haha dat is voor me moeder al te groot hoor. ze vindt ze lief, als ze in stal staan of achter een hek. mijn vader "ik vind paarden hele mooie dieren... vanaf 15 meter" maar hij durft nu wel al lexington te aaien haha
hahah ik had vroeger een verzorgshetlander dus daar heb ik behoorlijk wat op gezeten en naast gelegen ook trouwens en verder ja gewoon af en toe op vakantie enzo
er was eerst een shetlanderwedstrijd op de manege.. nou ik lag helemaal dubbel. Sneezy dat is toch wel de top van eigenwijze shetjes op de manege.. een volte bij de e.. nou hij stormt gewoon rechtdoor en zo heel het proefje hmm als ik daarop me wedstrijd zou rijden zou ik nog een reden hebben om bij dit topic te mogen haha
Dat deed het paard waar ik mijn wedstrijden op reed (in mijn begincarrière) ook altijd. Hij was altijd strontvervelend en luisterde voor geen meter. Bij die hele kleine kindjes (die nog wedstrijdjes zonder galop reden) ging hij keihard heen en weer galopperen Daarna werd hij dan eens goed doorgereden door de eigenaar zodat hij bij mij weer superbraaf was