Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zondebokje

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:36

maar wel armer Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:39

Hmm, ik weet niet welke DA natas vor chels heeft haha. Clown

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:41

nou precies wat ik ook vind!!

Want je bent eerst onnodig geld kwijt (oké, niet altijd) maar 9 van de 10x moet je toch naar de kliniek voor nader onderzoek... tja dan maar meteen naar de kliniek Clown

pfff moet nog 80 minuten en heb er de kracht niet meer voor Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:48

ik ook pff Gaaaap

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:55

is er nog les vanavond ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:57

Ik moet nu nog anderhalf uur leren, terwijl ik ziek ben haha. Schijnheilig

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:58

Binar schreef:
Die vrouw komt toch bij Delta vandaan of niet??

Ik ga met beenproblemen naar Raaphorst!! En voor alle andere dingen heb ik Meursing Clown Gaan beide op rekening, maar het is wel zo dat je vaak goedkoper uitbent als je meteen betaald, dan betaal je nl geen btw Knipoog
Vollaers gaat normaal gesproken ook op rekening hoor, maar missch niet met nieuwe klanten?? Ik zou zelf ook niet snel gaan voor Vollaers of Delta, maar idd genoeg mensen die wel tevreden zijn over die da en niet over de mijne Haha!

Denk je dan dat er iets mis is met Cas? Dan zou ik eerder een afspraak maken op de kliniek dan da laten komen, dit ivm evt scan en/of foto's....

nou vind hem gewoon veel struikelen en hij is laatst met denise in galop door zijn benen gezakt en met denise erop onderuit gegaan en daarna stond hij weer op en ging gewoon verder galloperen. nu heeft de eigenaresse gezecht dat je hem meer voorwaarts moet rijden en rechtgericht rijden maar ik vind het persoonlijk niet echt goed als een paard regelmatig struikeld.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:11

denk dat ze misschien wel beetje gelijk kan hebben,maar ik ben geen arts.Van artrose gaan paarden niet struikelen maar stijf lopen.Mijn paard gaat ook struikelen als je hem niet voorwaarts rijd,dat is wel waar.Wat je ook doet het zal altijd best wel geld kosten,weet niet wat je met de eigenaresse heb afgesproken.wat je ook doet succes

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:15

Ja er is les vanaf half 7 Lachen ikke heb ook les Tong uitsteken

San, zou t idd maar goed laten onderzoeken, want heel goed lijkt t me niet!
paarden kunnen wel struikelen van artrose (kijk maar naar Fardos, die viel ook regelmatig om en bleek later o.a. zware artrose te hebben!!)
Hopelijk valt het allemaal wel mee en is het gewoon iets kleins!!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:25

ja das waar van fardos,maar ze huurt dat paard,moet je wel ff kijken wie zijn geld moet uitgeven en waaraan???

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:54

zo de laatste 10 minuten zijn begonnen...gelukkig is de middag nog best snel gegaan!!
En gelukkig nog steeds droog en weinig wind... dat wordt lessuuuuuuuuuuhhhhhh Pling Cool
Ben wel verrot maar heb er toch ook wel weer zin in Clown nu maar hopen dat Ko'kie ook zin heeft Koe

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 16:57

ja blijft droog vanavond als goed is Lachen ik moet ook rijden niet heel veel zin maar moet mezelf een schop onder mn hol geven Clown Haha!

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 17:08

nou ik ben het die het betaald maar moet het wel met haar overleggen want ze moet het er wel mee eens zijn natuurlijk. maar ik vind het gewoon belangrijk want het gaat hier natuurlijk ook om de veiligheid van melissa en denise. want mocht hij echt iets hebben en je laat het niet onderzoeken dan word het dalijk alleen maar erger terwijl jij vrolijk doorhobbelt.

maar heb die vrouw gebeld uit maasland en die doet ook scans aan huis. dus dat is mooi. dus kijk het nog heel even aan want vera Haha! gaat hem vanavond ff lkkr doorrijden als ze tijd heeft, en dan ff kijken hoe hij loopt.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 18:11

struikelen is bij oudere paardjes juist heel vaak een symptoom van artrose Bloos Maar goed voorwaarts rijden en rechtrichten is altijd belangrijk (ook als hij wel artrose heeft!).

Vrijdag komt dierenarts Julia van de Raaphorst op stal (samen met de tandarts), maar als je echt meer wilt weten zou ik naar de kliniek toe gaan. Met een scan apparaat kunnen ze geen artrose zien, daar heb je echt rontgen voor nodig. Ik hoef voor beenproblemen (en ook voor de andere dingen) echt geen andere kliniek meer dan de raaphorst Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 18:28

zei ik ook al ,raaphorst is gespecialiceerd in beenproblemen

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:26

melissa7 schreef:
Binar schreef:
Die vrouw komt toch bij Delta vandaan of niet??

Ik ga met beenproblemen naar Raaphorst!! En voor alle andere dingen heb ik Meursing Clown Gaan beide op rekening, maar het is wel zo dat je vaak goedkoper uitbent als je meteen betaald, dan betaal je nl geen btw Knipoog
Vollaers gaat normaal gesproken ook op rekening hoor, maar missch niet met nieuwe klanten?? Ik zou zelf ook niet snel gaan voor Vollaers of Delta, maar idd genoeg mensen die wel tevreden zijn over die da en niet over de mijne Haha!

Denk je dan dat er iets mis is met Cas? Dan zou ik eerder een afspraak maken op de kliniek dan da laten komen, dit ivm evt scan en/of foto's....

nou vind hem gewoon veel struikelen en hij is laatst met denise in galop door zijn benen gezakt en met denise erop onderuit gegaan en daarna stond hij weer op en ging gewoon verder galloperen. nu heeft de eigenaresse gezecht dat je hem meer voorwaarts moet rijden en rechtgericht rijden maar ik vind het persoonlijk niet echt goed als een paard regelmatig struikeld.

Kijk, dit had ik nog niet gelezen....maar als Denise met hem onderuit gaat....waarom springt ze dan met hem? Lijkt mij niet goed.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:26

vera23 schreef:
ja blijft droog vanavond als goed is Lachen ik moet ook rijden niet heel veel zin maar moet mezelf een schop onder mn hol geven Clown Haha!

Mag ik het doen?? Tong uitsteken Die schop? Haha!

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:29

Jonge Devil Lachen

Mooie foto van Tessa, Xeen Knipoog!

Beterschap voor iedereen die het nodig heeft Ach gut
Nietje doe je wel voorzichtig Ach gut Anders zit je dalijk in het gips als je naar Duitseland gaat Bloos!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:33

Naoom_ schreef:
Jonge Devil Lachen

Mooie foto van Tessa, Xeen Knipoog!

Beterschap voor iedereen die het nodig heeft Ach gut
Nietje doe je wel voorzichtig Ach gut Anders zit je dalijk in het gips als je naar Duitseland gaat Bloos!

haha ik zit al in het gips

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:33

Je andere of hele arm.. Clown

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:35

zat op internet wat dingen te lezen over dat struikelen.kan ook hoefkatrol zijn of alleen maar te lange hoevenmaar meestal wordt het paard teveel op de voorhand gereden en dat veroorzaakt dan het struikelen.nou verder weet ik het ook niet,maar alles en iedereen bij elkaar weet je nu misschien wat je moet doen.succes

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 22:31

Jeeetje heb mijn dag wel zeg Boos!
Eerst giga druk op mijn werk, was iemand ziek, dus moest oudste draaien.. Pfff.. druk, druk, druk... 3 kwartier overgewerkt..
A fijn naar Ben zijn oma geweest, was wel gesellie.. Rijd ik naar van Kleef(want mijn auto zou morgen voor de APK gaan)..
Aanrijding... Ik reed braaf op de rechter baan, 45km/h.. Rijd er een BMW voor me die zijn richting 1 keer laat knipperen en hem zo naar rechts gooit.. Boem, daar zat ik zo in zijn zijkant Verdrietig
Nu is me motorkap helemaal gebolt, mijn linker knippertje is kapot, me auto trekt naar links en rechts en me kap boven me band is helemaal gedeukt waardoor mijn linker portier niet meer open gaat......... en tjaa.... nu heb ik last van mijn nek/schouder, rechter onder rug en me ribjes.... Huilen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 22:51

jeetje kay,moet je je niet ff nalaten kijken in ziekenhuis,wat vervelend zeg,sterkte hoor meid

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 22:53

Jeetje Kay, wat balen Ach gut Als ik jou was zou ik morgen maar ff naar de dokter gaan, want zal best aardige klap zijn geweest

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 22:56

Ko was vandaag weer heerlijk voorwaarts, ik begin er zelfs al aan te wennen Clown en nu alleen maar hopen dat Ko'tje ook zo blijft Haha! Hij liep ietsjes minder fijn dan afgelopen dagen maar ik mag niet klagen, want hij deed t echt goed!!

Biz ging weer ff iets minder, hij was echt megastrijf/stram Verdrietig Femke heeft nog ff met hem gedraafd, werd hij wel iets beter van maar bleef ietwat stijf/onregelmatig.. hoop maar dat hij wat last heefft van de kou ofzo.... kijk t maar ff aan