xan schreef:Ik heb het icoontje aangeklikt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:_sandra schreef:gelukkig is alle sneeuw hier weer weg gesmolten!! zag me morgen ochtend al weer sneeuw schuiven op manege! gelukkig dus niet!
Ik zat er ook al aan te denken, maar gelukkig valt het mee inderdaad. NU maar duimen dat het vannacht niet enorm gaat sneeuwen.

_sandra schreef:je hebt gelijk hoor peet, maar ik spreek morgen grardus wl aan op het feit dat er dus weinig controle is ! hij was zo stellig zaterdag!
)xan schreef:_sandra schreef:je hebt gelijk hoor peet, maar ik spreek morgen grardus wl aan op het feit dat er dus weinig controle is ! hij was zo stellig zaterdag!
Maar wij moeten ook met z'n allen iedereen er op aanspreken
(hihi San jij kan dat blijkbaar errug goed)
En natuurlijk moet AL het personeel zich daar voor inzetten, dus ook diegene die voeren en anderen kleinere klussen doen.
Maar ja het is vast moeilijk om je eigen vriendinnen dat te vertellen.

LIQUITA schreef:_sandra schreef:je hebt gelijk hoor peet, maar ik spreek morgen grardus wl aan op het feit dat er dus weinig controle is ! hij was zo stellig zaterdag!
Ik denk ook dat het er aan ligt wie z'n paarden er in staan.

_sandra schreef:ben er helemaal niet zo goed in hoor, maar doe het gewoon toch maar, juist omdat ik wil dat die longeer singel goed blijft! maak er graag gebruik van, en dat kon dus de laatste maanden niet, omdat het te gevaarlijk was met al die kuilen. dus dan wordt ik wel stoerder als het om eigen belang gaat hihi

_sandra schreef:is natuurlijk wel zo, dat de manege moet zorgen dat mensen uit de voeten kunnen met hun paard. vandaar ook dat ik al eerder schreef dat de paddocks in orde moeten worden gemaakt. dan heeft ook niemand meer de singel nodig om paard los te zetten.
kan je weer wat makkelijker werken) _sandra schreef:Nicole1995 schreef:Ben een weekendje niet naar stal geweest,blijkbaar van alles gemist lees ik al.Morgen les weer.San jij ook?of zla je over?
nee hoor, ben van de party!