Joh aad zit gewoon djol in te pikken, het tweede uurtje zou Wil op Djolly gaan, maar mooi dat hij er weer op bleef zitten Maar Djol had 's middags toch niet gelopen? Zat aad toen op Manda ofzo?
In 3 rondes had ik 5 van de 6 ringen, toen moesten we nog 2 rondes met van die hele kleine en toen hadden we er 2 van de 4. Helaas hadden 2 shetlanders ze alle 4 dus werden wij 4e en hun 3e. Jammer dat het bij jullie slecht ging.. Was wel even leuk om mee te doen toch?
ik weet er verder weinig van eigenlijk. Behalve dat Gerald kreupel werd, een peesblesure dus. Voor meer details, ik geloof dat in dit toppic nog wel iets staat en ander zul je het toch echt ergens moeten vragen.
Donderdag zijn er toch alleen privelessen en af en toe dagtochten? Ik ga maandag weer lessen, nog een keer op Djolly proberen te komen';-). Gaat er iemand iets leuks doen van het weekend?
Donderdagmiddag is er inderdaad geen les en 's avonds trouwens ook niet. Er zijn 2 privélessen (soms 1) en in het voor en na-jaar is er om de 2 weken een dagtocht. Je moet zeker op Djolly zien te komen, heb je daar nog nooit op gereden? Iets leuks? mmm geen idee. Maandag moet ik achter mijn stageplaats aan en Dinsdag gaan we met de klas voor een paar uurtjes een kinderboerderij over nemen
Nee, Djolly liep niet zo vaak bij ons in de les mee en buiten mag ik er niet op. Wat voor stageplaats zoek je Sas? Kun je de manege niet voor een paar dagen overnemen??? dat is pas een leuke opdracht
oke, dan weet ik het ook alvast;) Ik zit hier ook beetje in dilemma met tijd hoe ik dat ga indelen om naast mijn school ook nog te kunnen blijven rijden. De winter maanden vind ik niet zo erg om te missen, de buitenritten juist weer wel.
Ja zeg, het lijkt de laatste tijd wel of iedereen ermee stopt
@ antoinette: Ik ga bij een asiel stage lopen, maar ik moet maandag nog de papieren laten tekenen enzo. In januari kan ik bij Stal Jasper stage lopen Maar op wie heb je gereden jet?