Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:Die vrouw komt toch bij Delta vandaan of niet??
Ik ga met beenproblemen naar Raaphorst!! En voor alle andere dingen heb ik MeursingGaan beide op rekening, maar het is wel zo dat je vaak goedkoper uitbent als je meteen betaald, dan betaal je nl geen btw
![]()
Vollaers gaat normaal gesproken ook op rekening hoor, maar missch niet met nieuwe klanten?? Ik zou zelf ook niet snel gaan voor Vollaers of Delta, maar idd genoeg mensen die wel tevreden zijn over die da en niet over de mijne![]()
Denk je dan dat er iets mis is met Cas? Dan zou ik eerder een afspraak maken op de kliniek dan da laten komen, dit ivm evt scan en/of foto's....
ikke heb ook les
nu maar hopen dat Ko'kie ook zin heeft
ik moet ook rijden niet heel veel zin maar moet mezelf een schop onder mn hol geven
gaat hem vanavond ff lkkr doorrijden als ze tijd heeft, en dan ff kijken hoe hij loopt.
Maar goed voorwaarts rijden en rechtrichten is altijd belangrijk (ook als hij wel artrose heeft!).
melissa7 schreef:Binar schreef:Die vrouw komt toch bij Delta vandaan of niet??
Ik ga met beenproblemen naar Raaphorst!! En voor alle andere dingen heb ik MeursingGaan beide op rekening, maar het is wel zo dat je vaak goedkoper uitbent als je meteen betaald, dan betaal je nl geen btw
![]()
Vollaers gaat normaal gesproken ook op rekening hoor, maar missch niet met nieuwe klanten?? Ik zou zelf ook niet snel gaan voor Vollaers of Delta, maar idd genoeg mensen die wel tevreden zijn over die da en niet over de mijne![]()
Denk je dan dat er iets mis is met Cas? Dan zou ik eerder een afspraak maken op de kliniek dan da laten komen, dit ivm evt scan en/of foto's....
nou vind hem gewoon veel struikelen en hij is laatst met denise in galop door zijn benen gezakt en met denise erop onderuit gegaan en daarna stond hij weer op en ging gewoon verder galloperen. nu heeft de eigenaresse gezecht dat je hem meer voorwaarts moet rijden en rechtgericht rijden maar ik vind het persoonlijk niet echt goed als een paard regelmatig struikeld.
vera23 schreef:ja blijft droog vanavond als goed isik moet ook rijden niet heel veel zin maar moet mezelf een schop onder mn hol geven
![]()
Die schop?

!
Anders zit je dalijk in het gips als je naar Duitseland gaat
Naoom_ schreef:Jonge Devil
Mooie foto van Tessa, Xeen!
Beterschap voor iedereen die het nodig heeft![]()
Nietje doe je wel voorzichtigAnders zit je dalijk in het gips als je naar Duitseland gaat

Als ik jou was zou ik morgen maar ff naar de dokter gaan, want zal best aardige klap zijn geweest
en nu alleen maar hopen dat Ko'tje ook zo blijft
Hij liep ietsjes minder fijn dan afgelopen dagen maar ik mag niet klagen, want hij deed t echt goed!!
Femke heeft nog ff met hem gedraafd, werd hij wel iets beter van maar bleef ietwat stijf/onregelmatig.. hoop maar dat hij wat last heefft van de kou ofzo.... kijk t maar ff aan