geen regen, ik hoop maar dat ze gelijk hebben!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ireentjuh schreef:Vanavond:
geen regen, ik hoop maar dat ze gelijk hebben!!
Binar schreef:gisteren kwamen er nog mensen kijken voor stalling. Zij vonden de bak er nog goed uitzien! Ze waren bij meerdere stallen geweest, en zelfs de eb-vloed bakken lagen helemaal onder water
Twinklebel schreef:Bij ons (ook eb- en vloedsysteem) stond die gisterochtend ook blank. De pomp kon die grote hoeveelheid water niet meer aan. Tegen een uur of twaalf had die het weer bijgepompt en mochten we er weer in. Maar het maakt mij op het moment niet zo uit, ben al maanden niet in de bak geweest.
mijn hele onderarm/pols tintelt nu helemaal, vingers voelen koud.. als dat zo blijft dan ga ik van de week toch maar terug naar de huisarts.. ook al weet ik al meteen wat hij zegt...kijk het nog maar 2 weken aan.. is echt zijn standaard zin
NOrmaal gesproken heeft hij een vlecht of een knot (zullen het maar geen knotJE noemen) in z'n voorpluk en 2 hengstenvlechten. Pff..zolang laat ik het niet groeien hoor, maar we kunnen er zeker van zijn dat het veulen z'n manen doorkrijgtCitaat:zo das best een mooie hengst ja! alleen die voorpluk, dat paard kan toch niet meer normaal eten?
)
en hebben jullie er samen minder last van!
(via bokt gekocht) Hij ruikt erg naar paard haha maar dat geeft niet.. ben benieuwd hoe Evita er mee loopt! Ireentjuh schreef:Hij ruikt erg naar paard haha
(vind ik ook raar dat mn spullen niet naar hond ruiken als ik bij ben geweest
)
misschien, maar ik mag geen rare bokkesprongen maken met mijn rug...jammer, hè, Ko?
haar en Warenko zal haar ook missen
....!
Ja Mike missschien
Marieke_ schreef:Ik weet ook niemand aangezien Anous op zoek is naar iemand die goed is in dressuur, springen en met hem naar buiten durft![]()
Ja Mike missschien
(maar missch heeft hij nog een broertje/zusje die net zo goed kan rijden als hij
)