Is de bak voor komend weekend ponywedstrijd weer helemaal aangekleed met allerlei vreemde dingen? Mijn 'pupil' moet rijden maar nogal slimme pony die vaak dingen eng vind

Kom mss zelf mee, ligt eraan of ga halen met eigen wedstrijd.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sjaslique schreef:Djoon jij bent tenminste zo slim om eraan toe te geven. Als ik dat ooit ook eens deed. Ik kreeg deze week te horen dat ik vorige week eigenlijk niet op had mogen stappen....![]()
Ik hoop dat het dan snel weer beter gaat met je rug want rugpijn is irritant.
Zijn er toevallig nog meer mensen die naar Jumping Amsterdam gaan?
Daan_ielle schreef:En op zaterdag zijn ze allemaal al zo fanatiek.... Misschien kunnen ze nog inschrijvenMet bontfire door t parcours....
![]()
![]()
![]()
Lijkt me bij nader inzien toch een slecht plan!!!
MiekSpeciaal schreef:Ik mocht vandaag weer eens op Versace, echt super leuk! Het ging ook best goed, alleen wat moeilijkheden in de aanleuning maar wat een geweldig paard is dat gewoon zeg.
En op gegevenmoment schrok Revanche en die schoot er vandoor, waardoor Versace opeens steigerde, zich afzetten met dr achterbenen en opeens was ik 180 graden omgedraaid
caesar schreef:MiekSpeciaal schreef:Ik mocht vandaag weer eens op Versace, echt super leuk! Het ging ook best goed, alleen wat moeilijkheden in de aanleuning maar wat een geweldig paard is dat gewoon zeg.
En op gegevenmoment schrok Revanche en die schoot er vandoor, waardoor Versace opeens steigerde, zich afzetten met dr achterbenen en opeens was ik 180 graden omgedraaid
versace nam het geluid van marloes mee, waardoor er een geluid kwam en daar schrok revanche van![]()