe!
Ik wil ook zulke laarzen....help madje zoeken
![]()
Xeen schreef:gek stel
Sily, wanneer komt zadel Geld ?
madelon31 schreef:djinnie schreef:Ik heb de laarzen!!! Ze passen goed en zitten heerlijk. Me is happy en nu kan ik morgen (ik kan weliswaar nog niet rijden, maar goed) in 'stijl' () naar het paardje toe!
Ik wil ook zulke laarzen....help madje zoeken
![]()
moskaichamp schreef:hallo allemaal![]()
het gaat weer wat minder met shampoo![]()
![]()
tess en tamara , hij mag niet meer los!![]()
![]()
we mogen alleen aan de hand stappen een beetje grazen,
ik heb hein nog niet gesproken die zou me vanavond bellen, maar misschien moet hij weer aan het infuus