wat ik me nou afvraag heh marloes, hoe kwamen we in godsnaam bij octaafje? en nog erger, WAAROM NOEM JE ME ZO??
Hahah Charlot, dat kwam omdat we het over 2e namen hadden, en toe zei ik dat ik jou wel een Octaafje vond.Volgens mij was dat het.
hehe, naja ik voel mezelf zielig. Ik denk dat jorika zondag rijdt en niet echt zin heeft om mij om half 12 thuis te brengen dus naja
Jaaaa maar Charlot is mijn teammattie. Maarja, jij bent mijn mede Opper HCB Bokker!Hahah lekker dan. Ik weet nog wel dat we een keer toen we les hadden van Bobby op shetlanders moesten.Hahah toen gingen we de F12 doen, ik op Doopy.
ohoh teammattie,, ik wil nog een keer equipe, dat was zoo cool! ookal ging echt alles fout maar lol hadden we wel heh Maargoed marloes, ik snap je punt. Zonder mij ben je idd niks.
Hahah jaa de equipe was zooo leuk toen, wij waren gewoon de beste! Dat klinkt ook weer lekker Charlot; zonder mij ben je niks.
ROMANxBEAUTY schreef:daar zit wat in.is dat enge mens met dat enge schimmel beest were weg NEEEEEEE.haha grapjas, stiekem moet ik wel om jou lachen : Pmaar charlotte, jammer voor jou dat ik stage heb anders wilde ik je wel naa rhuis brengen hoor maarja