. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Maris89 schreef:Hehe ja das waar. Leuk dat je iig wel iets nu hebt gevonden dan dat je wel bevalt.Mwah, vond het tegenvallen. Maarja, ieder zijn mening. Heb nu een prachtpaard gevonden.
... Heb ook een prachtpony gevonden waar je werkelijk alles mee kan, dus ben ook tevreden
! Maar goed, ieder ze mening he
(ff voor diegene die het niet weten, ik heb ook Donja bijgereden 3 maanden lang, hoe het eindigde begin ik maar niet over
) ... 

heeft voor donja.

donjalover schreef:heb nu een goede bijrijdster die echte liefdeheeft voor donja.
ook nog twee mutsen van 12 en 14 jaar die helemaal gek op haar zijn en haar soms borstelen, met haar wandelen en zo vinden ze gewoon leuk.
vind het beetje kinderachtig om allemaal dingen weer naar boven te halen die echt 1,5 jaar geleden gebeurd zijn!
...
donjalover schreef:zo natalie je blijft bezig met donja he? maar ja sommige mensen klikken gewoon niet met een pony ben blij dat je weg bent heb nu een super bijrijdster amy die heeft wel een klik![]()
zal wel aan jou gelegen hebben alleen niet zo leuk dat je dit openlijk op een forum uit maar ja
. Super beestje
. En idd misschien kan je zoiets beter via pb oid doen
. donjalover schreef:Haha ja voor ons (en vele met ons) zekerja de mooiste pony van stal he amy? hihi![]()
heb nog niets over heleen gehoord zal vanavond even vragen ok?
. Ze blijft de liefste, ook al zijn wij samen niet zo'n ster in rodeorijden hahaha. Ja is goed, ben k wel benieuwd naar. Kan er helaas niet bij zijn vanavond
me mannetje moet werken. En ja kids kunnen nu niet meer zoveel naar opa en oma, gezien de school weer begonnen is. Yasmina vroeg trouwens wel wanneer ze weer langs donja mocht haha. Zal dr snel weer meenemen die muts
. Hihi.. 
) Wanneer gaan we nou is een buitenritje maken?