stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brenpasbeau

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 16:29

Azzaro schreef:
jaa tis niet normaal dat ze uit huis is getrapt hoor! Maar haar ouders zijn er ook schuldig over een kind word meestal zo gemaakt natuurlijk!
Ik neem er ook niet in huis hoor! Krijg ik straks ruzie hier door haar ofzo hahahaha!
Ik zie jullie vanavond allemaal wel Haha! Zal ik Oris rijden of longeren vandaag?
Owja bren wil je der morgen wel losgooien of in de molen zetten voor me weet niet zeker of ik er ben! Moet de hele dag naar de marechaussee testen doen
Ben ook een beetje zenuwachtig! Nagelbijten / Gniffelen

ja is goed heb haar gister nog in de molen en los gehad en zaterdag zou ze zelf komen maar is niet geweest vrijdag heb ik dr gelongeerd omdat ze stond testuiteren op stal en donderdagis ze los enin de molen geweest zal ik wel dagelijks doen dus als je niet kan geen probleem ze komt er wel uit Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 16:30

ik snap gladys nu ook niet als zenou gewoon de kinder telefoon of politie belt

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:32

Ben naar huis. Tot later!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:35

Wel sneu voor haar. Ik dacht dat ze juist altijd zo door haar ouders verwend werd. De meesten van ons moeten gewoon hard werken om ons paardje te kunnen betalen, maar zij kreeg zomaar een duur paard van haar ouders. Zo zie je maar, schijn bedriegt. Het verhaal zal wel twee kanten hebben, maar je moet wel erg diep zinken wil je als ouders je kind in de steek laten en uit huis zetten. Maar goed, op school heb ik ook soms met dat soort dingen te maken. Ik kan het niet begrijpen Verward .

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:36

pascha7 schreef:
ik snap gladys nu ook niet als zenou gewoon de kinder telefoon of politie belt

Ze moet in ieder geval hulp gaan zoeken, bijvoorbeeld bij Jeugdzorg. Op zo'n manier belanden kinderen dus vaak op straat. Maar is het zeker dat ze uit huis is gezet of is ze zelf gegaan omdat ze het niet meer trok?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 16:36

Gieltje2002 schreef:
Wel sneu voor haar. Ik dacht dat ze juist altijd zo door haar ouders verwend werd. De meesten van ons moeten gewoon hard werken om ons paardje te kunnen betalen, maar zij kreeg zomaar een duur paard van haar ouders. Zo zie je maar, schijn bedriegt. Het verhaal zal wel twee kanten hebben, maar je moet wel erg diep zinken wil je als ouders je kind in de steek laten en uit huis zetten. Maar goed, op school heb ik ook soms met dat soort dingen te maken. Ik kan het niet begrijpen Verward .

ze is wel vaker een week uit huis getrapt hoor
en als ze dan weer thuis is gaat het weer 2dagen goed ne dan begint het weer en ze hoeft maar pap of mam tezeggen en tezeggen wat ze wil en ze krijgt het

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:40

Zo, ik ga even bijtanken op de bank en daarna eten doen. Ben me daar toch een partijtje moe Dromen . Vorige week hectische week met twee nieuwe groepen en crematie van mijn opa. Straks lekker naar Gilles.

Kon gisteren niet rijden door al die drukke kinderen die op verjaardagsvisite waren van Rachel en Pia. Ze vonden het leuk om verstoppertje te spelen bij de buitenbak, terwijl ik pas voor de 4e keer op Giel zat en weer voor het eerst buiten reed... Heb ze vriendelijk verzocht weg te gaan en toen besloten ze dan maar te gaan voetballen bij de bak. Nou VRAAG ik je....! Ik vind kinderen leuk, anders had ik een ander beroep gekozen, maar gisteren kon ik ze wel .......@#$%^^&&*!@!!!!!!@!!!!! Daar ging mijn relaxte ritje op Giel.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:44

pascha7 schreef:
Gieltje2002 schreef:

ze is wel vaker een week uit huis getrapt hoor
en als ze dan weer thuis is gaat het weer 2dagen goed ne dan begint het weer en ze hoeft maar pap of mam tezeggen en tezeggen wat ze wil en ze krijgt het

Dus eigenlijk is ze in materieel opzicht (als je een paard daar ook toe rekent) super verwend, maar emotioneel en sociaal gigantisch verwaarloosd. Nou, dan heb ik het liever andersom. Mijn ouders zijn er altijd voor me. Moet er niet aan denken dat ze er niet voor me zouden zijn.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:42

Jee wat een verhaal over Gladys... Ik dacht ook dat ze zo verwend was, en dat is ze natuurlijk ook, maar als je dan zomaar op straat gezet wordt... sneu.

Reed Moniek Orissa niet? (Moniek van UB) Dat ging toch ook wel lekker. Blij dat jij haar gaat doen, Will, Orissa is een leuk paard!

Ik haalde Bella vanmiddag flink bezweet uit het land... Vreemd. Ze stond achterin te grazen, reageerde wel op me, (ff opkijken, oortjes mijn kant op..) maar vervolgens ging ze toch weer door met waar ze mee bezig was. Helaas kwam ze dus niet naar me toe. Maar ja, tis goed voor de lijn moet je maar denken, en na dat weekje vorige week, kan ik wel weer wat extra beweging (en gezonder eten) gebruiken Knipoog Haha!
Heb dus niet gereden, maar ben lekker aan het tutten geweest met Bell.
Heb een poging gedaan om haar manen weer te snoeien, want ze waren al weer best gegroeid, sinds Willemijn ze gekortwiekt had! Het resultaat is wel redelijk dacht ik zo... Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:18

Gieltje2002 schreef:
Oeps, zie dat er nog een w achter jouw moest... Komt door het snelle typen..... Bloos Oeps, zie dat er nog een w achter jouw moest... Komt door het snelle typen.....Oeps, zie dat er nog een w achter jouw moest... Komt door het snelle typen..... Dit soort fouten kan ik me niet permitteren als juffie...

Hihi ik had t al gezien en verbaasde me er idd over. Terwijl ik zelf beeldlezer ben en dus ook zeker niet foutloos schrij/type. Het is je al weer vegeven hoor juffie.
(ben blij dat jij ook eens n fout maakt hahaha)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:23

ShirleyA schreef:

Hahahaha Naad, jij bent dus t blondje onder ons hahahaha. ja kijk dat moet natuurlijk kunnen, dat anderen rekening met jou houden, dat kan zelfs bij ons hahahaah. (hoewel....)
Super joh dat je al zonder lijn kan rijden! Ik snap je enthousiasme; top!

ik heb vandaag mijn haar heeeeeel donker geverfd dus die vlieger gaat niet meer op Clown

hou het maar op kluns van taams Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:27

Gieltje2002 schreef:
Kon gisteren niet rijden door al die drukke kinderen die op verjaardagsvisite waren van Rachel en Pia. Ze vonden het leuk om verstoppertje te spelen bij de buitenbak, terwijl ik pas voor de 4e keer op Giel zat en weer voor het eerst buiten reed... Heb ze vriendelijk verzocht weg te gaan en toen besloten ze dan maar te gaan voetballen bij de bak. Nou VRAAG ik je....! Ik vind kinderen leuk, anders had ik een ander beroep gekozen, maar gisteren kon ik ze wel .......@#$%^^&&*!@!!!!!!@!!!!! Daar ging mijn relaxte ritje op Giel.

Lekker zeg al die koters... kunnen die ouders neit een beetje de boel in de gaten houden. Ik was gister ook al bang dat die kids Mis gingen voeren met v alles, heb dus maar op zijn deur geschreven dat hij ziek is.... Ik vind eigenlijk dat die kids die bij zo,n feest horen niets bij de stallen of rijbanen te zoeken hebben! Laten ze die kinderen binnen houden zeg. Ik heb altijd een hekel aan die feesten op stal: dat gehang bij die paarden.... en aan alle paarden zitten. Ook is er ooit glas in een voerbak gevonden de dag na zo'n feest, van een bierflesje. Als die feesten perse moeten, moet er toezicht zijn en een ketting voor de stallen en geen gerook bij al dat hooi. Ik ben altijd blij als t weer voorbij is.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:30

naadje24 schreef:
ShirleyA schreef:

Hahahaha Naad, jij bent dus t blondje onder ons hahahaha. ja kijk dat moet natuurlijk kunnen, dat anderen rekening met jou houden, dat kan zelfs bij ons hahahaah. (hoewel....)
Super joh dat je al zonder lijn kan rijden! Ik snap je enthousiasme; top!

ik heb vandaag mijn haar heeeeeel donker geverfd dus die vlieger gaat niet meer op Clown

hou het maar op kluns van taams Knipoog

hahahah dat helpt echt niet! Ik ben ook niet echt bruin maar zo blond als wat maar voelde me gister echt n dom blondje: had de autosleutels in de auto en deuren op slot, kon dus de wegenwacht laten komen. Nee dat verfen helpt niets.

Ben benieuwd naar je haar, is t leuk geworden?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:33

haha ken dat,maar goed het is wel je eigen auto Knipoog

ik heb het gedaan met de dienst (alarm) auto Bloos
dus als er een inbraakalarm kwam had ik echt een probleem Bloos! Nagelbijten / Gniffelen

gelukkig bleef het stil Haha!

ik vind zelf me haar erg leuk geworden ,maar had vandaag op stal dat mensen zoiets hadden van wie is die griet nou weer bij Wild Rose? Clown
hahah en dat terwijl er niet heel veel veranderd is...alleen veel donkerder Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:40

naadje24 schreef:
haha ken dat,maar goed het is wel je eigen auto Knipoog

ik heb het gedaan met de dienst (alarm) auto Bloos
dus als er een inbraakalarm kwam had ik echt een probleem Bloos! Nagelbijten / Gniffelen

gelukkig bleef het stil Haha!

ik vind zelf me haar erg leuk geworden ,maar had vandaag op stal dat mensen zoiets hadden van wie is die griet nou weer bij Wild Rose? Clown
hahah en dat terwijl er niet heel veel veranderd is...alleen veel donkerder Knipoog

Hahah dat had ik idd ook toen ik mijn haar v heel blond naar heeel donker had en t was ook nog eens heel kort. Werd herkend aan Ilion of Thimo. Vonden ze t wel mooi nadat je herkend was? Of ben je de enige? Clown

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:41

gelukkig tot nu toe alleen maar positieve reacties Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:56

Dan zal het je vast heel goed staan. Snel komen showen dus.....

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:17

nou lekker dagje he:D

Orissa gereden ging eigenlijk best wel lekker moet ik zeggen
woensdag in de witte bandages en op de film!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:23

Azzaro schreef:
nou lekker dagje he:D

Orissa gereden ging eigenlijk best wel lekker moet ik zeggen
woensdag in de witte bandages en op de film!

Leuk Will.. waarom? Haha! Haha!
Maar vertel eens, rijd Moniek Orissa niet meer dan?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:31

Nee Monique gaat lekker haat eigen paardje weer doen. Dat was ook de bedoeling. En nu ze weer UB kan rijden wil ze haar tijd aan hem geven, begrijpenlijk. Ze heeft t heel netjes gedaan, er niets voor gevraagd maar ze zei van te voren dat als UB v t land komt hij altijd voor gaat.
Maar wel leuk dat jij m gaat doen Willie. Maar eh waarom ga je op de film.... voor de verkoop?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:37

ahh ok, logisch toch ook hoor! Je eigen paard gaat toch altijd voor Haha! Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:49

Zeg, Daan, Anky en Brenda. Zitten jullie nu nog in de kantine?!!!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:57

Gieltje2002 schreef:
Zeg, Daan, Anky en Brenda. Zitten jullie nu nog in de kantine?!!!

Misschien wel, om de goede uitkomst vdn Daan haar ziekenhuisbezoekje te vieren!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:59

het zou me niks verbazen idd!! Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:07

Ahja, hoe zou dat afgelopen zijn.....!