haha, opzich zou hij het wel kunnen, alleen oprichting zal veel problemen geven... Taco bijvoorbeeld heeft een veel meer opgerichte hals, bij Whisper is dat dus helemaal niet zo.
Laten we nou maar eerst eens de L2 uitrijden (en fatsoenlijk achterwaarts leren gaan, en normaal wijken op wedstrijden )
heej joyce! zag meghan vandaag alweer lekker door de wei heen rennen! ze stond op die wei waar normaal kasper en dancer staan! volgens mij gaat het wel goed met haar!
De dierenarts zei zeker 2 dagen niet op het land, maar ze zou het wel overlegt hebben denk ik dan.. Dat is wel mooi, dan was het maar koliek, maar het zag er wel scary uit hoor in het begin, zelfs Sjaak zei dat er echt snel een DA moest komen
Fijn dat het weer beter gaat met Meghan! Gelukkig was het geen erge vorm van koliek, anders had je een groter probleem. Weet nog wel toen Fleur koliek had, echt zo zielig zag dat eruit.
Ben je deze zaterdag er wel met de les? K'neem namelijk wat lekkers mee alleen nu nog kijken wat
Hey Mick gefeliciteerd! Echt goed joh!!!! Je gaatwel lekker he de laatste tijd.
Joyce: jeetje je zal wel geschrokken zijn! Gelukkig gaat t weer beter, tarah is ook ziek:( ze had koorts en vandaag krijgen we uitslag van het bloedonderzoek, egt spannend....
hmmz ik zit maar de hele tijd te bokken maar ik moet NU echt verder met leren... morgen mn laatste tentamen. en dan... als het goed is.... cum laude mn propedeuse in het jaar gehaald!!!
jeeej ik kan ein-de-lijk weer redelijk goed bij chelsea komen eerst moet ik onder het schrikdraad door dan moet ik door een wei met die zomergasten, dan weer onder schrikdraad door en dan chelsea knuffelen!!!
sjaak heeft de zomergasten met de hengstjes verwisseld, 10 keer beter want nu is er geen kans meer dat er zo'n hengstje bij chelsea komt te lopen (lees: nieuwe chelsea's worden aangemaakt)
tss... het is denk nog een beetje te vroeg voor chelsea, ze zit nog in de groei en dat wil ik liever niet belemmeren... van mij mag ze nog wel wat groeien zou wel lache zijn als je een kloon-eicel in kunt laten vriezen van je paard... maar dat heeft ook weer z'n nadelen...
ja das waar of dat je de kloon van je paard genetisch manipuleert Zie je het al voor je? Whisper met lange benen en langere hals, en iets kleiner hoofdje
taar heeft een irritatie in dr longen... tis geen ontsteking en ik mocht gister al weer rijden, wel rustig aan natuurlijk, niet te veel galoperen enz.. ik ben egt zo opgelucht!
Jeetje francisca ga je cum laude halen:O!!!!!!!!! Echt goed!