Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heel eng.
ik ga tukkie doen truste! Romana01 schreef:op de manege wordt er ingelicht over het Rhino virus![]()
Ik heb opzich 'aardig' gereden..
mijn houding was opzich oké, mijn handen, houding in stap en houding in galop zijn vooruit gegaan. Echter het aanspringen trek ik nog steeds mijn buitenbeen omhoog en in draf heb ik wiebel benen. Ook het tempo mag sneller, maar heb dat knopje niet gevonden, doorzitten in dit tempo is opzich oké, maar kan beter, echter ALS ze sneller gaat, gaat ze kortere passen nemen en dan lukt me het niet uit te zitten... *zucht* gelukkig zondag nog even langs me nicht
Kirsten_S schreef:Romana01 schreef:op de manege wordt er ingelicht over het Rhino virus![]()
Ik heb opzich 'aardig' gereden..
mijn houding was opzich oké, mijn handen, houding in stap en houding in galop zijn vooruit gegaan. Echter het aanspringen trek ik nog steeds mijn buitenbeen omhoog en in draf heb ik wiebel benen. Ook het tempo mag sneller, maar heb dat knopje niet gevonden, doorzitten in dit tempo is opzich oké, maar kan beter, echter ALS ze sneller gaat, gaat ze kortere passen nemen en dan lukt me het niet uit te zitten... *zucht* gelukkig zondag nog even langs me nicht
Oh wat staat er precies?
Goed dat je er bewust van bent, als het paard lekkerder loopt gaat men zelf vaak ook beter zitten en op de houding letten. Helaas zal dat bij de manegepaarden niet helemaal lukken.. maar je hebt zeker kans, je hebt een mooie houding!
Het is idd jammer dat een manege paard over het algemeen niet met goed ruggebruik loopt, anders zit je een stuk netter. Bedankt
Ik hoop dat ik weer door ga, maar vind het meedoen ook al leuk
) ga zo maar door...