manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 17:15

Tjonge wat een verhalen!
Nou leuk thirz een verzorgpaardje!
Hoe vaak per week ga je er op rijden???
Is alles trouwens goed met ciska?
Die zal wel gebaald hebben dat ze vast zat in Leeuwarden!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 19:53

Ja inderdaad wat een verhalen allemaal.....
Moest weer even heel wat bijlezen.....
Leuk Thirz, dat je zo lekker hebt gereden op Kim dr paard.....wil m wel een keer bewonderen hoor.....
Ga zo even wat foto's van het arduin feest proberen hierop te zetten, maar moet nog ff uitvinen welke link ik moet plaatsen naar mijn album, zodat jullie alle foto's kunnen zien........

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 20:26

Ja foto's! Wil ze wel eens in t groot bekijken de Tink Pink gang op t arduin feest

uhm mariek welke link bedoel je? wil je de foto's allemaal apart hier zetten of wil je dat we gwoon via een link naar jouw album gaan? Via die link: je plaatst de foto's in een aparte map in mijn album. Staan al je foto in die map, ga je zelf naar die map. de link die erboven staat zet je hier tussen [url] link [/url] als t goed is kunnen wij dan al die foto's zien als we op die link klikken hier op bokt.. gloof ik uhm snappie?

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 20:28

ja snap het, dat was ook de bedoeling, wilde een paar hier plaatsen voor het idee, en de rest kunnen jullie dan vanuit mijn album bekijken....de foto's zelf moet ik toch tussen [img] en [img] zetten?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 20:34

jup
we hebben ook best wel veel foto's om ze allemaal hier te zetten..
de leukste komen hier om de sfeer aan te geven en de iets minder leuke (kan bijna niet, want alle foto's waren leuk ) zien we wel in je album
is t nog gelukt met t inzoomen van de foto's die door die handige, snelle meneer gemaakt zijn?

*ow wacht mariek zie net een foutje, je moet de foto's tussen
[img] [/img] zetten, je was de / vergeten bij de laatste...

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 20:41

Nou hier dan de foto's van het supergeslaagde feest in het Arsenaal....

Afbeelding
Is Thirz wel groot genoeg voor de simulator?

Afbeelding
Krabben slaan!!

Afbeelding
Klein detail: Barbara was nr.12, heeeel goed Bar!

Afbeelding
Allemaal lachen, Barbara, Marieke, Thirza en Annemijn!

Afbeelding
Thirz en Mariekje

Even een kleine inpressie, de rest van de foto's kunne jullie vinden op: http://www.mijnalbum.nl/Album=48RGNEOK

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 20:53

Whaha... Super foto's
Thirza is stiekum wel de simulator in geweest *stoute thirz!*
bij dat krabben slaan (waren t krabben, heb ik helemaal niet op gelet ) ik met mn vuisten *kapot* *plat!*
Jaja Bar der kameel was heel goed! Heel goed Bar!
En de groeps foto is ook leuk, iedereen met een big smile en die foto van jullie 2 vind ik helemaal leuk!
Alleen... thirz met alle waardepunt-tickets moet ook op bokt hoor!
Afbeelding
haha hier hadden we al een hoop bonnetjes, maar aan t eind van de avond hadden we der nog meer! 1300 nogwat tog? ik weet t precieze aantal nie meer, maar wel een hoop
*de mensen bij de tel-automaat vonden dat marieke der tas iig veels te groot en te vol was met bonnetjes uit alle hoeken en gaten toverder we nog een stapel met bonnetjes

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 21:22

ja ik kan natuurlijk niet bezig blijven he.....al die foto's.......

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 21:27

Leuke foto's hoor! (enneuh moest die van de kamelen race er nou PER SE bij? snik )

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 21:29

ja natuurlijk........had ook die andere foto hier kunnen zetten, die was nog ernstiger!!!!!hihihihi........

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 23:01

Hahaha en wie was er dan nr. 7??? Als ik had meegedaan had ik vast gewonnen, want ik was tenslotte helemaal gek van kameelrijden (op Eldorado de kameel!). Maar echt leuke foto's; zo vind ik het nog veel jammerder (haha wat een woord) dat ik er niet bij was! Zo te zien was het zeker gezellig!! Maareh... Cis ontbreekt dus? Kon je niet meer vanuit Leeuwarden naar huis komen dus; las zoiets bij Nel?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 23:33

Zo, ben ook weer thuus van t werk...wel ff wennen, 10 van die kids! Het is echt een te grote groep en er zit zelfs een meisje van 4 bij, eigenlijk veels te jong, maar niets aan te doen. We kunnen er alleen t beste van maken en dat doen we ook! En een heleboel kids stromen door naar onze groep, dus leuk om ze alvast te leren kennen (inclusief hun streken )

Leuk die foto's, wij zijn echt cool Echt jammer dat jullie er niet bij konden zijn Bianz en Cis! Cis zat trouwens vast in Den haag, hoe is het avontuur afgelopen?

Nou, ik kruip lekker mn bedje in, truste!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 11:24

hallo daar, leuke foto's van het feest1
Nou ik zal jullie niet vervelen met mijn gweldige reisverslag maar het kwam er op neer dat ik om kwart over 2 vertrokken ben en om half 8 in Den Haag was..toen had ik er zo de pest in dat ik geen zin had om nog eens met 300 andere mensen in een minitreintje gepropt te zitten en zo te proberen rotterdam te bereiken. Uiteindelijk maar goed ook want anders had ik in Roosendaal in een sporthal moeten slapen (het is maar wat je liever hebt he). Ik wilde op zaterdag terug maar dat kon ook weer niet vanwege die hoogspanningskabel dus ben ik maar het weekend bij mn tante gebleven, was ook wel relaxed.
nou dat was het wel...ik hoop dat ik niet de hele winter gezeik krijg met die stomme trein
oja ik ga morgen op excursie met mn werkgroep naar de bereden politie groningen! ben wel benieuwd hoor!
doeiii xx

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 16:29

Citaat:
nou dat was het wel...ik hoop dat ik niet de hele winter gezeik krijg met die stomme trein

nou.. Vandaag was ik op de heen weg naar rotterdam en toen stond ik in goes, zag ik aan de andere kant van het perron dat de intercity 20 minuten vertraging had! *was toen al een beetje bang dat ik daar miss ook last van zou gaan krijgen op de trug weg.. *
maar vanmorgen dus netjes zonder vertraging op t station aan gekomen en mooi op tijd op school (was gister ook nog even spannend, toen had de internationale trein in roosendaal vertraging :S, maar toen ook gwoon netjes op tijd op school aangekomen *lang leve de snelle metro! * Kwam toen Hannah ook nog tegen op weg naar A'dam)
toen konden we weer trug naar huis, heeft de intercity 10 minuten vertraging, daarna nog verlengd naar 15 min! na lang wachten op zo'n lekkr warm metalen bankje (vraagt aan Sinterklaas ook nog een warme kruik om op te zitten ) in de intercity gestapt (de internationale trein stond tegelijkertijd al weer klaar om naar roosendaal te rijden)
komen we in roosendaal, is het voor de intercity het eindpunt van de trein vanwege de te lange vertraging! Nouja! toen is de hele inhoud van lange dubbeldeks intercity in de ini-mini stoptrein gepropt! Heel fijn en Dennis die in Roosendaal woont maar lachen...
Dus Cis, moraal van het verhaal.. Denk dat het in de winter wel vaker voor zal komen een vertraging

En thirz hebben deze kids al met je goochelhoed gespeelt? of is dat egt een kado voor jullie groep?

Citaat:
ja ik kan natuurlijk niet bezig blijven he.....al die foto's...

Daarom dacht ik, ik zet um zelf nog ff snel der bij de top foto!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 17:57

Ah arme studentjes... Cis is wel heel zielig dat ze niet meer naar huis kon. En Annemijn ook wel een beetje hoor, maar 15 min. vertraging is nog niks en overstappen met z'n allen in een te kleine stoptrein is vanaf Breda standaard (hé Bar!), dus het is ff doorbijten. En ach, je hebt er ook wel eens voordeel van hoor; als t echt slecht weer is kun je gewoon niet naar school omdat de treinen niet rijden! Dus Anne en Cis, zie het positief in; je bent student en je wilt wat O ja, en in de zomer kun je heerljk op het perron zonnen! Hihihi.
Bianz-geeft-tips voor als je vertraging hebt:
- Spaar de vetraging-geld-terug-brieven; levert heel wat op!,
- Ga er altijd vanuit dat je vertraging hebt met slecht weer, kan het alleen maar meevallen,
- Reageer je even af; iedereen vindt het zuur en ga daarna lekker springen om jezelf warm te houden,
- Zorg dat je met zoveel mensen bent dat je nooit uitgepraat raakt,
- Check ff de toffe types op het perron in de tussentijd,
- Ga vooral NIET met ijsklontjes gooien (hihihi),
- Bewaar iets te eten om de tijd door te komen als 't langer dan een uur duurt,
- Lees de Metro en Spits van voor naar achter en van achter naar voren,
- Ehm...
Nou als jullie nog een deel 2 willen kan dat hoor!
Ik ga nu lekker mijn ontslagbrief voor de AH schrijven; ga vanavond werken en per 1 januari stop ik er dan echt officieel mee na iets van 7 jaar. Heerlijk gevoel wel; 't was leuk, maar nu is 't echt te veel als je ook al de hele dag werkt om dan ook nog eens vrolijk: "spaart u zegeltjes, wilt u airmiles, heeft u een bonuskaart" te blaten.
O ja, maareh... Wie was er nou nr. 7 of wie was de snelste bij jullie??
En Cis, vergeet je niet te vertellen over de bereden politie? Ben benieuwd hoe het daar is! Mijn opa heeft er vroeger ook bij gezeten en die had ook een soort eigen paard van daar geloof ik; best wel cool!
Tot laters!

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 18:33

Voor alle zeeuwen onder jullie (zullen er vast wel wat zijn)
We hebben een nieuw topic, dus kom ook even kijken!
Zeeuwentopic nummer 2!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 20:05

Haha bedankt voor de tips hoor bianz *schrijft ze nu op en plakt ze in der agenda, zodat ik ze ALTIJD bij me heb *
Ach ik vin vertragingen nóg niet egt heel erg, tja vervelend maar verder nou niet iets om me de hele dag sjago door te gaan voelen.
Citaat:
Check ff de toffe types op het perron in de tussentijd,

hebben maaike en ik ook maar even gedaan, der was wel een tof type aan de overlant van t spoor maarja die stapte al snel weer in een andere trein.. beetje jammer!
en
Citaat:
- Zorg dat je met zoveel mensen bent dat je nooit uitgepraat raakt,

Tja er moeten maar 3 mensen uit mijn klas naar de zeeland/brabant kant toe, waarvan der 1 meestal met de bus naar huis (steenbergen) gaat. Maar ik zal proberen zoveel mogelijk mensen te zoeken zodra ik vertraging heb... K Zoek gwoon eeen aantal toffe types en ga daarmee praten
Citaat:
Ga vooral NIET met ijsklontjes gooien (hihihi),

Nee, met sneeuw! in roosendaal lag er nog sneeuw.. helaas nie meer op de perrons! Maar ijklontjes zijn ook een beetje koud voor mn handen met dit weer.. in de stad kan het want daar is de omgevings temperatuur niet zo laag *dus berg je zaterdag maar *

Thirz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 20:15

Jessiejl0ve schreef:
Voor alle zeeuwen onder jullie (zullen er vast wel wat zijn) We hebben een nieuw topic, dus kom ook even kijken!
Zeeuwentopic nummer 2!

Tja, volgens mij is dit ook een zeeuwentopic te noemen, ook alleen maar zeeuwen hier!

En Annemijn: de kids hebben nog niet met de goocheldoos kunnen spelen, bewaar m echt voor de Kubus! Maar mijn collega's vonden m wel echt tof. Reinco "kijk, ik kan toveren" En hij toverde zo een nep konijn uit de nep-hoed

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 20:19

Heel goed Reinco
haha ben benieuwd wat je kids er van vinden vast ook wel heel leuk tog?
*dit is ons mini-pdoes-zeeuwentopicje

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 20:19

zoooooooo ook weer lekker uitgewerkt, al om 18:00 maar goed! was een druk dagje, Tamara is op vakantie dus ik moet haar vervangen, kende al die baby's niet dus was ff ingewikkeld, maar tis al goedgekomen, ben nu wel heel moe en last van de schoudertjes....ga t er maar ff uitzwemmen denk ik.....
Ehm Bianz, heb geen idee wie nr 7 was, wij speelden 3 keer op 12, maarre nr 1 had al gewonnen, die was zelfs al niet meer te zien op de foto geloof ik.....
Annemijn, als het goed is neemt je pa de cd van Nel mee met de show muziek, wil jij dan ff kijken en luisteren wat voor muziek het is, en of het evt kan met onze show, anders moeten we m zaterdag veranderen....toedeloe.....

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 20:34

doe ik! Spannie!
Maar of t allemaal klopt kan ik nie horen hoor, want ik ken de show nog net niet uit mn hoofd.. maar ik zal op de gok wel ff luisteren of t allemaal klopt ok? Ben benieuwd!
pff tis nog maar half 8 en hij komt pas om 10 uur / half 11 met de CD.. Door fietsen pap, wil de CD luisteren! Hopen dat we nie te veel hoeven te veranderen, want de show is zo leuk nu!

plezier met zwemmen en hopen dat je schouders over willen gaan tijdens t zwemmen, have fun!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 20:37

Gelukkig, is het mysterie rondom wie het snelste was ook opgelost; kan ik ook weer slapen. Wel lekker dat je nu de hele week kunt werken Mariekje! Heb Tamara gisteren nog gezien, want ik heb van de week ook 3 dagen vrij, dus hebben ff bijgekletst; was gezellig!
Hahaha ik hoop dat jullie ook een Sinterklaasles hebben; was bij ons echt lachen gisteren! De muziek was wat minder, maar de oefeningen echt grappig! Was ook echt wel moe; moesten heel lang achter elkaar tenen aantikken, hobbelpaard etc (info voor insiders hahaha). Hopen dat we volgende week weer eens met z'n vieren kunnen!
Nou Annemijn, 't gaat nu helemaal goed komen met die tips in je agenda. Ook al moet je nu uuuren wachten; jij hebt altijd wat te doen!
En echt tof dat je de kinderen al hebt leren kennen zo Thirz, maar wel jammer voor de kindje van 4 dat die in zo'n oudere groep zit! Op naar de Kubus dus met de goochelhoed!
En ja, dit is echt het mini-zeeuwen-topic-voor-pdoes-fans!
Ben nu lekker op bokt, want ik zat net zo vrolijk te typen dat ik ging werken bij AH vanavond; was ik niet ingepland! Dan is het ineens veel lekkerder om vrij te zijn als je dacht dat je moest werken hahaha!
Morgenochtend weer eens kijken of Nero weer zo'n leuke ik-wil-op-buitenrit-en-gek-doen-actie heeft of dat hij weer netjes gaan aangalopperen en vooral stopt wanneer ik het wil!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 14:48

Zo, vanmorgen fijn op buitenrit geweest met Nusanna en Kim op de fiets! Ging heel goed, alleen de paden waren een beetje drassig (hoe zou t komen?) Pas toen we terugkwamen kwam het zonnetje ineens te voorschijn.....ook nie eerlijk, maar hoe dan ook toch lekker gereden! En hoe ging t bij jou en Nero Bianz? Geen rare acties?

En Nel: heel veel succes morgen, ik ga voor je duimen Laat je even weten hoe het gegaan is?!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 18:20

Ja was geen superweer vanochtend he Thirz? Maar wel lekker gereden dus? Was ze nu minder fris dan zondag?
Met Nero ging 't super vandaag! Die aanmoedigingen van Nel én Connie doen wonderen! Vandaag zelfs op beide handen gegaloppeert (zondag alleen op de linkerhand een aantal keer)! De rechterhand was even doorzetten want 't lukte eerst echt niet, maar hij is 1 keer aangesprongen, dus dat was al prima aangezien hij die hand erg moeilijk vind en er dan ook op alle mogelijke manieren onderuit probeert te komen. En wat helemaal raar was; hij gaf veel minder weerstand, ging minder vaak ineens scheuren en liep nagefelijk aan een teugel zonder druk! We wisten niet wat we zagen! Nero die uit zichzelf gaat ontspannen! Was helemaal happy dus, dat snappen jullie vast wel.
Vanmiddag lekker naar het bos en strand geweest met Jud en Melvin; was wel behoorlijk koud, maar heerlijk uitgewaaid!
Morgen nog genieten van m'n laatste dagje vrij!
Was de aquarobics nog leuk gisterenavond Mariekje en Thirz?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 19:09

Jaja, Bianz heeft het super gedaan met Nero!
Hij liep echt super!
Nou geniet van je laatste dagje vrij!
Ja thirz, maar ook Bianz ik ga jullie laten weten hoe het was morgen....Spannend....
Maar ik laat het weten via de sms als ik dat niet vergeet... want op bokt praat ik er niet zo graag over....
(niet dat de rest op bokt het niet mogen weten hoor, maar het is even voor de veiligheid... )

Nou ik ga zo naar de kerk, want het is tenslotte dankdag vandaag!

O ja over de cd, hij komt hoor!