tsjaa , bij hypo heb ik altijd het gevoel als je de winkel in stapt dat er dan meteen iemand naar je toe komt met "kan ik je helpen" ik zelf ben er niet zo van en wil eerst gewoon kijken. ik vind indd wel dat ze bij divoza dus niet zo veel te doen hebben... veel koffie drinken indd.
wel gaat mijn voorkeur uit naar Divoza , van rijd en hyporama
Was echt zalig de rit ondanks een beetje regen. Gewoon de ruimte die je hebt daar om te draven en te galloperen en de bossen ja super. Dit jaar na mijn vakantie wil ik echt is daarheen met Abel en lekker een paar dagen genieten.
Even over divoza discussie. Gewoon klagen. via info@divoza.nl. Als divoza niets weet dan zal er ook niets veranderen. Ze namen mijn klacht ontzettend serieus en gingen er echt wat meedoen.
Ik ben trouwens ook wel eens gewoon goed geholpen bij divoza.
@ cassandra: dat klinkt goed. Vond het echt heerlijk daar.
Splinter
Geplaatst: 27-05-10 08:10
wordt het nog een beetje weer vandaag?
Splinter
Geplaatst: 27-05-10 08:12
O, volgend weekend kan iedereen trouwens de koninklijke stallen bezoeken ( www.paleishetloo.nl ) (5 en 6 juni)
Ja ik zag het idd voorbij komen die open dag op de stallen, zou wel leuk zijn idd
Cer
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-10 08:24
Goedemorgen!
Nogmaals bedankt voor alle felicitaties helemaal leuk!
Hoe ging het met Nico en Alief gisteren??
Ik wilde gister gaan rijden maar Stoffel had besloten om een halve voet in het land te laten liggen.. eerst de smid maar even laten bouwen..
Qua Divoza, als je weet wat je moet hebben, gaat het over het algemeem prima. Bij Divoza zocht ik van de week schoenen en bij het paar met de juiste maat trok ik het veterringetje kapot.. ja, die hoef ik dan niet. Maar daar werd niet moeilijk over gedaan, er komt van de week een nieuw paar. Ik dacht toen bij Hippo te gaan halen, maar daar hadden ze niet de goeie schoenen. Dus ik ga gewoon weer naar Divoza (die dan ook nog goedkoper is dan Hippo met sommige dingen ). Ze hebben een vacature daar, misschien komt er iemand te werken die ze kan uitleggen hoe je met klanten omgaat
Splinter
Geplaatst: 27-05-10 08:27
Ging goed joh! Hij stuurde haar heel leuk rond, ze moet nog meer in balans komen, daar was ze wat stom in dus ik blijf er lekker aan werken verder vond ik het echt leuk om haar zo te zien rondlopen, hij vond haar heel plezierig om mee te werken,
Haha nou ik heb eerder daar gesolliciteerd, netjes een brief gestuurd, ik zou antwoord krijgen... nopes... misschien dat ik te gedreven was.. had ik in mijn brief moeten schrijven dat ik van thee drinken hou? is al een jaar of drie geleden hoor, ga daar nu echt niet meer werken
En Cer: wie is schoffel?
Splinter
Geplaatst: 27-05-10 08:29
stoffel geen schoffel ( stof in het Engels is...... )
Hahahaha nou ja, dat ligt eraan of het dan opgelost wordt of niet natuurlijk maar vooral leuk als er een ruiter opzit die er ook wat mee kan, bedoelde ik.. doos..