had vanmorgen om 9.00 uur priveles van erna, was wel erg vroeg haha. heb ro alleen aan tafel achter gelaten. zat om acht uur al in de auto. vlgd week gelukkig uurtje later. hahaha, wel lekker gereden. gaat voor mijn gevoel elke x klein beetje beter.
liquita kwam ook nog even langs, met haar klkeine pup, wat een schat !! is een beetje mijn adoptie puppie!!!! ga het nog leuk vinden hihi
ATE schreef:_sandra schreef:hoi ate, alle toestanden beetje onder controle??ja alles weer beetje op de rail mooi zo. en was dus een geslaagt etentje!!!
_sandra schreef:sms van ilse gehad. gaat goed!! gelukkig!!!!!!!!gelukkig wou eigenlijk ff bellen maar vond het te eng
ATE schreef:_sandra schreef:sms van ilse gehad. gaat goed!! gelukkig!!!!!!!!gelukkig wou eigenlijk ff bellen maar vond het te engkan je vast wel doen. ik bel haar later ook ff!!!!
ATE schreef:zo gister een leuke avond gehad lekker gegeten nu op na zaterdag het grote feestVonden je ouders het een leuke verrassing?
LIQUITA schreef:ATE schreef:zo gister een leuke avond gehad lekker gegeten nu op na zaterdag het grote feestVonden je ouders het een leuke verrassing?ja vonden erg leuk waren blij dat alles weer beetje rustig is tussen hun kinderen mijn pa zat elke keer met tranen in ogen
LIQUITA schreef:ATE schreef:lekker vrij ? vandaagJa, ja....1 hele dag, hihi.ik heb deze week een makkie woensdag avond en vrijdag ochtend en zaterdag krijg ik als bijzonder verlof dag
ATE schreef:ja vonden erg leuk waren blij dat alles weer beetje rustig is tussen hun kinderen mijn pa zat elke keer met tranen in ogen dat ik me voorstellen. Gelukkig maar, denk echt dat het het mooiste kado is om te krijgen voor ze. (op een puppy na dan ) .
ATE schreef:en zaterdag krijg ik als bijzonder verlof dagDus zaterdag hebben jullie nog feest? Ik begreep het al niet, ik dacht dat jullie dan uit eten gingen, hahaha.