Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
joen en ik gaan als het allemaal mee zit in mei samenwonen. Woning komt 27 april vrij maar ze moeten nog wel even kijken of er asbest in zit. Zo nee dan kunnen we 7 mei erin zo ja dan duurt het iets langer.
! Waar?

Ik ben wel blij dat ze niet buiten in de kou is gestorven maar gewoon lekker warm in een hokje vol met alles waar ze normaal altijd zo van hield.
!
We hebben er wat viooltjes op gezet en nog een pot met viooltjes bij haar hok. In het weekend wordt die leeggehaald, zand er uit, ontsmet en nieuw schoon zand er in. Dan knippen we het gaas door zodat Punky dat deel er ook bij krijgt.
Ik zag een foto van Quatro in haar profiel en toen vroeg ze of ik jou dan ook kon. Ze dacht dat je al jaren leiding bent bij het fp
Konijntje in een doosje met wat brokjes of koekjes ofzo er bij. Dat is echt al van vroeger, toen was nog de gedachte: als ze nou ineens weer wakker worden hebben ze tenminste nog wat te eten. Nu is dat eigenlijk nog steeds zo... Dan zetten we nog wat bloemetjes op het grafje, ik houd dat eerlijk gezegt daarna nooit meer bij, maar dat is ook niet te doen met al die konijnengrafjes in onze tuin.