ben er echt voor je
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

in de laaste box helemaal achteraan ik zag helen en vincent nog... maar dan kan je misschien een soort van afschied van hem nemen 
maar daaran zei marjon o hij heeft al teveel gelopen dus toen mocht ik op hitstar whaha we gingen het bos , het was echt ZOO leuk
was lekker donker man
en er lagen ook 2 hinderniseen gingen we overheen maar hitstar ging er steeds langs whaha gek paardje.

Volgens mij gaat het goedkomen hoor met lex
die is wel erg gewild maar je kan het proberen..
ja hijs blond
ik weet niet of hun een paard hadden
maar volgens mij huurde helen lex al
.
vraag het maar aan iris die is de lex expert 

. Misschien komt het omdat ze gewend is dat er onervaren ruiters op haar ruggetje zitten en ze dan zelf uitmaakt hoe ze springt
.

Al met al ging het toch niet zo slecht?? Je had Dunja lekker aan het lopen en inderdaad dat zadel is gewoon Kwalitatief Uiterst Telleurstellend... daardoor zit je eigenlijk te veel naar voren... Maar ja...fallenangel3 schreef:Lex is verkocht aan helen en vincent (dat is toch dat blonde jongetje... broertje van wilbert?). Hun hadden toch een paard? Wat is daar mee gebeurd dan?
!!
Jeeahhh
nu ben ik wel jaloers hoor
Ze wisten vast wel hou erg jij wel niet van hem houd

DenK4ever schreef:Whahaha, ja Hakken Hakken Hakken!!
Heb je er nog van gedroomt Annika?Al met al ging het toch niet zo slecht?? Je had Dunja lekker aan het lopen en inderdaad dat zadel is gewoon Kwalitatief Uiterst Telleurstellend... daardoor zit je eigenlijk te veel naar voren... Maar ja...
Maar inderdaad we hebben GEMEET!! Jeeh! Weten we in ieder geval van wie we de groeten doen aan Margot hahahah
leuk beesje is dat toch wel
eignelijk nu ik er overna denk ja ik heb er nog over gedroomd jah...