Uhm ja hoe werkt het.. Je smeert het op je laarzen en/of rijbroek? Dat weet ik niet zeker en dan blijf je beter zitten. M'n zus wilt het proberen omdat ze ook moeite heeft met doorzitten, niet goed stil. Ze moet L2 nu dus
Witje liep met losrijden best wel heel erg lekker!! helaas hadden we maar 20x20 om los te rijden. (met 5 paarden)
In de proef begon ze natuurlijk meteen weer te spoken. (ik rij nu altijd al in galop de ring in omdat ze anders meteen gaat stilstaan en steigeren. ) na een paar draai, bok rodeo's toch aan de andere kant van de bak aangekomen. doet de jury even het raampje open.. Nou daar ging ik weer... op hol, naar de andere kant van de bak De jury wilde zeggen dat ze even een plas pauze gingen houden. Kwam mij wel goed uit kon ik ff de bak verkennen.
Toen mn proefje begon liep ze aardig relax rond. het ging opzich wel lekker maar wel een paar foutjes en dingetjes als wijken & achterwaarts kunnen we gewoon nog niet.
tweede proef vond ik beter gaan, helaas wel een schrik beweging waardoor ik op hol ging in mijn middendraf, ik heb toen die middendraf opnieuw gereden ( zoals we geleerd hebben tijdens de clinic van bart bax bij de KNHS) die middendraf ging echt super!
mn punten: 1e proef 184 & 4e ( van de 17) 2e proef 183-2 ( voor mijn middendraf opnieuw. Wat ik wel vreemd vond.. dat ik een 4 -2 heb gekregen voor mijn middendraf)
of te wel : Heeeeel erg tevreden en super trots op mn wittie