liberty schreef:er staat niet in het reglement dat het NIET mag! Dus wij mochten het. Doen we in de Dpoule ook. Vind het zelfs ook stukken veiliger dan bandages. En is ook veel minder werk.
geloof dat wij het ook ergens in een of ander reglement hebben opgezocht en dat daar stond: witte bandages OF peesbescherming.
Wij vonden peesbescherming ook veiliger dan bandages.
imago: jullie hebben op de wagen een soort van plastic achtig iets om de bandages gewikkeld toch? of zag ik dat verkeerd?
@bruin: in principe gaat Joy wel ja..maar als je dan ook nog zo'n flink hoog tempo moet rijden de hele proef lang, en dan ook nog moet gaan opletten of waar je rijd enz.. pfoe..dan word het voor mij toch echt een pittige klus.
maarja, ikweet het van mezelf.. en nu deze zomer ga ik er hard op oefenen..
hoop dan ook mijn spieren rond de linker kant van mn bekken sterker te maken. doordat ik vroeger (op waarland nog) een keer hard van een paard ben gevallen heeft mn heup blijkbaar een tik gehad (alleen had ik dat toen niet door omdat mn linker schouder ook aan gort lag ongeveer), sindsdien staat mijn bekken ook scheef en lijkt het alsof de spieren rond de linker kant van mn bekken na een uur flink paardrijden/inspannen niet meer de 'kracht' hebben om de kop van mn bovenbeen in de kom van mn bekken te houden. (dan voelt het dus alsof mn heup de hele tijd een soort van uit de kom 'zakt').
Daarom heb ik ook mede veel moeite met doorzitten. (ook omdat ik gewoon weet dat als ik dat bijv tijdens de carrousel een kwartier doe, ik daarna nog maar heel moeilijk of zelfs niet kan lopen). Maar, spieren kun je trainen. dus daar ga ik deze zomer aan werken.