Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bolhvj schreef:ik zie net trouwens dat dit meisje ook voor het eerst f6 heeft gestart. viewtopic.php?f=10&t=719866
Bolhvj schreef:Bij ons kan je als je voor het eerst bijv. wedstrijden wil starten vragen aan je instructeur of instructrice waar je in kan starten bijv. f5 dan hoef je niet helemaal onderaan te beginnen.
Bolhvj schreef:ik heb morgen wedstrijd
Bolhvj schreef:ik heb morgen wedstrijd
xxJuStMixx schreef:Bolhvj schreef:Bij ons kan je als je voor het eerst bijv. wedstrijden wil starten vragen aan je instructeur of instructrice waar je in kan starten bijv. f5 dan hoef je niet helemaal onderaan te beginnen.
nee, ik probeer alleen te zeggen dat het qua je niveau niets uitmaakt waar je begint,. het is niet zo dat je niveau perse verbonden hoeft ze zijn aan de proeven
Jansuh schreef:Ja,
Ik ben begonnen in de F4 en rijd nu F4-1 dat komt omdat we net 3 proeven hebben gehad (reed altijd op de ontzettend goeie dressuurpaarden *not* reed er op 1 die de hele tijd in de proef ging stil staanwat een sjaak!
![]()
Morgen weer F wedstrijd, hoop dat ik me theorie en me pp haal
Lisa__ schreef:Ik rijd ook op een manege met FNRS-proefjes. Ik ben toen ik een half jaartje reed begonnen met de F1. Nu rijd ik 2 jaar en zit in de F7. Jammer dat de proefjes maar 1x in de maand zijn. Ik rijd op manegepony's/paarden, helaas. Ben nog steeds op zoek naar een bijrijdpony
.
Deze zondag ga ik weer een FNRS proefje rijden! Wens me succes
Yannuh schreef:Het maakt idd niet uit waar je start. Want op een gegeven moment merk je wel dat je bij de moeilijkere proefjes bent gekomen. Dus je eigen niveau zeg maar.
En dan zul je vast ook een keer niet slagen..
Nanouschka_w schreef:Yannuh schreef:Het maakt idd niet uit waar je start. Want op een gegeven moment merk je wel dat je bij de moeilijkere proefjes bent gekomen. Dus je eigen niveau zeg maar.
En dan zul je vast ook een keer niet slagen..
ja mijn zus en ik 'stromen' nu in de f4 in omdat we nog niet eerder fproefjes reden, maar in de les oefenen we al met appuyeren enzo (als ik het goed schrijf) dus ik hoop dat we dan vrij snel door de makkelijker proeven heen zijn