Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_Mliss schreef:Ow ja als je dat wil doen zou echt super zijn!
Doe maar gewoon op A4 en dan uber dik gedrukt.
Aangezien ik 100x om extra hooi vraag
Op stal pff das wel stinkmodder hoor me paard heeft het echt nodig en iedere keer vraag ik het maar ik heb nog nooit gehad zo die heeft nu een lekker plukkie hooi.
Ze krijge echt miere plukkies vind ik het niet zo gek dat me paard heel ze boks leeg vreet.![]()
Nou ga nu naar stal misschien tot vanaaf.![]()
Flurk schreef:Tjonge wat ik van de week meemaak ik zit in mijn auto op de weg richting de Harreweg en halverwege kom ik paard tegen met amazone (was iemand van stal Arabian je weet wel van Samantha)naast het paard dus ik schuif iets op en we passeren elkaar. Krijg ik bijna die stijgbeugel in mijn autoruit maar het ging net goed. Inplaats dat ze ze op steekt.
Dus ik later op haar Hyves een berichtje geplaatst zo in de trant van jo weet niet of je het in de gaten had maar je stijgbeugel kwam bijna door mijn zijruit.
Wat denk je?
Zegt ze nou dat is dan je eigen schuld had je maar in een haven moeten wachten.
GRRRRR
kan kind wel wurgen
Hazzebaz schreef:Flurk schreef:Tjonge wat ik van de week meemaak ik zit in mijn auto op de weg richting de Harreweg en halverwege kom ik paard tegen met amazone (was iemand van stal Arabian je weet wel van Samantha)naast het paard dus ik schuif iets op en we passeren elkaar. Krijg ik bijna die stijgbeugel in mijn autoruit maar het ging net goed. Inplaats dat ze ze op steekt.
Dus ik later op haar Hyves een berichtje geplaatst zo in de trant van jo weet niet of je het in de gaten had maar je stijgbeugel kwam bijna door mijn zijruit.
Wat denk je?
Zegt ze nou dat is dan je eigen schuld had je maar in een haven moeten wachten.
GRRRRR
kan kind wel wurgen
Beetje paardenmensen onder elkaar geven elkaar de ruimte op de Oostveenweweg ipv lekker door te duwen en dus bijna een beugel door je ruit te krijgen. Dat geeft wel aan hoe kort je op die merrie zat, he????? Alks ze een stap opzij zet had ze in je auto gezeten, en was jij toch echt degene met een probleem. Dan vraag ik me ook af wie wie dan zal wurgen.
En sinds wanneer hebben wij een ruiterpad langs de Oostveenseweg?????????????????????????????????
Citaat:Kan het hier iets vriendelijker? In plaats van zo fel op elkaar te reageren kun je ook ofwel een discussie aangaan, ofwel elkaars reacties negeren. Bovendien lees ik ook een aantal posts waarin een ander topic negatief besproken wordt. Daarvoor is MHK niet bedoeld. Ik zou het dus erg op prijs stellen als dat voortaan achterwege wordt gelaten. Alvast bedankt!
Citaat:Ja of zij moet lekker op het ruiterpad gaan rijden.
x_Mliss schreef:Hay lida.
Ja beter dat het beter gaat!
Nou ik ga weer want net gewerkt en nu ik dit zo lees zeik ik weer in me broek schitt![]()