Hoop op goed weer op je eerste werkdag!De kamer gaat helaas niet door, een beetje erg klein. Zou er niet eens al m'n spullen in kwijyt kunnen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoop op goed weer op je eerste werkdag!
En Janneke, jou eerste kamer is dus een stuk groter dan mijn eerste kamer; 2 bij 2. Maar ik denk dat mijn ouders dit huis toch niet gaan nemen, moet ongelovelijk veel aan gebeuren. 
Annetje schreef:Jaaaa! En een paard met zijwieltjes graag![]()
Als je een keer bij Urena wilt rijden moet je idd gewoon maar bellen. Of je kunt het Karen/Irma/Mij laten afspreken.
Emytje schreef:Een paard met bumber is misschien ook wel een goed idee Annie! Vooral als er een hindernis in de bak staat!![]()
Ennuh, die pet showen? Dat weet ik nog niet hoor...![]()

Ik vind eigenlijk wel dat je je werk pakkie even moet showen op bokt 
We rijden idd nu met best veel in de les... is wel vervelend. Maar zodra de buitenbak weer beter is kunnen we daarin rijden en dan hebben we weer meer ruimte. Ik denk dat het het makkelijkste is om aan ons te vragen wanneer dat je kan mee rijden. Dan weet Manon het ook gelijk.
Janneke18 schreef:ah okee!
hoeveel kost een uurtje les bij de Urena eigenlijk?
die Karuud lijkt me wel leuk, waar karen op reed met die wedstrijd.. en die pony met dat kolletje, kweet zo niet hoe die heet.. en iwaya lijkt me ook wel wat!
Welke kleur is ie? 
iwayalover schreef:Emy: Succes met je werk bij TPG. Ik ben benieuwd of dat je bevalt. Gelukkig is de winter bijna voorbij![]()
En over het showen van mn werkkleding, kwee nie hoor!Janneke18 schreef:heel donkerbruin, is een e-pony/klein paard denk ik