Stees komt weer naar Starnmeer wanneer ze oud en wijs genoeg is.
Als alles naar wens verloopt zal ze iets na haar derde verjaardag teruggaan (of ik moet d'r 3 jaar over doen om m'n rijbewijs te halen en geen ander vervoer kunnen vinden
)... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als alles naar wens verloopt zal ze iets na haar derde verjaardag teruggaan (of ik moet d'r 3 jaar over doen om m'n rijbewijs te halen en geen ander vervoer kunnen vinden
)...

Maar ik kreeg net van een andere bokker door dat anders heel bokt plat zou gaan zodra iedereen dat zou doen. Ok, dat klinkt eerlijk. Maar in het andere topic waren er gewoon mensen die zich aan het kerstmannetje ergerden, dat gaat mij toch iets te ver. 
Miss_Montana schreef:Hahaha zou ik ook doenMaar ik kreeg net van een andere bokker door dat anders heel bokt plat zou gaan zodra iedereen dat zou doen. Ok, dat klinkt eerlijk. Maar in het andere topic waren er gewoon mensen die zich aan het kerstmannetje ergerden, dat gaat mij toch iets te ver.
't Ging niet om 't kerstmannetje, 't ging om 't feit dat zij een plaatje in haar 'onderschrift' deed, en nu klaagt slimmerik over onderschriften die wel aan de regels voldoen.
Maarja, om al die pagina's bij te gaan lezen vind ik eigenlijk zonde van mijn zondagmiddag

In dat ene topic over Horse and Co zegt gewoon iemand dat ze western 'saai' vind! Hoe durven ze

Maarja, nu blijft het natuurlijk vingertje wijzen en het Calimero-effect. Hopen dat het binnenkort overwaait
Jus_dOrange schreef:Saai?
Tsja, als je naar 't onderdeel pleasure kijkt kan ik nog enigzins begrijpen dat 't er saai uit ziet maar om alle westerndiciplines saai te noemen...

Cassidy schreef:Hebben jullie al gelezen dat Yellowfish leukemie heeft? Ik ken haar IRL niet, maar we hebben pittige discussies gehad via dit forum. Dit wens je echter niemand toe.

Jus_dOrange schreef:
Ben benieuwd wat voor een paarden ze hebben uitgezocht

Toen die hengst over het hek ging hangen zou ik al hebben afgehaakt als ik op zoek was naar een paard
De 2,5 jarige merrie was idd echt een schatje om te zien, alleen jammer van de leeftijd. 
Volgens mij was dat toch echt Henk van Amstel! 
Miss_Montana schreef:Hahaha ik zit het net te lezen ja, heb me weer even afgereagerd. Nu komt er weer een of andere dressuurmuts doorheen die het voor RY opneemt omdat RY volgens haar de westernsport 'op de kaart heeft gezet'. Sorry?!!!Volgens mij was dat toch echt Henk van Amstel!
, 't enigste wat ik wel weet is dat ik mensen (en in dit geval RY) niet blindelings volg puur omdat ze iets gepresteerd hebben.