stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 19:38

Zo vandaag weer gelachen op internet.
Wist niet dat bokt zo leuk kon zijn.
Verder heb ik Flurk vandaag in longeerring gehad en ineens gaan we elkaar begrijpen geloof ik.
Vind bijna eng om te zeggen maar heb nu al 4 goeie dagen achter elkaar. Zou ik de verloren tijd in kunnen halen?

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 19:18

Nou wie weet Lida. Haha!
En bokt ja pff af en toe he. Rolleyes
Word je er een beetje moedeloos van maar goed zie er altijd wel de lol van in.
Lekker stangen ROFL Duivel

Ik ben net klaar van me werk ik ga zo naar stal. Haha!
En dan ff lekker lang poetsen (Heb me borstels maar weer gewasse pff vorige x had ik ze ook al in de wasmachine gegooit)
Normaal was ik ze niet zo vaak maar ze is op der kont abnormaal vet. Scheve mond
Terwijl ze over de hele lijf glanst maar der kont. Clown
Weet niet hoe dat komt poets me wezeloos dus nu maar de borstels gewasse misschien word het minder.

Ik krijg dan zo'n hele witte vette waas over me borstels. Clown
Naja en dan gaat ze ff in de molen morge weer een dag heb de hele week al gestapt en rustig aan gereden. Haha!
Alles gaat tot nu toe goed. Haha!

Ze loopt weer 100% en morge tussen 8 en 9 uur heb ik de uitslag van het bloed onderzoek. Haha!
Dus dan weten we hopelijk meer en dan is het even kijken hoe of wat hoop dat er niks is maar ff voor de zekerheid.

Lida heb jij trouwens een printer?
Zo ja zou je voor mij misschien iets uit willen printen. Bloos Bloos Bloos

Ik had trouwens iets onder je naam bordje gedaan op stal. Haha!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 19:22

Hoi,
Ik kom net van stal en het is mij niet opgevallen dat er iets onder mijn naambordje zit of zat
sorry
Wat moet er geprint worden dan?
Heb je leuke foto?
Vandaag in de buitenbak gereden en op dezelfde manier bezig geweest als gisteren met longeren en hij deed het best goed.
Alleen was ik zelf niet helemaal bij de les dus kon niet goed ontspannen en dat leverde natuurlijk spanning bij Flurk op maar hij is niet ontploft of ervandoor gegaan.
Ze waren vrachtwagen stro aan het lossen en trokken af en toe de zeilen van de kar
pffffff

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 19:33

Hmm oke zal zo is kijken op stal anders leg ik hem wel op je kast. Haha!

En nee geen foto.
Maar deze tekst:

2KG Biks

EXTRA HOOI

Is namelijk voor op stal maar mijn printer is een beetje dood. Clown
Maar weet niet of dat kan?

En beter dat het goed ging en ja als ze bezig zijn met die zeilen is ook klote.
Rij met Lor eigenlijk nooit in de buitenbak.
Ik haat buiten ROFL
Dan ga ik op andere dingen lette om me heen behalve op me paard maar is wel weer eens goed om een keertje tedoen.
Weer goeie oefening voor me zelf. Huilen van het lachen

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 19:44

wil je de tekst op een A4 of een halve A4 dus A5?
Dan seal ik het effe op mijn werk blijft het langer goed
Moet je zelf voor goed plakband zorgen.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 20:04

Ow ja als je dat wil doen zou echt super zijn!
Doe maar gewoon op A4 en dan uber dik gedrukt. ROFL
Aangezien ik 100x om extra hooi vraag Rolleyes
Op stal pff das wel klote hoor me paard heeft het echt nodig en iedere keer vraag ik het maar ik heb nog nooit gehad zo die heeft nu een lekker plukkie hooi.
Ze krijge echt miere plukkies vind ik het niet zo gek dat me paard heel ze boks leeg vreet. Clown Huilen van het lachen

Nou ga nu naar stal misschien tot vanaaf. Haha! Lovers

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 20:06

x_Mliss schreef:
Ow ja als je dat wil doen zou echt super zijn!
Doe maar gewoon op A4 en dan uber dik gedrukt. ROFL
Aangezien ik 100x om extra hooi vraag Rolleyes
Op stal pff das wel stinkmodder hoor me paard heeft het echt nodig en iedere keer vraag ik het maar ik heb nog nooit gehad zo die heeft nu een lekker plukkie hooi.
Ze krijge echt miere plukkies vind ik het niet zo gek dat me paard heel ze boks leeg vreet. Clown Huilen van het lachen

Nou ga nu naar stal misschien tot vanaaf. Haha! Lovers

ik heb het naar mijn werkadres gemaild dus komt wel goed.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 20:12

Tjonge wat ik van de week meemaak ik zit in mijn auto op de weg richting de Harreweg en halverwege kom ik paard tegen met amazone (was iemand van stal Arabian je weet wel van Samantha)naast het paard dus ik schuif iets op en we passeren elkaar. Krijg ik bijna die stijgbeugel in mijn autoruit maar het ging net goed. Inplaats dat ze ze op steekt.
Dus ik later op haar Hyves een berichtje geplaatst zo in de trant van jo weet niet of je het in de gaten had maar je stijgbeugel kwam bijna door mijn zijruit.
Wat denk je?
Zegt ze nou dat is dan je eigen schuld had je maar in een haven moeten wachten.
GRRRRR
kan kind wel wurgen

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:13

Ja of zij moet lekker op het ruiterpad gaan rijden. Clown
Vage mensen heb je af en toe.
Vorige x ik ree naar stal op het fietspad naast de harreweg...
Kom ik 2 mensen tegen op het paard 1 was braaf die der naast helemaal uit ze stekker kind hielt hem niet had ook nog een touwtje om ze nek.
Dan denk ik ook wtf doe jij hier buite als je je paard niet onder bedwang kan houden. Clown
Maar goed zo denk ik dan ik heb ook wel eens gehad.

Toen was ik met Loranda aan het buiten rijden ik zat er op en sanne op de fiets er naast(op de terug weg ruilen we altijd) Haha!
Dus ik rij ongeveer bij dat meertje waar ik een tijdje geleden aan je vroeg hoe je er heen moest.
En we waren over dat spoor en waren bij het water geweest en toen gingen we verder een rondje rijden want je kan ook via een andere weg weer terug naar stal.
Dus ik rij op de verharde weg...
En helemaal aan de andere kant zat minstends 400 meter tusse ik denk wel meer(kan niet zo goed schatte maar het was ver je moest keihard schreeuwe wilde je elkaar verstaan!)
En ik in draf hoorde we in eens STAPPPE!!!!!!!
Dus ik kijk nou geen van die paarde reageerde er op en het was zo'n afstand ze zaten alle 3 met lange teugel dus dan ga je mij niet vertelle dat ik moet gaan stappe...
Dus ik en Sanne NEEEEE!
GA GVD STAPPE.
Dus ik ahh dan begind me bloed te koken he.
GVD HOU JE GRAF BEK JOH MET JE VUILE TIE.ES BEK!!!
Dan ga ik ech los dan ben ik in alle staten liefst rij ik er dan ff heen om rel te schoppe maar ja aangezien Lor nog al Hyper is buiten. Clown
Dus verder gereden en verder niks aan de hand.
Kijk al zie ik dat je paard er op reageerd oke maar er zat een facking sloot tusse en we rede ontiegelijk ver van elkaar.
Hun paarden reageerde er niet op dus wie ben jij om te zeggen dat ik moet stappe.
Dat is alleen als je elkaar passeerd en ik passerde hun niet dus hou lekker je smoel. Scheve mond

Sommige mensen Rolleyes

Ow en het zat nog wel onder je naam bordje dus je moet van de week maar ffies kijken Haha!

Ik had trouwens een 1 persoonsbed en me ouders gingen vandaag een 2 persoonsbed halen. Haha!
Omdat ik iedere keer me bed op de grond moest gooie als me vriend bij mij sliep plus mijn matras was echt bagger...
Dus heb nu alles nieuw Go jij! Go jij!
Dus vanavond kan ik lekker breed liggen.
Alleen volgens mij kraakt ie een beetje. Clown
Dat is wel weer een nadeel maar ja. Huilen van het lachen

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 10:31

ik vond een briefje gisteren onder mijn bordje met reclame maar niet jouw teks.
Als het goed is heb jij een mooie envelop gevonden tussen je paardedekens die aan stal hingen.
Is de inhoud beetje naar wens?
En 1 verzoek a.u.b niets meer onder mijn bordje plakken want straks houd mijn plakband niet meer.
groetjes en zie je wel weer op stal

Hazzebaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 22:00

Flurk schreef:
Tjonge wat ik van de week meemaak ik zit in mijn auto op de weg richting de Harreweg en halverwege kom ik paard tegen met amazone (was iemand van stal Arabian je weet wel van Samantha)naast het paard dus ik schuif iets op en we passeren elkaar. Krijg ik bijna die stijgbeugel in mijn autoruit maar het ging net goed. Inplaats dat ze ze op steekt.
Dus ik later op haar Hyves een berichtje geplaatst zo in de trant van jo weet niet of je het in de gaten had maar je stijgbeugel kwam bijna door mijn zijruit.
Wat denk je?
GRRRRR
kan kind wel wurgen

Beetje paardenmensen onder elkaar geven elkaar de ruimte op de Oostveenweweg ipv lekker door te duwen en dus bijna een beugel door je ruit te krijgen. Dat geeft wel aan hoe kort je op die merrie zat, he????? Alks ze een stap opzij zet had ze in je auto gezeten, en was jij toch echt degene met een probleem. Dan vraag ik me ook af wie wie dan zal wurgen.

En sinds wanneer hebben wij een ruiterpad langs de Oostveenseweg?????????????????????????????????

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 22:53

Hayy Lida. Huilen van het lachen

*Zeik hier in me broek hoor paasei ROFL ROFL

Oke nu ff serieus ROFL WHAHAHAHAHA. Bloos
Oke sorry poging 3. Huilen van het lachen

*Heeft een grijns op der gezicht.
Thanx voor je kaartjes zijn perfect.
Ga ze morge of over morge meteen ophangen. Haha!
Heb nog goeie tape liggen hier dus neem ik wel mee weet niet of je ook moet want zag inderdaad dat jou kaartje ook een beetje aan het verfrompfraaie is. Huilen van het lachen
Die reclame is van me werk 3 nov is er VIP avond en krijg je 25% korting ik had ze aan een paar ''leuke gezellig mensen'' op stal gegeven dus bij deze. Haha!
Mocht je nog nodig hebben dan weet je dat zo niet gooi je hem maar weg. Huilen van het lachen ROFL

Gister ging ik al nietlekker naar bed en vanochtend stond ik op met een dikke keel ontsteking. Scheve mond
paasei wat was ik beroerd ben wel gaan werke net Lor samen gedaan met mirjam...
En ging beter dan vorige keer dus was gezellig. Haha!
Van de week nog keertje afspreken dan neemt ze der man mee. Haha!
Daarna heb ik heel stout....
Gepoetst en op stal gezet was niet lekker moe voelde me klote blehhh.
Dus niet gemest het was niet dramatische zo als altijd dus ze stond nog redelijk.
Maar ja morge toch nieuwe baal dus dat scheelt.

Zit tedenken om het om te gooie of jan te laten meste dan krijgt ze volgens mij elke dag schoon stro. Dat heeft ze wel nodig viespeuk...
Ff kijken hoe dat gaat een maandje...
En om anders gewoon over tegaan naar saagsel en dan iedere keer maar een plak stro der in gooie dat ze wat te scharrele heeft want Lor heeft soms nog al een weef probleem....
Idioot. Clown
Laatste tijd is het zo goed als weg ik zie het er niet meer doen behalve als ze op een vreemde plek staat waar ze niet op der gemak is trip kip.. zo als de spoelplaats.
Kan der dan amper alleen laten ze schijt gewoon in der broek. Clown
Maar het gaat nu wel heel goed. Ja
Maar ben bang als ze niks tedoen heeft dit weer toeneemt....
Dus ook niet de ideale optie denk maar goed kijk het wel eventjes aan. Haha!

Oke ga nu slapen morge WEER werke pff en dan eindelijk vrij jeej Go jij! Go jij!

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 09:37

Hazzebaz schreef:
Flurk schreef:
Wat denk je?
GRRRRR
kan kind wel wurgen

Beetje paardenmensen onder elkaar geven elkaar de ruimte op de Oostveenweweg ipv lekker door te duwen en dus bijna een beugel door je ruit te krijgen. Dat geeft wel aan hoe kort je op die merrie zat, he????? Alks ze een stap opzij zet had ze in je auto gezeten, en was jij toch echt degene met een probleem. Dan vraag ik me ook af wie wie dan zal wurgen.

En sinds wanneer hebben wij een ruiterpad langs de Oostveenseweg?????????????????????????????????

hap hap hap hebben we je mening gevraagt NEE dus get lost !!!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:24

Moderatoropmerking:
Citaat:
Kan het hier iets vriendelijker? In plaats van zo fel op elkaar te reageren kun je ook ofwel een discussie aangaan, ofwel elkaars reacties negeren. Bovendien lees ik ook een aantal posts waarin een ander topic negatief besproken wordt. Daarvoor is MHK niet bedoeld. Ik zou het dus erg op prijs stellen als dat voortaan achterwege wordt gelaten. Alvast bedankt!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 12:30

Mensen bedankt voor het meedenken.
Ik ga het volgende doen.
Heb vandaag heerlijk gerden dus probeer gewoon even lekker te genieten en kijk wat paard aan geeft.
Is hij sloom nou dan is hij dat (gaat er niet meer boos om worden) verder krijgt hij binnenkort niet meer dat dure dierenartsenvoer (denk dat hij daardoor misschien aan leververvetting lijdt) De zak is binnenkort leeg. Verder ga ik gewoon met hem werken en hebben we zijn voer aangepast en krijgt hij binnenkort alleen nog HOOI en PAVO LIGA (voer speciaal voor koudbloeden) En dan kijken wat er gebeurd.
Verslechterd hij dan ga ik gelijk naar UTRECHT en laat ik hem helemaal doorlichten.
In ieder geval iedeereen bedankt voor meedenken.

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:42

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 12:54

HAHA
Ik lig hier helemaal in een deuk.
Nu begint er hier 1 over ruiterpad
geeft dus wel aan dat ze geen besef hebben waar ze zijn.
Rol van mijn stoel van het lachen
wist niet dat bokt zo leuk kan zijn

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:57

Egt he lida soms ik bokt GEWELDIG vooral als mensen zo reageren heerlijk je zou je maar aangesproken voelen

Efrit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 13:13

Jeetje, jongens haha! Rustig aan toch eens hier..
Het is zo gezellig op stal! Dat moet hier ook wel lukken toch.. Bloos Knipoog

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 14:00

Ik geniet momenteel dubbel
HAHAHA

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:22

Citaat:
Ja of zij moet lekker op het ruiterpad gaan rijden.

Daar hebben jullie je antwoord Bloos

Hazzebaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:42

Als het over onze stal gaat voel ik me aangesproken ja. En dan reageer ik. Vooral als mijn naam genoemd wordt. En dan nog we wonen in een land met vrijheid van meningsuiting en dan denken jullie dat ik me weg laat sturen????? Hahaha, grappenmakers!!!!!!

Maar goed, het fatsoen is weer eens ver te zoeken, zoals ik hier inmiddels al gewend ben.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:44

Goed.. volgens mij gaan hier een dingen beetje ver! Wil je me wurgen.. je doet maar.. lukt je toch niet. Nou verder.. ruiterpad.. maar al te graag maar dan lijkt t me handig als die er ligt. Je mag niet op een fietspad lopen dus dat nieuwe pad was geen optie en we moeten op de autoweg dus dan ga ik daar lopen. Sowieso omdat ik anders niet bij mn stal terecht kan komen dus als je een andere mogelijkheid vind om daar wel terecht te komen dan meld je t maar! Enne.. ik reageer hier omdat ik me aangesproken voel maar dat lijkt me wel logisch aangezien t over mij gaat.. Lachen Nou iedereen fijne avond nog verder.. hoop dat t zo wel weer beetje klaar is Haha!

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:43

Hay lida.

Ja beter dat het beter gaat! Go jij! Go jij!
Nou ik ga weer want net gewerkt en nu ik dit zo lees zeik ik weer in me broek schitt ROFL ROFL

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-08 12:41

x_Mliss schreef:
Hay lida.

Ja beter dat het beter gaat! Go jij! Go jij!
Nou ik ga weer want net gewerkt en nu ik dit zo lees zeik ik weer in me broek schitt ROFL ROFL

ik zit hier nu ook bijna met een luier
haha
kom niet meer bij