Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:14

Ben ook benieuwd naar het programma, vraag me af of d'r nog leuke paarden zijn gevonden.

Stees komt weer naar Starnmeer wanneer ze oud en wijs genoeg is. *LOL* Als alles naar wens verloopt zal ze iets na haar derde verjaardag teruggaan (of ik moet d'r 3 jaar over doen om m'n rijbewijs te halen en geen ander vervoer kunnen vinden *LOL* )...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:17

Hahaha spannend hoor.

Wat een hilarisch topic van Slimmerik zeg, ze had een of ander onderschrift dat bewoog. Nu waren er dus bokkers die zich daaraan irriteerden. Dat mag natuurlijk maar als je je daaraan al irriteert, hoe zou het dan met je leven buiten de computer om staan? Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:20

Nee slimmerik gebruikte een plaatje en deed alsof dat een onderschrift was, dat mag niet volgens de boktregels, en nu ergert zij zich aan alle gekleurde onderschriften. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:22

Hahaha zou ik ook doen Clown Maar ik kreeg net van een andere bokker door dat anders heel bokt plat zou gaan zodra iedereen dat zou doen. Ok, dat klinkt eerlijk. Maar in het andere topic waren er gewoon mensen die zich aan het kerstmannetje ergerden, dat gaat mij toch iets te ver.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:25

Miss_Montana schreef:
Hahaha zou ik ook doen Clown Maar ik kreeg net van een andere bokker door dat anders heel bokt plat zou gaan zodra iedereen dat zou doen. Ok, dat klinkt eerlijk. Maar in het andere topic waren er gewoon mensen die zich aan het kerstmannetje ergerden, dat gaat mij toch iets te ver.

Ja maar zij plakte aan 't eind van elk bericht een plaatje en deed alsof dat een onderschrift was (omdat plaatjes in onderschriften niet mogen en daardoor ook niet kunnen heeft ze 't via een omweg gedaan). Ze postte dus elk bericht een plaatje dat niks toevoegd aan 't topic. Tong uitsteken 't Ging niet om 't kerstmannetje, 't ging om 't feit dat zij een plaatje in haar 'onderschrift' deed, en nu klaagt slimmerik over onderschriften die wel aan de regels voldoen. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:27

Hihihi wel slim bedacht Nagelbijten / Gniffelen Maarja, om al die pagina's bij te gaan lezen vind ik eigenlijk zonde van mijn zondagmiddag Dromen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:28

Tsja 't is allemaal een beetje onzin eigenlijk, ik bedoel als iemand een regenboogonderschrift wil mag 't van mij, zolang 't maar aan de regels voldoet. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:28

Oh Bloos! In dat ene topic over Horse and Co zegt gewoon iemand dat ze western 'saai' vind! Hoe durven ze Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:30

Saai? Nagelbijten / Gniffelen

Tsja, als je naar 't onderdeel pleasure kijkt kan ik nog enigzins begrijpen dat 't er saai uit ziet maar om alle westerndiciplines saai te noemen... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:30

Tja, van mij mag het ook allemaal. Maar soms kan er op bokt zo doorgezaagd worden over dingen. Ok, zij doet het op haar beurt ook. Maar dat plaatje plakken vind ik geen ernstig misdrijf, sommige bokker doen alsof het dat wel is Nagelbijten / Gniffelen Maarja, nu blijft het natuurlijk vingertje wijzen en het Calimero-effect. Hopen dat het binnenkort overwaait Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:32

Jus_dOrange schreef:
Saai? Nagelbijten / Gniffelen

Tsja, als je naar 't onderdeel pleasure kijkt kan ik nog enigzins begrijpen dat 't er saai uit ziet maar om alle westerndiciplines saai te noemen... Nagelbijten / Gniffelen

Hahaha ja, doet me denken aan toen mijn mams en ik eens naar een wedstrijd waren gaan kijken. Kwamen we net bij de pleasure uit, het duurde echt zoooo verrekt lang en mijn moeder dacht dat ze nog aan het warmlopen waren! Dus die vroeg: "Wanneer beginnen ze nou?" Hahaha! Maar vanmiddag reining, lekkere actie!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:38

Hebben jullie al gelezen dat Yellowfish leukemie heeft? Ik ken haar IRL niet, maar we hebben pittige discussies gehad via dit forum. Dit wens je echter niemand toe.

Authentic

*LOL*

Ben benieuwd wat voor een paarden ze hebben uitgezocht Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Cassidy schreef:
Hebben jullie al gelezen dat Yellowfish leukemie heeft? Ik ken haar IRL niet, maar we hebben pittige discussies gehad via dit forum. Dit wens je echter niemand toe.

Heb 't gisteren gelezen volgens mij, wens je inderdaad echt niemand toe

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:40

Jus_dOrange schreef:
*LOL*

Ben benieuwd wat voor een paarden ze hebben uitgezocht Nagelbijten / Gniffelen

Ik ook. We zullen zien. Ik ga nu iig afsluiten, programma bekijken en dan naar stal.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 16:23

Nou gezien hoor, vond de hengst eigenlijk het leukste van alledrie de paarden die werden voorgesteld. Voor de rest was de ruiter toch een echte leerling van Rieky (met de rijstijl die daar wordt geleerd). Voor de leeftijd van de paarden vond ik dat ze al veel konden, jullie niet? Wedden dat daar in het Horse&Co topic nog aardig over zal worden gesproken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 16:28

Ja, heb het gehoord van Yellowfish. Ik zie haar paardje regelmatig staan, ze staat nl vlakbij Koog aan de Zaan. Yellowfish is een erg aardig meisje, dat haar dit nu moet overkomen Verdrietig

Ik heb het ook gezien, dat van die leeftijden vond ik 3 keer niks. Ze konden idd al te veel voor die leeftijd en die 2,5 jarige merrie had niet eens bereden mogen worden naar mijn mening. In het topic word er idd ook al veel over gesproken, ik kan ze ook geen ongelijk geven

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 17:01

Rieky schijnt 2.5 nog oud te vinden om in te rijden, maargoed daar weet ik verder 't fijne niet van. De eerste merrie vond ik niet echt bijzonder, de hengst daarentegen vond ik wel leuk alleen ik snap niet waarom hij al met shank gereden werd. De laatste merrie vond ik een leuk dier, maar imo toch te jong voor wat ze allemaal kon. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 17:08

Ik zou juist voor die red dun merrie zijn gegaan denk ik. Lekker rustig en relaxed: precies mijn type Vork Toen die hengst over het hek ging hangen zou ik al hebben afgehaakt als ik op zoek was naar een paard Nagelbijten / Gniffelen De 2,5 jarige merrie was idd echt een schatje om te zien, alleen jammer van de leeftijd.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 17:09

Hmm ik weet niet, die merrie trok me gewoon niet, terwijl ik juist een merriemens ben. Haha!

Gaat trouwens lekker in 't andere topic, wist je dat alle westernpaarden met 2,5 alle oefeningen al kunnen? Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 18:30

Hahaha ik zit het net te lezen ja, heb me weer even afgereagerd. Nu komt er weer een of andere dressuurmuts doorheen die het voor RY opneemt omdat RY volgens haar de westernsport 'op de kaart heeft gezet'. Sorry?!!! Bloos! Volgens mij was dat toch echt Henk van Amstel!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:00

Miss_Montana schreef:
Hahaha ik zit het net te lezen ja, heb me weer even afgereagerd. Nu komt er weer een of andere dressuurmuts doorheen die het voor RY opneemt omdat RY volgens haar de westernsport 'op de kaart heeft gezet'. Sorry?!!! Bloos! Volgens mij was dat toch echt Henk van Amstel!

Oh wist ik niet Nagelbijten / Gniffelen , 't enigste wat ik wel weet is dat ik mensen (en in dit geval RY) niet blindelings volg puur omdat ze iets gepresteerd hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:02

Nee dat zeker niet zeg. Ik ergerde me dan ook kapot aan die opmerking van die ene bokker: 'ze weet heus wel waar ze mee bezig is'. Yeah right, nu moeten wij dus ook allemaal onze paarden met 2 jaar inrijden en ze lekker openrijden omdat RY dat ook doet en zij weet wel waar ze mee bezig is Verward

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:04

Ach ja, mensen hebben de neiging om blind te vertrouwen op mensen die iets hebben gepresteerd, in de hoop dat zij 't zelfde gaan presteren. Nagelbijten / Gniffelen
Je krijgt een pb Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:06

Ja maar ik snap dat niet, want ik draaide het om en vergeleek het met AvG en vervolgens werd er gedaan alsof ik iets heel raars zei, terwijl ik precies hetzelfde zei maar dan in dressuurmutstermen Clown

Ik wacht af Lachen