Azzaro schreef:jaa tis niet normaal dat ze uit huis is getrapt hoor! Maar haar ouders zijn er ook schuldig over een kind word meestal zo gemaakt natuurlijk!
Ik neem er ook niet in huis hoor! Krijg ik straks ruzie hier door haar ofzo hahahaha!
Ik zie jullie vanavond allemaal welZal ik Oris rijden of longeren vandaag?
Owja bren wil je der morgen wel losgooien of in de molen zetten voor me weet niet zeker of ik er ben! Moet de hele dag naar de marechaussee testen doen
Ben ook een beetje zenuwachtig!
ja is goed heb haar gister nog in de molen en los gehad en zaterdag zou ze zelf komen maar is niet geweest vrijdag heb ik dr gelongeerd omdat ze stond testuiteren op stal en donderdagis ze los enin de molen geweest zal ik wel dagelijks doen dus als je niet kan geen probleem ze komt er wel uit

.
. Vorige week hectische week met twee nieuwe groepen en crematie van mijn opa. Straks lekker naar Gilles.
Oeps, zie dat er nog een w achter jouw moest... Komt door het snelle typen.....Oeps, zie dat er nog een w achter jouw moest... Komt door het snelle typen..... Dit soort fouten kan ik me niet permitteren als juffie...